Mass Effect Legendary Edition

نگاهی به بازی Mass Effect Legendary Edition و ماجرای کرک شدن آن!

بازی Mass Effect Legendary Edition، که از سه‌گانه Mss Effect ۱، ۲، ۳ گرفته‌ شده است؛ در تاریخ ۱۲ مه ۲۰۲۱ توسط، Electronic Arts منتشر شد. این بازی، نسبت به نسخه‌های مشابه خود، به‌ویژه در گرافیک به‌روزرسانی‌های گسترده‌ای داشته و این امر موجب شده است که بازی، مورد توجه زیادی قرار بگیرد. اما بازی، به شکلی عجیب بعد از ۲۵ روز از انتشار، توسط گروه هکری، FLT برای پلتفرم، پی‎سی کرک و قفل‌برداری شد.

اگر شما هم، می‌خواهید که اطلاعات بیشتری، درباره این بازی به دست‌آورید و همچنین، از ماجرای کرک شدن آن باخبر شوید، حتماً با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

توسعه بازی، در سال ۲۰۱۹ توسط مک ایتاینر، آغاز شد. ابتدا تصمیم بر این بود که این نسخه از بازی شباهتی به نسخه‌های قبلی مشابه، نداشته باشد اما، دوباره تصمیم گرفته شد که این بازی، مانند نسخه‌های پیشین خودساخته شود.

بازی Mass Effect Legendary Edition، همان‌طور که گفتیم، از نسخه‌های Mass Effect ۱، ۲، ۳ گرفته‌شده است. این نسخه، نسبت به نسخه‌های پیشین خود، به‌روزرسانی‌های زیادی دریافت کرده است، ازجمله این به‌روزرسانی‌ها، می‌توان به بازسازی‌های فنی و تنظیمات گیم پلی، مکانیک جنگی بازی، زمان لود سریع‌تر، سیستم جنگی جذاب، یک شبکه پیچیده گفت‌وگو و داشتن یک کهکشان وسیع برای کشف و جست‌وجو اشاره کرد.

داستان بازی این‌گونه است؛ بشریت، افراد بیگانه‌ای را کشف کرده‌اند و به‌آرامی، در جامعه آن‌ها مورد استقبال قرارگرفته‌اند، حتی تا جایی که آن‌ها ازنظر شورای بین کهکشانی، که بر همه‌چیز حاکم است هم موردتوجه قرارگرفته‌اند.

شما در بازی، نقش فرمانده Shepard را ایفا می‌کنید که باید در برار نژاد‌های پیشرفته‌تر کهکشانی، دفاع کنید. شما می‌توانید، موجودات مختلفی را از سراسر کهکشان، پیداکرده و به استخدام دربیاورید تا به شما در این امر کمک کنند. اگر شما، به دنبال یک نقش‌آفرینی خوب هستید؛ این بازی یکی از بهترین‌هاست.

MassEffectLE

از نظر گیم‌پلی در نسخه‌های اصلی، تغییرات اساسی صورت نگرفته است و تقریباً شاهد کمی بهبود بوده‌ایم که عناصر کوچکی اضافه‌شده تا لذت بازی را بیشتر کند. رابط کاربری BioWare، از اولین نسخه بازی همچنان باقی‌مانده است، اما برای ساده‌تر و نزدیک‌تر شدن، به دنباله بازی بهبودیافته است.

توسعه‌دهندگان، در این نسخه از بازی، جذابیت‌های بصری کل بازی را بازسازی کرده‌اند که می‌توان به نور، رنگ و بافت‌های بازی، اشاره کرد. همچنین انمیشین‌ها در این بازی، زیاد گسترش داده نشده‌اند و با تمام این‌ها، بازی مشکلاتی هم دارد.

برای مثال، در برخی موارد در هنگام گفت‌وگو با افراد، آن‌ها به‌جای سلاح، چیزی دیگر را در دست دارند یا زیرنویس‌های ناگهانی که نیازی به آن‌ها نیست اما روی صفحه ظاهر می‌شوند.

MassEffectLEنتیجه‎‌گیری

این نسخه از بازی، یکی از بهترین بازی‌هاست که سه‌گانه‌ بازی‌های Mass Effect را به بهترین شکل، تاکنون به ارمغان آورده است. بازی نسبت به نسخه‌های مشابه پیشین، ازنظر داستانی، بصری و مکانیکی بازسازی‌شده است تا در سال ۲۰۲۱، بیشتر موردقبول باشد؛ همچنین، مبارزات در این نسخه پیشرفت خوبی از تمام لحاظ‌ها داشته است.

سرعت لود سریع‌ و داشتن تقریباً بیش از ۳۰۰ ساعت محتوا، ارزش بازی کردن این نسخه را افزایش می‌دهد؛ پس می‌توان، گفت که این ریمستر، از سه‌گانه Mass Effect، بسیار ارزش بازی کردن را دارد.

ماجرای کرک بازی

بازی Mass Effect Legendary Edition، پس از گذشت ۲۵ روز، از زمان عرضه خود بر روی فروشگاه Steam، توسط گروه هکری، FLT برای پلتفرم پی‌‎سی، کرک و قفل‌برداری شده است. به گفته منابع، شرکت الکترونیک آرتس (EA) و بایوور، به‌تازگی آپدیتی برای رفع برخی از مشکلات این بازی، منتشر کرده است که ظاهراً، موجب حذف قفل Denuvo از بازی شده و باعث، کرک زودهنگام این عنوان‌شده است.

همین امر، موجب شده که شما با یک جست‌وجو ساده در اینترنت، به‌راحتی بتوانید این بازی را به‌صورت رایگان، دانلود کنید.

2 در مورد “نگاهی به بازی Mass Effect Legendary Edition و ماجرای کرک شدن آن!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH