بررسی بازی Wasteland 3: یک روز سرد در جهنمی یخ‌زده!

بازی Wasteland مجموعه‌ای درباره بقا است، به عنوان یکی از رنجرها شما به Colrado سفر می‌کنید. در آن‌جا Patriarch به کمک شما نیاز دارد تا خانواده ازهم پاشیده خود را در شهر Colorado Springs به هم برساند. آیا به خاطر مردم در مقابل استبداد ایستادگی می‌کنید؟ شاید با رشوه بتوانید بچه‌های او را بر ضد پدرشان متحد کنید. حتی می‌توانید شهر را نابود کرده و کنترل همه چیز را بدست بگیرید. در Wasteland 3 بازیکنان دائما در حال تصمیم‌گیری‌های حیاتی هستند. داستان بازی در یک دنیای آخرالزمانی روایت می‌شود. با آی‌تی‌رسان و نگاهی اجمالی به این بازی جذاب همراه باشید.

مکنیک حرکات بازی

بازی Wasteland 3 نسبت به عنوان قبلی از مکانیک مبارزات بسیار راحت‌تری استفاده می‌کند. همه چیز به APها بستگی دارد. برای مثال استفاده از یک آر‌پی‌جی بیشتر از استفاده از اسلحه کمری AP نیاز دارد. استفاده از حرکات مخصوص بیشتر از جابه‌جا شدن AP استفاده می‌کند. موقعیت شما پس از پایان نوبت‌تان بسیار مهم است؛ زیرا اگر پشت موانع قرار بگیرید، می‌توانید از باران گلوله‌های دشمن در امان باشید. رنج مؤثر اسلحه شما به راحتی قابل تشخیص است بنا‌براین شما می‌توانید بهترین موقعیت را برای شلیک به دشمن پیدا کنید.

توانایی شخصیت‌های بازی Wasteland 3

اهمیت توانایی‌ها در Wasteland 3

بازیکنان می‌توانند 4 شخصیت در بازی ایجاد کنند و 2 NPC استخدام کنند که آن‌ها نیز قابلیت شخصی سازی دارند. اما آن‌ها مهارت‌ها و توانایی‌های خاص خود را دارند. اگر آن‌ها را بیش از حد تحت فشار قرار دهید، امکان دارد پا به فرار بگذارند. افراد زیادی برای استخدام وجود دارند اما شما باید به نیاز‌ و توان‌های آن‌ها دقت کنید. برای مثال یکی از شخصیت‌های سطح بالای بازی قابلیت عبور از روی مین و استفاده بسیار دقیق با آر‌پی‌جی را دارد. یکی دیگر تک تیراندازی خبره است که می‌تواند اعضای خاصی از بدن را هدف قرار دهد و با رجزخوانی دشمنان را وادار به تسلیم شدن کند. این‌ها فقط قسمت جزئی از تصمیمات پیش روی شما در بازی Wasteland 3 است.

مهارت‌های دیگر می‌توانند در بازی به شما کمک کنند به راحتی سیم‌خاردار را قطع یا با افراد مزاحم برخورد کنید. شکستن قفل، قابلیت متقاعد کردن، حرکت‌ به طور مخفیانه و حتی تعمیر توستر تمام مهارت‌ها حیاتی هستند.

محیط بازی Wasteland 3

نقشه بازی Wasteland 3

جهان بازی عمدتاً باز است و شما آزادانه می‌توانید در وسیله نقلیه خود حرکت کنید. به جستجو و انجام رویدادهای اتفاقی، مراحل ثانویه یا حتی فروشگاه‌ها بپردازید. حتی می‌توانید از وسیله نقلیه خود در نبردهای مشخص استفاده کنید و تعدادی Upgrade برای آن، اعم از کاربردی و بصری پیدا کنید. اگر شما جرات کاوش در این دنیای پر خطر را دارید، Upgradeهای بهتری کشف می‌کنید. رویارویی‌های اتفاقی اکثراً آزار دهنده هستند، ولی می‌توانید بیشتر دشمنان را به راحتی شکست دهید.

Upgrade مقر فرماندهی از جنبه‌های بسیار لذت‌بخش این عنوان است. پایگاه شما یک انبار زباله قدیمی است که می‌توانید آن‌را به یک پایگاه بزرگ ارتقاء دهید. بازیکنان می‌توانند ساختمان‌هایی مانند مریض‌خانه، انبار تسلیحات و محل زندگی بسیاری از شهروندان را فراهم کنند. تعاملات شما با مردم تأثیر قابل توجه و ظریفی بر سرنوشت شما دارد.

اهمیت تصمیم بازیکنان در Wasteland 3

در Wasteland 3 شما باید تمام اقدامات خود را به طور کامل مورد ارزیابی قرار دهید. گاهی تشخیص انتخاب درست راحت نیست و شما باید بین بد و بدتر انتخاب کنید. بعضی اوقات تأثیر کارهای اشتباه شما در مراحل بعد آشکار می‌شوند و یک تصمیم ساده می‌تواند همه چیز را تغییر دهد. شخصیت‌هایی که در ساعات اولیه با آن‌ها دوست می‌شوید ممکن است با پیشروی داستان بازی به دشمن شما تبدیل شوند.

نمرات بازی Wasteland 3

نتیجه گیری

باگ‌های بازی Wasteland 3 گاهی می‌تواند کمی آزار دهنده باشد. با توجه به کاری که می‌توانید انجام دهید، این موضوعات عمدتاً قابل بخشش هستند و صدمات جبران ناپذیری به داستان بازی وارد نمی‌کنند. Wasteland 3 یک بازی نقش آفرینی است که دائما شما را وادار به تصمیمات جزئی یا مهم می‌کند. آیا برای اهداف والاتر به Patriarch کمک می‌کنید؟ آیا با پسر روان‌پریش او متحد خواهید شد؟ و یا اتحاد با دختر مغرور او را ترجیح می‌دهید؟ یا حتی فقط به مبارزه با دشمنان و غارتگران می‌پردازید؟ روند بازی Wasteland 3 بسیار سرگرم کننده است و با توجه به نمرات منتقدان، این بازی از ارزش بالایی برخوردار است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH