اسمارت‌فون پرچم‌دار آنر مجیک با تراشه اسنپ‌دراگون 888 به بازار عرضه خواهد شد

جورج ژائو؛ مدیرعامل آنر اخیرا پیرامون برخی چالش‌های پیش روی این برند استقلال‌یافته از هواوی و همچنین برنامه‌های آینده کمپانی با رسانه‌های چینی گفتگو کرد. آنر پیش‌تر برای توسعه اسمارت‌فون جدید آنر مجیک مبتنی بر تراشه اسنپ‌دراگون 888 با کمپانی کوالکام همکاری نموده است.

وی در جریان مصاحبه خود اعلام کرد که پرچم‌دار جدید آنر مجیک از دستاوردهای سری میت و P هواوی نیز فراتر خواهد رفت. جورج ژائو افزود که آنر به در کمال احترام از هواوی جدا شد. بدین منظور یک مراسم خداحافظی باشکوه برگزار شد و رن ژنگفی؛ موسس هواوی استقلال برند آنر را به‌طور رسمی اعلام کرد. اکنون آنر مسیر اختصاصی خود را دنبال می‌کند و به منظور تهیه سخت‌افزارهای موردنیاز برای لپ‌تاپ‌های آینده آنر مجیک‌بوک مذاکرات خود با شرکت‌های اینتل و AMD را آغاز نموده است. جورج ژائو در جریان مصاحبه خود پیرامون ایجاد تیم‌های جدید در کمپانی، سرمایه‌گذاری در زمینه تحقیق و توسعه و مهاجرت به دفاتر جدید صحبت کرد. همچنین مدیرعامل آنر تائید کرد که دستگاه‌های جدید مجهز به دوربین‌های ارتقایافته و امکانات تصویربرداری پیشرفته‌تری خواهند بود؛ چرا که اکنون آنر مشغول همکاری با شرکای خارجی بوده و برخلاف هواوی صرفا به شرکت‌های داخلی اعتماد نخواهد کرد.

برنامه‌های آنر برای آینده

بر اساس گزارش قبلی، آنر در ماه جولای سال جاری نخستین ابر پرچم‌دار واقعی خود پس از اعلام استقلال از هواوی را عرضه خواهد کرد. بدیهی است که این هندست بر پایه تراشه اسنپ‌دراگون 888 ساخت کوالکام تولید خواهد شد.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که در ماه ژانویه امسال برند آنر از اسمارت‌فون پرچم‌دار آنر V40 رونمایی کرد؛ اما پلتفرم به‌کارگیری شده در این هندست موسوم به +Dimensity 1000 ساخت شرکت مدیاتک یک پرچم‌دار واقعی قلمداد نمی‌شود. همان‌طور که پیش‌تر گزارش شد؛ اکنون آنر به تراشه‌های اسنپ‌دراگون 888، Dimensity 1200، Dimensity 1100 و بسیاری از پلتفرم‌های ساخت کمپانی‌های دیگر دسترسی دارد. این کمپانی به‌زودی اسمارت‌فون‌های Honor V40 Lite Luxury Edition، آنر 40S، آنر 10C، آنر X20 و آنر 40 را به بازار عرضه خواهد کرد.

Honor V40 Lite Luxury Edition بر پایه تراشه Dimensity 800U شرکت مدیاتک تولید خواهد شد. ناچ تعبیه شده روی نمایشگر در مرکز بخش فوقانی قرار دارد. در قسمت پشتی نیز این اسمارت‌فون کاملا شبیه به هواوی نوا 8 5G به‌نظر می‌رسد. همان‌طور که پیش‌تر اعلام شد؛ این دستگاه در روز 23 مارس (3 فروردین ماه) از طریق پخش آنلاین به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.

منابع خبری می‌افزایند که Honor V40 Lite Luxury Edition از فناوری شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی نموده و مجهز به یک باتری 3800 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. نمایشگر هندست دارای نرخ نوسازی 90 هرتزی بوده و اسکنر اثرانگشت نیز در قسمت زیرین صفحه‌نمایش تعبیه شده است.

ژائو مینگ؛ مدیرعامل کمپانی در اواخر سال گذشته اعلام کرد که این شرکت در آینده یک ابرقدرت را ایجاد خواهد کرد. بعلاوه هندست‌های این برند از عملکردی همتراز با اسمارت‌فون‌های سری میت و P هواوی برخوردار خواهند بود. آنر در اواخر سال گذشته استقلال خود از هواوی را رسما اعلام کرد. بعلاوه آنر امیدوار است تا از کمپانی مادر سابق خود یعنی هواوی نیز پیشی بگیرد.

3 در مورد “اسمارت‌فون پرچم‌دار آنر مجیک با تراشه اسنپ‌دراگون 888 به بازار عرضه خواهد شد”

    1. امیرکیوان گوهری

      خیر دوست عزیز. آنر مشمول محرومیت‌های اعمال شده علیه هواوی نبوده و با بسیاری از کمپانی‌های آمریکایی از جمله اینتل و کوالکام روابط تجاری دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH