سیر تا پیاز خرید اقساطی، با استفاده از خدمات اعتباری دیجی‌پی

این‌روزها از بذر یک گل تا یک ماشین آفرود غول‌پیکر را می‌شود از فروشگاه‌های اینترنتی خرید. هربار سری به این فروشگاه‌ها می‌زنیم، کلی اجناس جلوی چشم ظاهر می‌شوند که لازم داریم، ولی پول کافی برای خریدشان نداریم. اما چاره چیست؟

یا باید قید خرید را بزنیم، یا باید آن‌قدر صبر کنیم تا پول کافی برای خرید، پس‌انداز کرده باشیم. اما راه‌حل سومی هم وجود دارد که هم سریع‌تر است، هم به‌صرفه‌تر! آن هم خرید قسطی با استفاده از خدمات اعتباری است.

چرا سریع‌تر است؟ چون دیگر لازم نیست ماه‌ها صبر کنید تا پول‌تان جمع شود. چرا به‌صرفه‌تر است؟ چون اگر قرار باشد چند ماه صبر کنید، ممکن است کالایی که می‌خواهید چند برابر گران شود!

این‌جاست که دیجی‌پی به کمک شما می‌آید و اعتبار خرید از فروشگاه بزرگ دیجی‌کالا را در اختیارتان می‌گذارد. شما هم اول کالای موردنظرتان را می‌خرید و دریافت می‌کنید، بعد شروع به پرداخت اقساط می‌کنید. حالا می‌پرسید چگونه؟!‌

در این نوشته سیر تا پیاز خرید قسطی، با استفاده از خدمات اعتباری دیجی‌پی را برای‌تان توضیح می‌دهیم. پس آن را با دقت و تا انتها بخوانید.

 

خرید قسطی چه طور و از کجا؟

دیجی‌پی بازوی فناوری مالی دیجی‌کالاست که روی فراگیری مالی و نفوذ عادلانه خدمات مالی در میان لایه‌های جامعه تمرکز دارد. در سال‌های اخیر هم دیجی‌پی با همین هدف و برای آسان‌تر کردن دریافت اعتبارات خرد برای کاربران، شرایطی را فراهم کرده که شما بتوانید کالای موردنظرتان را به‌صورت قسطی و خیلی زود بخرید.

خرید قسطی شما در بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین منطقه، یعنی دیجی‌کالا انجام می‌شود و به جز کالاهای سوپرمارکتی شما هر کالایی که بخواهید، با هر قیمتی، از هر مدلی که موجود باشد، می‌توانید قسطی بخرید و هیچ محدودیتی برای انتخاب کالا ندارید.

برای خرید قسطی، باید اعتبار یا همان وام دریافت کنید. دیجی‌پی این فرایند تخصیص اعتبار را تا جای ممکن برای شما راحت‌تر کرده است. به‌طور کلی دو راه برای دریافت وام پیش پای شماست که درباره‌شان به‌طور کامل توضیح می‌دهیم:

 

۱. کارت تجارت (آسان‌خرید) خود را فعال کنید

راه اول، فعال‌سازی کارت تجارت یا آسان‌خرید است. مبلغ اعتبار خرید با این کارت تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان است؛ یعنی شما هرقدر که بخواهید، تا در نهایت ۳۰۰میلیون تومان، می‌توانید اعتبار بگیرید.

تعداد اقساط این وام هم ۱۱ ماهه و با سود ۱۸درصد محاسبه می‌شود. البته ۵ درصد هم کارمزد دیجی‌پی است که به‌ازای هر تراکنش، و هنگام خرید از دیجی‌کالا، محاسبه و پرداخت می‌شود.

دقت کنید که این اعتبار فقط برای آن دسته از مشتریان بانک تجارت که کارت آسان خرید داشته باشند، قابل استفاده است. پس در هنگام انتخاب طرح اگر این کارت را ندارید، طرح‌های بعدی را انتخاب کنید.

در این روش، شما بدون نیاز به ضامن و فقط با ارائه یک فقره «چک صیادی» به‌نام خودتان یا یکی از اقوام درجه‌یک، تأیید اعتبار شده و می‌توانید هر کالایی که روی دیجی‌کالا می‌بینید، بخرید.

اگر قیمت کالا یا کالاهایی که می‌خواهید بخرید، بیشتر از اعتبارتان است، می‌توانید مانده مبلغ را به‌صورت آنلاین پرداخت کنید. توضیح این‌که در نهایت اقساط پرداختی، دقیقا مطابق مبلغی خواهند بود که اعتبار گرفته‌اید، به‌علاوه سودی که باید پرداخت کنید.

 

۲. از لیزینگ‌های معتبر طرف قرارداد دیجی‌پی وام بگیرید

راه دوم، دریافت وام از یکی از لیزینگ‌های معتبری است که با دیجی‌پی قرارداد دارند. در این روش، مبلغ اعتبار، بسته به شرکتی که انتخاب می‌کنید، از ۱۰میلیون تا ۳۰میلیون تومان است.

برای وامی که از شرکت‌های لیزینگ دریافت می‌کنید، باید ۲۲٫۸۹درصد سود سالیانه پرداخت کنید. البته این مبلغ، با احتساب ۹درصد مالیات بر ارزش افزوده محاسبه شده است. بازپرداخت هم بسته به مبلغ انتخابی، از ۹ ماه تا ۱۲ ماه در نظر گرفته می‌شود.

کارمزد دیجی‌پی در این روش، به مبلغ وام بستگی دارد. برای مثال، اگر وام ۲۰میلیونی دریافت کنید، کارمزد دیجی‌پی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به‌ازای کل مبلغ وام است. اما اگر مقدار کمتری از سقف وام را دریافت کنید، کارمزد دیجی‌پی هم کمتر می‌شود.

در این روش هم نیازی به ضامن نیست. فقط با ارائه یک فقره «چک صیادی» به‌نام خودتان یا یکی از اقوام درجه‌ یک، می‌توانید هر کالایی که می‌خواهید، از فروشگاه دیجی‌کالا بخرید.

 

برای خرید قسطی از کجا شروع کنم؟

تا این‌جا درباره دو روش دریافت اعتبار گفتیم. اما اگر تصمیم خود را گرفته‌اید و می‌خواهید وام بگیرید و کالای موردعلاقه‌تان را از دیجی‌کالا به‌صورت قسطی بخرید، اول «اپلیکیشن دیجی‌پی» را از استورهای معتبر دانلود و نصب کنید.

در صفحه اصلی اپلیکیشن دیجی‌پی، روی گزینه «خرید اقساطی» کلیک کنید. در صفحه خرید اقساطی، می‌توانید یکی از دو طرح بالا را انتخاب کنید؛ بعد هم مبلغ اعتبار مورد نظرتان و تعداد اقساط را به دل‌خواه انتخاب کنید.

با کلیک روی دکمه «مشاهده جزئیات طرح» به صفحه بعدی می‌روید. در این صفحه اطلاعات کاملی از طرح انتخابی نمایش داده می‌شود تا از انتخاب درست مطمئن شوید. در صفحه بعدی هم نام و نام‌خانوادگی و کد ملی را وارد کنید.

در این قسمت «شرایط استفاده از خدمات پرداخت اعتباری دیجی‌پی» را می‌توانید بخوانید تا با روندها و شرایط خرید قسطی به‌طور کامل آشنا شوید. در نهایت با تکمیل فرم اطلاعات در اپلیکیشن دیجی‌پی، وارد فرایند اعتبارسنجی می‌شوید.

بعد از اعتبارسنجی، وضعیت اعتباری به اطلاع‌تان می‌رسد. اگر واجد شرایط باشید، از شما می‌خواهند تصویر مدارک لازم را بارگذاری کنید. پس از بررسی این مدارک، دوباره با شما تماس گرفته شده و هماهنگی‌های لازم برای ارسال چک ضمانت بانکی انجام می‌شود.

در نهایت هم بلافاصله اعتبار مورد نظر به کیف پول اعتباری دیجی‌پی شما اضافه خواهد شد و می‌توانید با خیال راحت، کالاهای موردنظرتان را از میان میلیون‌ها کالای موجود در دیجی‌کالا انتخاب کرده و جلوی در منزل تحویل بگیرید.

پس همین حالا اپلیکیشن دیجی‌پی را نصب کرده، روی گزینه خرید اقساطی کلیک کرده و اعتبار لازم برای خرید قسطی از دیجی‌کالا را دریافت کنید. خرید قسطی از فروشگاه‌های بزرگ، هیچ‌وقت به این راحتی نبوده است!

6 در مورد “سیر تا پیاز خرید اقساطی، با استفاده از خدمات اعتباری دیجی‌پی”

  1. سلام دوست عزیز نه اینطور که میگی نیست اگر مجموع اقساط و جمع بزنی متوجه میشی که اون کارمزدی که اول میگیره و از اقساط کم کرده که مجموعا میشه همون ۲۳ درصد بالاش کشیده

  2. واقعا چرا این مملکت اینقدر بی قانونه که یکی نیست یقه اینارو بگیره که اینجوری سر ملت کلاه نذارن ؟

  3. جدا از سود ۲۳ درصد باید یه مبلغی هم به عنوان کارمزد به دیجی پی پرداخت کنی.
    کارمزدش هم ۲۲۰۰۰۰۰ به ازای ۲۰ میلیون وام هستش که میشه ۲۳ درصد
    یعنی ۲۳ درصد سود +۲۳ درصد کارمزد
    مجموعا یه وام ۴۶ درصدی میشه
    حالا با عقل خودت برو بردار

    5
    11

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH