اپل وجود مشکلات صوتی جدی در برخی مدل‌های ایرپادز پرو را تایید کرد

روز جمعه شرکت اپل با انتشار پستی در صفحه پشتیبانی وبسایت اختصاصی خود به مشکلی اشاره کرد که اکنون مدتی است برخی کاربران ایرپادز پرو با آن دست‌به‌گریبان هستند. در این راستا صفحه راه‌اندازی شده تحت‌عنوان “AirPods Pro Service Program for Sound Issues” خاطرنشان می‌کند که تعداد محدودی از دستگاه‌های ایرپادز پرو تولید شده پیش از ماه جاری با مشکلات صوتی مواجه هستند. این مشکلات شامل بخش صداهایی شکننده و شبه‌ساکن هستند که حجم آن‌ها در محیط‌های شلوغ و پرسروصدا افزایش پیدا می‌کند.

کاربران همچنین در انتقادات خود اعلام می‌کنند که مشخصه حذف نویز فعال (ANC) مطابق انتظارات عمل نمی‌کند. این مشخصه امکان حذف نویز محیطی و پس‌زمینه از ایرپادز پرو را فراهم می‌کند. به گفته آن‌ها سروصداهای پس‌زمینه نظیر ترافیک در یک خیابان شلوغ یا پرواز هواپیماها در آسمان بعضا موجب شکسته شدن سکوت مورد انتظار از مشخصه ANC می‌شود. برخی دیگر از کاربران متوجه عدم پخش صداهای بم توسط ایرپادز پرو خود شده‌اند. در این راستا اپل وظایف خود را به‌درستی ایفا خواهد کرد و کمپانی یا یکی از سرویس‌دهندگان مجاز آن مشکل فوق را به‌صورت رایگان برطرف خواهند کرد. این خدمات صرفنظر از لزوم تعویض 1 یا هر 2 ایرباد ارائه خواهند شد.

برخی دستگاه‌های ایرپادز پرو دچار مشکلات صوتی هستند

کاربران به منظور حل مشکل خود می‌توانند از یک فروشگاه اپل استور وقت گرفته یا با مرکز پشتیبانی اپل تماس بگیرند. همچنین این افراد می‌توانند به مراکز مجاز ارائه‌دهنده خدمات اپل مراجعه نمایند. تمامی این مراکز پیش از تصمیم‌گیری در خصوص تعویض قطعات معیوب ایرپادز پرو به منظور اطمینان از احراز شرایط لازم در برنامه به بررسی دقیق این گجت‌ها میپردازند. قطعاتی از ایرپادز پرو که وجود مشکل در آن‌ها رسما تائید شود؛ به‌صورت رایگان تعویض خواهند شد. همچنین بر اساس اعلام اپل کیس مخصوص ایرپادز پرو مشمول طرح تعویض نبوده و حتی در صورت تعویض کامل ایربادها نیز کیس قدیمی با یک نمونه جدید جایگزین نخواهد شد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها مدل جانشین ایرپادز پرو در سال آینده عرضه خواهد شد. همچنین با توجه به برخی گمانه‌زنی‌ها مدل آینده از الگوی طراحی گرد شده جدید و بدون پایه بهره خواهد برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH