اپل فرآیند تست آی‌فون 13 با فناوری تاچ آی‌دی یکپارچه با نمایشگر را به اتمام رسانده است

اگرچه فناوری فیس آی‌دی از محبوبیت بالایی در میان کاربران آی‌فون‌های اپل برخوردار است؛ اما بی‌تردید استفاده از حسگر اثرانگشت ایده‌ای بسیار آسان‌تر به‌نظر می‌رسد؛ خصوصا در این ایام که کاربران در اکثر اوقات روز از ماسک استفاده می‌کنند. اکنون برخی گزارشات نشان می‌دهند که کمپانی اپل به‌دنبال استفاده مجدد از اسکنر اثرانگشت در قاب یک سنسور تاچ آی‌دی یکپارچه با نمایشگر است و این فناوری احتمالا همراه با مدل‌های امسال آی‌فون معرفی خواهد شد.


مارک گورمن؛ خبرنگار نشریه بلومبرگ ضمن اشاره به این موضوع ادعا می‌کند که اپل مشغول تست سنسور تاچ آی‌دی یکپارچه با نمایشگر برای آی‌فون 13 است؛ هندستی که بر اساس پیش‌بینی‌ها طی سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد. هنوز مشخص نیست که آیا این فناوری نهایتا به مرحله عملیاتی شدن خواهد رسید یا خیر. بنابراین عدم ارائه فناوری تاچ آی‌دی یکپارچه با نمایشگر به‌همراه آی‌فون‌های سال 2021 چندان دور از انتظار نخواهد بود. با این‌حال انتظار می‌رود که فناوری‌های تاچ آی‌دی و فیس آی‌دی در کنار یکدیگر مورد بهره‌برداری قرار گیرند. بدین‌ترتیب کاربران آی‌فون به گزینه‌های بیش‌تری در زمینه امنیت بیومتریکی دسترسی داشته و وجود گزینه‌های بیش‌تر لزوما موضوع ناخوشایندی به‌شمار نمی‌رود. گزارش مذکور همچنین ادعا می‌کند که رویکرد اپل در قبال سری آی‌فون 13 این است که این هندست‌ بیش‌تر به یک آی‌فون مدل S شباهت داشته باشد؛ بدان معنا که احتمالا شاهد هیچ‌گونه تغییرات عمده‌ای در این محصول نخواهیم بود.

بدین‌ترتیب آی‌فون 13 تا حدود زیادی همانند نسخه کپی‌برداری شده آی‌فون 12 به‌نظر رسیده و تغییرات اعمال شده توسط اپل نیز عمدتا به سخت‌افزار داخلی دستگاه مربوط خواهند شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها سری آی‌فون 13 اپل در ماه سپتامبر امسال معرفی خواهد شد؛ بنابراین اپل مجددا به برنامه زمانی معمول خود در ماه‌های سپتامبر و اکتبر باز خواهد گشت.

2 در مورد “اپل فرآیند تست آی‌فون 13 با فناوری تاچ آی‌دی یکپارچه با نمایشگر را به اتمام رسانده است”

  1. اپلم دیگه فقط به زور تحریم های‌ترتمپ سرپاس
    ترامپ بره امکان ورشکستی اپل هست
    دیگه‌چیزی واسه ارائه‌نداره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH