تصاویر شارژر بی‌سیم جدید اپل با نام ایرپاور مینی منتشر شد

در اوایل سال گذشته شرکت اپل از لغو پروژه تولید شارژر بی‌سیم ایرپاور خبر داد. 18 ماه پس از لغو این پروژه کماکان شواهدی وجود دارند که نشان می‌دهند کمپانی آمریکایی هنوز تمامی ایده‌های خود در خصوص شارژر بی‌سیم اپل را به‌طور کامل کنار نگذاشته است. بر اساس گزارشات مخابره شده غول کوپرتینویی بر روی چندین شارژر بی‌سیم به‌روزرسانی شده کار می‌کند و اکنون ظاهرا تصاویر ویدیویی مربوط به یکی از آن‌ها برای نخستین بار منتشر شده است.

به گفته وبسایت 9to5Mac ویدیوی کوتاه منتشر شده ظاهرا متعلق به شارژر بی‌سیم اپل است. این شارژر در مقایسه با انواع شارژرهای بی‌سیم تولید شده توسط شرکت‌های رقیب به شکل محسوسی کوچک‌تر است. بر اساس برخی گمانه‌زنی‌های موجود این محصول لو رفته می‌تواند یک دستگاه قابل توسعه برای تولیدکنندگان ابزارهای‌جانبی متفرقه بوده یا نمونه اولیه‌ یک کالای تجاری باشد. چنان‌چه ویدیوی مذکور متعلق به نمونه اولیه محصول باشد؛ در این‌صورت شارژر ایرپاور مینی از قالب طراحی کوچکی بهره خواهد برد. همچنین برخی شایعات منتشر شده نشان می‌دهند که اپل قصد دارد تا در گوشی‌های آینده سری آی‌فون 12 خود از یک حلقه آهنربایی داخلی در قسمت تحتانی پنل پشتی گوشی استفاده کند. این هندست‌ها احتمالا در ماه اکتبر عرضه خواهند شد. همچنین شایعات نشان می‌دهند که به منظور هماهنگی کامل دستگاه‌های پرچم‌دار با شارژر بی‌سیم آینده اپل این سبک طراحی در تولید کیس‌های محافظ آی‌فون 12 نیز مدنظر قرار خواهد گرفت.

اگرچه اپل در خصوص شارژر بی‌سیم آینده خود هنوز به هیچ جزئیاتی اشاره نکرده است؛ اما یک تحلیل‌گر مشهور با نام مینگ چی‌کو در اوایل سال جاری اعلام کرد که اپل بر روی یک پد شارژ بی‌سیم با اندازه کوچک‌تر کار کرده و این محصول موقتا ایرپاور مینی نامگذاری شده است. در حال حاضر پیرامون رونمایی احتمالی از این محصول به‌همراه سری آی‌فون 12 نمیتوان با قطعیت اظهارنظر کرد. با این‌حال برای روشن شدن حقیقت لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانیم؛ چرا که بر اساس پیش‌بینی‌ها اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار اپل در ماه اکتبر رسما معرفی خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH