با بهترین برندهای تلویزیون ساز دنیا آشنا شوید

تلویزیون در حال حاضر بهترین وسیله برای سرگرمی و دریافت اطلاعات است، اما در عین حال به جعبه احمق یا جعبه مشکلات هم شناخته می‌شود، جعبه‌ای که هیچ خانه‌ای بدون آن کامل نیست. در حال حاضر تعداد زیادی کمپانی روی این حوزه سرمایه گذاری‌های هنگفتی کرده‌اند و رقابت بسیار سخت است. در مقاله زیر با 10 برند برتر تلویزیون ساز دنیا آشنا می‌شوید. فهرست زیر به ترتیب برتری تهیه شده است.

Samsung Electronics

سامسونگ سازنده‌ای است که بیشترین تعداد تلویزیون و ال سی دی را از سال 2006 در سرتاسر دنیا ساخته است. .Samsung electronics Co. Ltd یک کمپانی مستقر در کره بوده که دفتر مرکزی آن در شهر سوان کره جنوبی قرار دارد. از سال 2012، این کمپانی از دیگر کمپانی‌ها پیشی گرفت و اولین سازنده‌ای است که تلویزیونهای 3D LED HDTV را در رویداد CES سال 2010 به دنیا عرضه کرد. تنها در مدت شش ماه این کمپانی بیش از یک میلیون دستگاه فروخت و این در حالی بود که کل فروش جهان 1.23 میلیون بود. این یعنی بیش از 80٪ از فروش تلویزیون در دنیا متعلق به سامسونگ بوده است.

Samsung[divide style=”2″]

LG Electronics

نام ال‌جی برگرفته از ابتدای عبارت Life’s Good است. ال‌جی الکترونیک یک کمپانی چند ملیتی است که محصولاتی چون موبایل، لوازم منزل مثل یخچال، مایکروفر و غیره را می‌سازد و می‌فروشد، اما از همه مهمتر می‌توان ال‌جی را جزیی از سازندگان برتر تلویزیون و به طور کل Home Entertainment Appliances در جهان دانست. این سازنده پس از سامسونگ در جایگاه دوم می‌ایستد و مجموعه‌های مختلفی از تلویزیونهای پلاسما، LCD ،LCDهایی با نور پسزمینه ال ای دی، HDTV، تلویزیونهای سه بعدی وغیره را تولید می‌کند. این کمپانی برای اولین بار در دنیا و در سال 2007 اولین اینترنت تی وی با نام LG Smart TV را تولید کرد. این نام به دلیل ویژگی‌های هوشمندی(کنترل از طریق تشخیص صدا و حرکت) که در این تلویزیون جای داده شده بود انتخاب شد. این کمپانی از 82 هزار کارمند حرفه‌ای تشکیل شده است.

LG[divide style=”2″]

 Sony Corporation

کمپانی سونی یک سازنده چند ملیتی است که در فهرست تولید کنندگان تلویزیون در رتبه سوم می‌ایستد.

کمپانی سونی محصولات الکترونیکی زیادی مثل لوازم خانگی، موبایل و دستگاه‌های سرگرمی خانگی مثل لپ‌تاپ‌ها، مجموعه تلویزیونها و غیره را تولید می‌کند. بعلاوه این کمپانی تولید کننده مجموعه‌ای متنوع از تلویزیونها از نوع آنالوگ گرفته تا LCDها و سیستم‌های اچ دی است. این سازنده هیچگاه کیفیت را فدای کمیت نکرده است. تلویزیونهای آنالوگ این کمپانی با نام Trinitron شناخته می‌شوند و پس از آنها مجموعه‌ای گسترده از LCDها آغاز بکار کردند. سری براویا جدیدترین مجموعه و با کیفیت‌ترین بوده و مجهز به افکتهای تصویری اچ دی هستند.

Sony[divide style=”2″]

Panasonic

پاناسونیک الکترونیک شرکتی چند ملیتی و ژاپنی است که سال 1918 آغاز بکار کرد. دفتر مرکزی این کمپانی در اوساکای ژاپن قرار دارد. بیش از 330000 کارگر در این کمپانی و در بیش از 580 زیر مجموعه آن مشغول کارند. در ابتدا این کمپانی فقط تلویزیونهای آنالوگ تولید می‌کرد و سال 2006 بود که برای اولین بار شروع به ساخت مجموعه‌های دیجیتال کرد. با اینکار سود شرکت 30٪ کاهش داشت و پس از آن پاناسونیک تصمیم گرفت که تلویزیونهای اچ دی پایونییر را خریداری کند و شروع به تولید تلویزیونهای پلاسما با ویژگی‌های کاملا جدید کرد. پس از آن با MySpace قراردادی بست و این قرارداد به تولید تلویزیونهای MySpace انجامید. این تلویزیون قابلیت ویژه‌ای دارد و به کاربران امکان می‌دهد به صورت آنلاین و همزمان با تماشای تلویزیون به چت نیز بپردازند.

Panasonic[divide style=”2″]

Sharp

شارپ هم یکی دیگر از کمپانی‌های ژاپنی سازنده وسایل الکترونیکی است. دفتر مرکزی این کمپانی در آبنو کو، اوساکای ژاپن قرار دارد. این کمپانی در ماه سپتامبر سال 2012 با نام Sharp Corporation آغاز بکار کرد و در مدت کمی تبدیل به پنجمین تولید کننده تلویزیون در دنیا شد. از محصولات شارپ می‌توان به پروژکتورهای تلویزیون، تجهیزات صدا، تجهیزات صوتی و تصویری و غیره اشاره کرد. وقتی زمان صحبت از تولید تلویزیون می‌شود، سری AQUOS ساخت این کمپانی در یادها تداعی می‌شود. این تلویزیونهای بزرگ جثه رنگهای روشنتر، کنتراست بیشتر، فن‌آوری UV2A ، نور پسزمینه LED، رکوردر بلو ری، Quattron 3D و غیره را به کاربر هدیه می‌دهند.

Sharp[divide style=”2″]

Vizio

 ویلیام ونگ نام بنیانگذار .Vizio Inc بوده که کار خود را در سال 2002 و در ایالات متحده آغاز کرد، اما این کمپانی کار خود را فراتر از مرزهای آمریکا برد و ادامه داد. ویزیو با تولید تلویزیونهایی مثل EcoHD ،M ،E و XVT از سال 2009 محدوده کاری خود را وسیع‌تر کرده است. پس از آن و در سال 2010، این سازنده یازده گروه از محصولات خود را که شامل موارد زیر می‌شوند معرفی کرد:

سینمای خانگی HD، پلیرهای بلوری و دی وی دی HD، روترهای بیسیم اینترنت و مجموعه‌های سرگرمی.

Vizio[divide style=”2″]

Philips

نام کامل کمپانی فیلیپس .Koninklijke Philips N.V یا Royal Philips است. این کمپانی کار خود را در سال 1891 و با تلاش جرارد و فردریک فیلیپس آغاز کرد و در حال حاضر با بیش از 122000 هزار کارمند در 60 کشور جهان، یکی از کمپانی‌های چند ملیتی بزرگ دنیاست. دفتر مرکزی این کمپانی در آمستردام است. این سازنده به ذخیره سازی انرژی اعتقاد دارد و در محصولاتش به جای استفاده از LEDهای معمول از ویژگی AmbiLight بهره می‌برد. بعلاوه این فیلیپس بود که تلویزیونهای هوشمند جدیدی را که مجهز به دو پردازشگر بودند ساخت. از دیگر کارهای نوآورانه این برند می‌توان به ساخت ریموت کنترلهایی با صفحه کلید کیوورتی اشاره کرد.

Philips[divide style=”2″]

Toshiba Corporation

نام اصلی توشیبا .Tokyo Shibaura Electric K.K بوده و در سال 1939 تاسیس شد، اما پس از سال 1978 بود که نام این کمپانی به Toshiba Corporation تغییر یافت. توشیبا یک کمپانی بزرگ چند ملیتی متشکل از Shibaura Seisaku-sho و Tokyo Denki بوده که در توکیوی ژاپن قرار گرفته است. در دسامبر سال 2010، توشیبا تلویزیون‌های سه بعدی ال سی دی با نور پسزمینه ال ای دی را پس از معرفی CEATEC ’10 روانه بازار کرد. این تلویزیون از دید بدون عینک سه بعدی پشتیبانی می‌کرد. این کمپانی بیش از 206087 کارمند دارد و انواع  گوناگونی از تلویزیون‌ها(LCD ،LCD full HD ،LED ، LED full HD، 3D TV،Smart 3D LED ، Smart TV،4K2K LED TV) را در اندازه و رزولوشن‌های مختلف را تولید می‌کند.

Toshiba[divide style=”2″]

Mitsubishi Electric Corporation

میتسوبیشی یک کمپانی بزرگ بوده که محصولات الکترونیکی و تجهیزات الکتریکی را در سرتاسر دنیا بفروش می‌رساند. این کمپانی ژاپنی بوده و Mitsubishi Electric Corporation هسته مجموعه میتسوبیشی است. خود کلمه Mitsubishi به معنای “سه الماس” است. Yataro Iwasaki این کمپانی را در سال 1870 تاسیس کرد و میتسوبیشی اولین سازنده تلویزیونهای پروجکشن است. در ایالات متحده، اولین تلویزیون اچ دی معرفی شده متعلق به این کمپانی بود. 3D DLP هم یک سینمای خانگی است که تجربه‌ای متفاوت را به کاربرانش ارائه می‌دهد.

Mitsubishi[divide style=”2″]

RCA

RCA یک کمپانی دیگر تلویزیون ساز است که در ایالات متحده آمریکا تاسیس شد. این نام مخفف Radio Corporation of America بوده و به عنوان اولین طراح اولین الگوهای تلویزیونی در این کشور شناخته می‌شود. این کمپانی قدیمیترین کمپانی تلویزیون ساز آمریکا بوده و اولین پخش تجاری تلویزیون در واقع در جولای 1941 انجام شده است. این کمپانی علاوه بر تلویزیون، لوله‌های خلا که بخش بسیار مهمی از یک تلویزیون است نیز تولید می‌کند. لابراتوار RCA در نیوجرسی واقع شده و بسیار پیشرفته است.

RCA[divide style=”2″]

92 در مورد “با بهترین برندهای تلویزیون ساز دنیا آشنا شوید”

  1. در واقع کلاه برداری از هم وطن بعد این بگم که در کشورهایی غربی و آمریکا وکیل مخصوص کیفیت تلویزیون وجود داره که از شهروند حمایت میکنه و این علم تشخیص رو داره که به فروشنده هشدار بده پول شماره پس بده و گرنه …. اما در ایران میگن چی . خودتون قضاوت کنید.

  2. تلویزیون هایی که در ایران به فروش میرسن یک سوم با مدل هایی که در اروپا و آمریکا هستند واقعی هستند. در ایران سازمان استاندارد واقعی وجود نداره که شما اگر متوجه بشین مثلا tv 4k که بتون دادن با مدلی که در کشورها اروپا و… بدست مشترهاشون میدن . نمیتوانید اثبات کنید دو درجه کمتر از مدل اصلی هست. پس سازمانی وجود ندارد که با حمایت از شما tv را پس بده .

  3. سلام من میگم همتون یک نفرید دارین تبلیغ میکنین تنها راهش این هست با خودتون فلش ببرین و فیلم را در حضور خودتون بصورت زنده ببینین تفاوتش اونجا میبینین.

    1. سلام
      من تو خونه الان یکیش (lcd) رو دارم نزدیک به هشت سال هستش که از پریز در نیومده کلا روشنه من خودم خوره کیفیت هستم و در مورد خرید کلا نزدیک شش ماه تحقیق میدانی کردم و در اخر فلیپس خریدم فوق العاده هستش عالیه الن هم با این که خیلی از دوستان ال ای دی دارن باز از فیلیپس تعرف و تمجید میکنن

  4. البته توی کیفیت رنگ و تصویر توشیبا و فیلیپس حرف اول رو می زنند تعجب میکنم که کسی به این دو برند معروف و خوشنام توجه نمی کنند .
    شرکتهای کره ای مانند ال جی و سامسونگ رنگها را غیر طبیعی نسبت به دو برند یاد شده را دارند.کسانی که یکبار تصویر توشیبا رو ببینند حتما متوجه حرف من میشوند.در ضمن تلویزیون های کره ای انگار یک تلق ابی روی تصویر هست و بعضی وقتها از رنگ طبیعی جلو میزنند ِبرای امتحان یک فیلم که توش میوه هست رو بزارید و امتحان کنید متوجه حرف من میشوید.

  5. البته توی کیفیت رنگ و تصویر توشیبا و فیلیپس حرف اول رو می زنند تعجب میکنم که کسی به این دو برند معروف و خوشنام توجه نمی کنند .
    شرکتهای کره ای مانند ال جی و سامسونگ رنگها را غیر طبیعی نسبت به دو برند یاد شده را دارند.کسانی که یکبار تصویر توشیبا رو ببینند حتما متوجه حرف من میشوند.

  6. سلام.
    بنده با سابقه چندین ساله در صنعت تولید تلویزیون به این نکته پی بردم که تمام شرکت های بزرگ دو دسته تلویزیون تولید میکنند. یک سطح تلویزیون های ارزان که جهت سطح ضعیف تولید می شود و دسته دوم محصولات گران قیمت که برای سطوح بالا تولید می شود. لذا مقایسه باید با محصولاتی در یک رده قیمت انجام گیرد.
    همچنین بنده امادگی جهت همکاری با برندهایی که قصد تولید در ایران را دارند دارم. من یک تیم کامل جهت تولید جدیدترین LED ها را در اختیار دارم.
    ایمیل بنده در صورت تمایل جهت همکاری
    Qc.moradi@gmail.com

  7. ببینید جنس ال ای دی رو وقتی خاموشه میشه فهمید سونی از ای جی و سامسونگ تیره تره چون تو مالزی ساخته میشه و پنلش لهستانیه یه سونی معمولی ۴۲ تو بازار الان ۲ تومنه ولی با این پول میتونید یه ۵۰ اینچ سامسونگ بگیرید ولی سونی خدمات پس از فروشش ضعیفه من پاناسونیک رو بهتر میدونم لااقل کلا مستقیم از چین میاد مثل سامسونگو ال جی پازل نمیاد تو هشتگرد کرج سر هم شه

  8. سلام از نظر من هر برندی در یک زمینه خاصی برتر هست مثلا در کیفیت تصویر و تلویزیون سونی . در گوشی موبایل سامسونگ . در لپ تاپ اسوس و… پس نمیشه یه برندی رو در همه زمینه ها ستایش کرد مثلا میتسوبیشی هم خودرو میسازه هم کولر گازی هم تلویزیون معلومه که تو یکیش میتونه بهتر عمل کنه که همون کولر گازی هست همیشه موقع خرید متخصص اون محصول رو انتخاب کنید تلویزیون اول سونی . بعد شارپ . بعد سامسونگ . بعد ال جی

  9. Samsung بخاطر همه چیز بهتره
    اولا کیفیت تصویرش خیلی بالاست
    دوما اکثر فرمت ها رو میشناسه
    سوما امکاناتش زیاده

  10. سلام دوستان من ال ای دی هایر خریدم اولشم فک کردم لباسشویی خریدم ولی خیلی خوبه واقعا تصویرش قابل مقایسست و خوبه

  11. عزیزانم برندو ول کنید به این نگا کنید که ژاپنی ها دارن چی میکنن بخدا دنیارو گرفتن نگا کنید ببینین چندتاشون ژاپنی هستن

  12. با سلام به همه عزیزان
    شما هم در طراحی هم در اصالت دقت کنید سونی واقعا فرق داره.
    شاید من و همه دوستان در حدی نباشیم که درست قضاوت کنیم.
    ولی دقت کنید تمامه لوازم صدا و سیما چه در ایران چه در دنیا سونی است.
    تمامه تصویر برداریها فوتبال با دوربینهای سونی است
    هالی وود با سونی است حتما دلیل داره.
    هیچ کس نمیتونه رو مدلهای سری
    Hx _ x _ nx
    سونی ایراد بذاره طراحیش فوق العادست.
    تو صدا هم بی نظیره سونی
    تنها ایراد سونی سخت بودن تنظیماتش برای بیشتر افراد

  13. اولا از این پست و خانم سارا صریحی کمال تشکر را دارم
    من خودم سونی باز هستم و باید خاطر نشان کنم که به نظرم تو ایران درمورد تلویزیون اول سونی دوم پاناسونیک و سوم سامسونگ خوبه و بنا به دلایلی من خودم هر سه نوع را تست کردم و اینو باتوجه به کیفیت تصویر و گارانتی میگم ، در کل همانطور که دوستان در این پیج گفتن سونی حرف اول را در تلویزیون میزند ، دیدم که میگم ، البته در همین پست خانم سارا صریحی به این مساله اشاره شده که این شرکت هیچگاه کیفیت را فدای کمیت نمیکند و یا اینکه در تمام کشورها دستگاه های صدا وسیما شون همه سونی هستن از جمله خود امریکا و یا ایران و یا کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس ، ضمنا دوستان هر تلویزیونی گرفتید حواستان باشد ایکس ویژن نگیرید که بیچاره میشید و یا مانیتوهای ایکس ویژن

  14. سلام وعرض ادب

    بنده بعنوان یک تعمیرکار (مهندس الکترونیک)

    سونی، شارپ، توشیبا رو پیشنهاد میکنم به دلایلی چون

    کمترین خرابی پنل،بردمین، بکلایت ،.روداشتن.
    رو دارن

  15. سلام.
    همگی تو ایران تقریبا در یک حد هستن فقط بعضی ها شانسی و به طور اتفاقی هوب یا بد میشن.
    کشورهای سازنده بستگی ب نوع و درجه ای که کشور سفارش دهنده میخاد جنسو فراهم میکنه و من بعید میدونم ک سفارش ایران برای واردات تلویزیون عالی باشه وگرنه جنس تولید داخل میگندید از طرفی قیمت اصل هم خ میرفت بالا

  16. سلام دوستان.
    یه راهنمایی میخواستم.
    قصد بی ادبی ندارم ولی ازتون میخوام کسی که واقعا حالیش میشه از تلویزیون جواب بده.
    من یه LED میخوام.
    که بهترین کیفیت دنیا رو داشته باشه
    یه تلویزیون تمام صفحه.
    قدرت مند.
    اندازشم اصلا مهم نیست.
    چه بزرگ باشه. چه کوچیک.
    فقط بالای ۴۰اینچ باشه.
    همه چی داشته باشه.
    از جمله:
    وای فای.ماهواره سرخود(منظورم دستگاهه شه ) امکان نمایش سه بعدی
    خودتون دیگه میدونید.
    قابش هم هر چی نازک تر بهتر.
    قیمتشم مهم نیست.
    اصلا مهم نیست.اصلا.
    حتی تا ۱۰۰میلون یا بیشتر
    فقط بین برند های ال جی و سامسونگ و سونی

    و یه سئوال مهم از مدیر سایت برای مطلب بالا
    آیا این مطلب از تجربس یا …؟؟؟

    فقط کیفیت

    1. سلام خواننده عزیز
      من خودم ۴۰ اینچ شارپ دارم با پنل ژاپنی و مونتاژ مادیران فعلاً عالی بوده در اقوام و آشنایان هم اکثراً یا سامسونگ دارند یا ال جی. با مشاهده ای که من داشتم تلویزیونهای ال جی نمایش رنگ را به صورت گرم(مایل به قرمز) و تلویزیونهای سامسونگ مایل به سرد(مایل به آبی) نشان می دهند و کلاً تلویزیونهای برند کره ای(به خصوص سامسونگ) تصویر را زیبا ولی غیر واقعی(از نظر رنگ)نشان می دهند(این مورد در گوشی های موبایل سامسونگ هم مشاهده میشه) چندین بار هم مشاهده شده کردم که چند مدل ال جی دائماً قطعی تصیر دارندولی تلویزیون سونی رنگ را واقعیتر نمایش داده و با وجود قیمت بیشتر و امکانات کمتر نسبت به برندهای کره ای من پیشنهاد سونی یا شارپ را برای شما دارم.

  17. دوستان به نظر من هیچ بند یا مدلی رو نمی تونیم بهترین بدونیم چون هر کدوم از آونها ممکنه یه ویژگی خاص داشته باشن مثلا ممکنه سامسونگ از لحاظ کیفی بالاتر از ال جی باشه یا ال جی از لحاظ کمی و سونی از هر دوی این ها از لحاظ کیفی سر تر باشه ولی از لحاظ مصرف برق پر مصرف!!! بستگی به هدف و شرایط مالی مصرف کننده داره

  18. دوستان این نحوه بحث کردن نشان میده که تقریبا هیچکدام به قضیه اشراف ندارید اینکه یکی فلشش رو تو یک مغازه به تلوزیونهای موجود در اون مغازه زده و اون تلوزیون ک توی اون مغازه بوده بهترین تلوزیون دنیاست و… باید کیفیت رو تو شرایط یکسان بررسی کرد با لحاظ امکانات و قیمت و سایر شرایط و در ضمن این که یک برند همیشه بهترین باشد این اشتباه است چون همشه حتی در شرکتهای بزرگ بیش میاد که یک مدل ایراد دارد ولی در کل بخاین نگاه کنیم بتری برند لوازم خانگی جهان تقریبا ز همه لحاظ کمبانی ماتسوشیتای سابق و باناسونیک فعلی است

  19. آقا ما یه دونه الجی اسمارت تی وی 42خریدیم اشغال بود اکثرفرمت هارو پشتیبانی نمیکنه وپنل ضعیفی داره اومدیم یه سامسونگ خریدم عالیه همه فرمت هارو پشتیبانی میکنه کیفیت تصویرش fol hdهستش کیفیت صداشم اصلاحرف ندارم پیشنهادم به شما سامسونگه والجی کلا اشغاله
    اینم بگم از سونی استفاده نکردم ونمیدونم کیفتش چطوریه?

    1. هیچ کسی مثل من وقتی میخواد یه چیزی بخره تحقیق و بررسی نمیکنه عزیزم شما تلویزیون مونتاژ شده خریدی دلیل نمیشه ال جی آشغال باشه بهترین سیستم کنترل و کیفیت صدا ال جی بهترین فناوری webos عااالی برای تماشای آنلاین سریال های شبکه نتلفیکس اتصال به اینترنت بی نظیر همراه ریموت کنترل جادویی که دارای میکروفون برای جست و جوی صوتی هم میباشد بنده خودم از یه فروشگاه بانه اینترنتی سفارش دادم تلویزیون orginal ال جی 4K دو سال پیش خریدیم قبلا ال جی با نمایندگی گلد ایران داشتیم اونم یک بود ولی مونتاژ شده بود البته بنده تلویزیون رو با گارانتی اونم از یه فروشگاه خیییلی معتبر از بانه گرفتم
      مقایسه بنده برای تلویزیون های سامسونگ و ال جی بودش از سونی چیزی نمیدونم ولی ایمان دارم که اونم خیلییی بهتر از سامسونگ هستش

  20. سونی تکنولوژیشو به صورت سربسته در اختیار سامسونگ قرارمیده که براش پنل بزنه به خاطر اینکه ارزونتر دربیاد نه اینکه سامسونگ بهش میده یعنی دراصل سامسونگ شاگرد ژاپن به حساب میاد از لحاظ خرابی همشون خراب میشن مخصوصا سوختگی که یک چیز کاملا شانسیه ولی سونی کمتره از لحاظ مدل هم سامسونگ والجی بعضی مدلاشون بالاتر از سونی هستن ولی سونی درکل بالاتره اصلا یک دلیل خیلی خوب اینه که امکانات صداسیماها توکل دنیا سونیه به طور کلی محصولات ژاپنی وآمریکایی مرغوب هستن پاناسونیک توشیبا وغیره -چینی وژاپنی بودن هم هیچ فرقی ندارهچون نهژاپن خودشو خراب میکنه نه چین -قبول ندارین باتری سونی ساخت چین رو باسامسونگ مقایسه کنین متوجه میشین ژاپن کشورتولید علمه کشور قدیمیه ولی کره تازه پیشرفت کرده ژاپن کجا کره کجا

  21. دوستان بیخیال این حرفاواقعأ اهمیت داره که مارک تلویزیون چی باشه که انقدردربارش بحث میکنید؟

  22. بله تلویزیون سونی دارای کیفیت مطلوبی است ولی در پردازش تصویر با امکانات چهار رنگ ، فقط شارپ توانسته تصویر زنده و شفاف را ارایه کند، و پنل و دیگر تجهیزات نیز ساخته شده شارپ ژاپن است ،نه چین ،و در ایران فقط مونتاژ میشود.

  23. اینم اضافه کنم تکنولوژی oled رو سونی عرضه کرد بعد فروخت به الجی و سامسونگ،زمانی که سامسونگو الجی خوشحال توی ces2013 از تلویزیون های oled رونمایی کردن سونی توی همون نمایشگاه کریستال oled رو رونمایی کرد و کلا غرفه سامسونگو الجی خالی شد،
    درحال حاضر تکنولوژی برتر این صنعت دست سونی هستو تمام.فقط سونی

  24. اگرم سامسونگ و الجی فروش بالایی دارن چون تولید خیلی بالایی دارن،کلا آشغال ساختن کاری نداره،اتفاقا توی همینجا هم اشاره شده که سونی از جمله برندهایی است که کیفیتو فدای کمیت نمیکنه،این صحبت خیلی معنیها داشت.

  25. آقا LGنخرید.ما یدونه LEDخریدیم تا حالا دوبار در عرض یک سال دادیم تعمیر اندازه نصف قیمت تلوزیونم خرجش کردیم تازه الانم که کار میکنه تصویرش ایراد داره ازما گفتن پولتونو دورنریزید

  26. من فعلا سونی دارم مدل ex400 قصد tvال جی کردم میگن مدل ultrahd مهشره اگه دوستان تجربه کردن نظر بدن

  27. سونی حرف اول رو میزنه تو همه چی. من بعد از سونی ال جی رو قبول دارم. و بخاطر همین وقتی میخواستم تی وی بخرم چون پول کافی برای خرید سونی نداشتم ال جی خریدم و واقعاً بعد از سونی حرف اول رو میزنه.
    یه ادم که از کیفیت هیچی نمیدونن میرن گوشی و تی وی سامسونگ میخرن

  28. سونی بزرگترین لپ تاپ ساز دنیا بهترین دوربین ساز بهترین کنسول بازی جهان و تو تلویزیون هم بهترینه شما نگاهی به استوکبرد نیو کمپ و سنتیاگو برنابئو بندازید

    1. راستش من خودم فقط سونی رو قبول دارم شاید ال جی و سامسونگ فناوری های جدیدی به دنیا عرضه بکنند ولی من خودم عاشق سونی هستم البته توی ضبط و دوربین و در موبایل چون از هنگروید بدم میاد نه که کیفیتشون عالی هستش
      عمر و دوام و کیفیت رو می تونید در سونی مشاهده بکنید
      من الان دارم دنبال یه تلویزیون سونی میگردم که بخرم

  29. فقط ال جی من خودم یکی 47 دارم واقعا محشره …..حتی نمیدونم چطوری ولی تصاویر اس دی رو از اچ دی سونی بهتر نمایش میده.

  30. سلام
    من تعمیرکار لوازم خانگی هستم
    لطفا گول تبلیغات و مقایسه های سایتهای مختلف رو نخورید
    تلوزیون های سامسونگ جدید همه مشکل پاور دارن و بعد از 2 سال باید تعمیر بشن
    تلوزیون های سونی رو باز می کنی پشت پنلش نوشته ساخت LG هست
    و….
    اما از نظر من اگر تلوزیون با خرابی کم میخواید پاناسونیک از همه بهتره با اینکه نماینده رسمی نداره
    تو دنیا چند شرکت بیشتر سازنده پنل نیستن حتی فیلیپس که میگن تصویرش خوبه پنلش LG هست ولی شرکتهای دیگه تکنولوژی خاص خودشون رو میدن و اونها از روش براشون میسازن ارتباطی به اینکه پنل ساخت کجاست نداره

    1. دوست عزیز حرف شما کاملا متین ولی دقت بفرمائید بعضی تکنولوژی های نوین رو یه شرکت می زنه و به بقیه اون رو به فروش می رسونه مثلا ماشین یا خودرو هم به همین صورت هستش سیستم فرمان مال یک شرکت و ترمز مال شرکت دیگه و گیربکس مال یه شرکت و غیره
      بله یکی از دوستام پاناسونیک داره البته پلاسما هستش ولی مصرف برقش بالا هستش حالا شما دوست عزیز بفرمائید کدوم کمتر خراب میشه و کیفیت تصویرش هم عالیه و مصرف برقش هم مقرون به صرفه تره ؟

      1. عزیز من پاناسونیک vt50 دارم،مصرف برق بالایی نداره،در حد led انرژی مصرف میکنه ، درضمن کیفیت تصویر خسلی بالای نسبت به led و برندهای دیگه دارد.
        واقعا عالیه

  31. با سلام من تلویزیون ال جی 47 مدلla66100 دارم کیفیتش محشره با وجودی که گلدیران به وعدهاش در مورد هدیه عمل نمی کنه ولی این تی وی را پیشنهاد میدم

  32. من خودم فروشنده هستم . ههیچ تلویزیونی به فیلیپس نمیرسه . ولی مدل زیادن دیگه نمیشه گفت همه مدلا. باید مدل تلوزیونها رو با هم مقایسه کرد. مثلا 42 فیلیپس نزدیک 20 مدل در سال تولید میکنه هر کدام با یه امکانت . ساخت کشور هر مدل هم فرق میکنه . الان ال جی و سونی وسامسونگ وشارپ کلا ساخت ایران هستن .

    1. دوست عزیز سونی رو ایران مونتاژ میکنه من بعید می دونم سونی رو ایران بزنه ال جی و سامسونگ رو بله می دونم که از خیلی وقت پیش تولید می کردیم
      سونی رو بنده شک دارم

  33. من هم تو یه مطلب دیگه تو اینترنت خوندم که ال جی پر فروشترین برند تلویزیون در دنیاست .گذشته از این تلوزیونهای برندهای مختلف خیلی با هم فرق نمیکنند .ال جی هم اگه پر فروشه ، بخاطر نوآوری در تولید نمایشگر خمیده است .

  34. بهترینشون و صد البته پرفروش ترین سامسونگ هست آخه اگه سامسونگ کیفیت نداره چرا همه میخرن؟ الجی هم بعد از سامسونگ خوبه خودم تو تلویزیون 50 اینچ الجی یه فیلم دیدم خوف کردم! بگذریم که سونی خیلی اشغال بود فامیلمون سونی داره به درد لای جرز دیوار هم نمیخوره حتی یه فلش ساده رو نخوند!

  35. تو کیفیت و قدرت که چندیدن ساله سونی داره انتخاب اول سایتها بعنوان بهترین انتخاب میشه تلویزیوناش. در سال 2011 یادمون نره که hx925 بهتربن انتخاب شد. در سال 2012 مدل hx855 اول شد و درسال 2013 هم w904 بهترین شناخته شد. تلویزیون های سامسونگ و الجی مثل شوخی میمونن در کنار تلویزینهای سونی. بعد از سونی پاناسونیک و فیلیپس هستند. البته پنل های سونی رو دو شرکت aou و lg تامین میکنن. پنل یه تیکه شیشه هست. اصل پردازشگر هست که هیچ شرکتی رقیب سونی نمیشه در ساخت پردازشگر و همین باعث شده سونی بهترین تصاویرو داشته باشه.

  36. فک کنم این مطلب کمپانی ها رو از لحاظ میزان فروش بررسی کرده . چون سامسونگ و ال جی تو کشورهای عقب افتاده خوب می فروشن . وگر نه از لحاظ کیفیت هیچ تی وی به پای فیلیپس نمی رسه . ضمنا من خودم سونی دارم و خیلی هم راضی ام

    1. با سلام مهدی ۸۵
      من سه روزی در بانه در مورد تمامی تلویزیون های سونی ال جی سامسونگ و شارپ و همچنین فیلیپس تحقیق کردم
      واقعا تصویر و پردازش گر و همچنین ریز دانه های ال ای دی واقع در فیلیپس واقعا عالی بودن
      ما فیلیپس رو خریداری کردیم بعد فیلیپس به نظر من شارپ و سونی از لحاظ کیفیت واقعا عالی هستن
      در ضمن یکی از اقوام بنده که ساکن امریکا هستن فیلیپس رو تایید کردن برای خرید.
      با تشکر

  37. مهدی علیپوریان

    میشه گفت تا دو سال پیش اول سونی بعد پاناسونیک و بعد الجی….
    اما در حال حاظر اول سونی و بعد الجی ودپاناسونیک، و بیشترین پیشرفت رو در حال حاظر توشیبا داره که چراغ خاموش داره سطحش رو میاره بالا…
    سامسونگ هم که سال های قبل به خاطر قیمتش جا افتاد و این روزها هم به خاطر قیمت بیشترش از الجی و کیفیت کمترش داره جا میمونه…
    کلا سامسونگ تعطیل…

    1
    1
  38. خواستیم یک تلوزیون 46″ و یک 55″ خریداری کنیم . هر کی یک برندی میگفت یکی میگفت سامسونگ یکی میگفت الجی و …

    ما هم گیج شدیم . خلاصه یکی از دوستان در بانه کردستان مغازه داشتند و رفتیم .

    گفت یک فیلم و چند تا عکس بریز روی فلشت بیار. منم یه مستند Full HD بردم و چند تا عکس با کیفیت .

    دوستام این برند ها رو داشت : سامسونگ ، ال جی ، سونی ، فیلیپس ، شارپ .

    خلاصه دوستم گفت بهترین مارک سونی هستش بعد الجی و بعد فیلیپس و بعد سامسونگ .

    فلشمو ازم گرفت و فیلم ها رو روی فلش خودش ریخت . همزمان روی دو تا تلوزیون پخش کرد فیلم رو دو تا دو تا گزاشت .

    منم دیدم بابا دمت سونی گرم واقعا کیفیتش سامسونگ و ال جی و … رو قورت داد . منم هر دو تلوزیون رو از سونی خریداری کردم .
    بهتون پیشنهاد میکنم اگر به کیفیت تلوزیون های سونی شک دارین برین نمایشگاه و تو فلش با خودتون فیلم و عکس ببرین و کنار

    تلوزیون های سامسونگ و ال جی مقایسه کنید . تا بدونید ی میگم . با حرف نمیشه نشون داد .

    تازه چند تا از اشنا ها هم به محض دیدن تلوزیون و کیفیت محشر سونی . سفارش دادن و اونا هم سفارش دادند .

    درسته سونی کمی گرونه ولی کیفیتش بی نظیره و زیبایی خود بدنه تلوزیون ها قابل ستایش هست . و عمرش هم بیشتره .

    بدرود.

    1
    4
    1. عزیزم مدل داریم تا مدل.
      اکثر مدلهایی که در بانه هستند قدیمی و از دور خارج شده هست !
      حالا یه مورد سونی بوده بهتر بوده و جدیدتر !سامسونگ ها هم قدیمی تر وگرنه اینقدر تفاوت ها فاحش نیست که شما می گید !

      2
      2
      1. داداش عزیزم اولن تمام مدلهای بانه اروپای هستش و اگه مشتری که میاد بانه واقعا روشن فکر و اگاه باشه راحت میتونه جنس جدید و اصلی بگیره. بعدشم بانه بیشترش اصلیه راحت بهت بگم ٩٠درصد ایران جنسش از بانه میاد ولی الکی مغازدارای شهرها میگن جنس بانه بده درحالی که خودشون تو بانه جنس میگیرن من خودم ریش تراش و سشوار فروش هستم تموم مشتریای عمده ایم پیش مشتریاشون میگن بانه اصلا نرفتیم خخخخ
        ولی ال جی و سامسونگ واقعا اشغاله. هر برندی که دست ایران توش افتاد به درد نمیخوره الان ال جی که شما تو تهران میگیرید همش مال گلدیران هست. که اشغالترین محصول آرائه میده

    2. دوست عزیز شما اگه فیلمتون رو تو مدل 7770 یا 8880 و مخصوصا 8880 میدیدی هرگز همچین حرفی نمیزدی
      8880 فوق العادست هم از نظر کیفیت و به خصوص کنتراست و عدم نشت نور و همچنین صدای فوق العاده و هم از نظر طراحی و هوشمند بودن
      تو سونی تنها رقیب مدل w900a هست
      شما احتمالا یه تلویزیون پایین رده سامسونگ رو با یه بالارده سونی مقایسه کردی …. خوب چه انتظاری داری

      1
      2
    3. شما راست میگین ولی سونی مثل سامسونگ همه ی فرمت ها رو نمیشناسه که بنظرمن خیلی نمره منفی داره

      1
      1
    1. عزیز جان سونی توی ساخت تلویزیون هاش از پنل های ال جی و سامسونگ استفاده میکنه بعد شما میگید کیفیتش از کارخونه سازنش بیشتره
      این بیشتر چیزیه که به خودتون القا کردید
      تو سونی حتی یه زیرنویس فارسی ساده رو هم نمیشه بارگزاری کرد

      3
      1
      1. سلام صحبت شما کاملا نادرست و حرف اشتباه نمایندگی های ال جی و سامسونگ است شما به قدمت این ۳ کارخانه فقط نگاه کنید و به جوایز و رده بندی ال ای دی ها در سایت های رده بندی جهانی توجه کنید
        مارک های سونی،پاناسونیک،شارپ،توشیبا،فیلیپس،هیتاچی و میتسوبیشی در جایگاه بالاتری قرار دارند و پس از آن ال جی و سامسونگ هستند
        به عنوان مثال فناوریmotion flowابتدا در این مارکها استفاده شد و چند سال بعد به شرکت های دیگر هم داده شدبنابراین ربطی ندارد که بگوییم پنل هارا شرکت دیگری داده است
        مارک های مارشال ایکس ویژن سیرا سونیا از پنل های ال جی و سامسونگ بهره می برند ولی شرکت های معظم و بزرگتری مثل پاناسونیک یا سونی پنل و فناوری اختصاصی خود را عرضه می کنند مثل شارپ که بزرگ ترین ال ای دی دنیا را ساخته یا فناوری ۴ رنگ مختص این شرکت است
        یا براویا و همچنین فناوری ها مختلف بنابراین صحبت هایی از روی تعصب نکنید چون ذهن خریداران خراب می شود
        ضمنا منظور من این نیست که این مارها خوب یا بد هستند بلکه ملاک انتخاب بیشترین استفاده از بودجه ای است که برای خرید داریم
        استفاده شرکت هایی مثل سامسونگ یا ال جی از امکانات جانبی بیشتر را قبول دارم چون این به خاطر جذب مشتری است حتی فایل های بیشتری را هم ساپورت می کنند اما تصویر کاملا برترمارک های بالا به همراه دوام و ماندگاری بیشتر باعث برتر بودن آنهاست و حتی این در مقایسه قیمت ها نیز کاملا مشخص است

        2
        10

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH