پیش‌سفارش اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S21 سامسونگ در چین آغاز شد

کمپانی سامسونگ فرآیند ثبت‌نام و دریافت پیش‌سفارش برای اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S21 در کشور چین را آغاز نموده است. کمپانی کره‌ای در وبسایت رسمی خود اعلام کرده که کاربران با واریز مبلغ پیش‌پرداخت 100 یوانی (حدودا 15 دلاری) می‌توانند نسبت به پیش‌سفارش هندست‌ها اقدام نمایند. این مبلغ در نهایت از برچسب قیمتی محصول کسر خواهد شد.

چشم‌هایتان را رو به آینده باز کنید. قابلیت‌های ترجمه ماشینی و ترجمه شعاری اقتباس‌یافته از زبان چینی هم‌اکنون در دسترس کاربران هستند!

وبسایت چینی سامسونگ صریحا به نام گلکسی S21 اشاره نکرده است؛ بلکه از آن با عبارت رمزآلود “نخستین پرچم‌دار برای سال 2021” یاد کرده است. این در حالیست که صفحه فوق “نخستین پرچم‌دار 5G سامسونگ برای سال 2021” نامگذاری شده است. این پدیده نشان می‌دهد که ورژن‌ 5G هندست‌های مذکور در بازار چین عرضه خواهند شد؛ موضوعی که چندان مایه تعجب نخواهد بود.

نکته جالب‌توجه اینکه افرادی که از خریداری اسمارت‌فون منصرف شوند؛ مبلغ 100 یوان پرداختی خود را پس خواهند گرفت. با این‌حال کاربرانی که مایل به امتحان کردن شانس خود هستند نیز احتمالا جزو یکی از 21 فرد منتخب برای دریافت گوشی به‌صورت رایگان خواهند بود.

تصاویر اسمارت‌فون‌های گلکسی S21 (سمت چپ) و گلکسی S21 پلاس (سمت راست)

بر اساس پیش‌بینی‌ها سری گلکسی S21 سامسونگ در روز 14 ژانویه سال 2021 (25 دی ماه) معرفی شده و فرآیند پیش‌سفارش حقیقی محصولات احتمالا پس از عرضه آن‌ها آغاز خواهد شد. رویکرد چین در خصوص پیش‌سفارش هندست‌ها اندکی متفاوت است. هنگام اجرای فرآیند پیش‌سفارش واقعی، کاربران عملا مشغول ثبت‌نام هستند.

اجرای فرآیند دریافت پیش‌سفارش توسط سامسونگ در واقع نشان می‌دهد که پرچم‌داران آینده کمپانی در آینده‌ای بسیار نزدیک معرفی خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH