فروش ضعیف آ‌ی‌فون 12 مینی بالاخره شرکت اپل را وادار به توقف تولید آن کرد

سری آی‌فون 12 اپل از زمان عرضه تا به امروز به محبوبیت بالایی در فروش دست یافته است. با این‌حال آی‌فون 12 مینی در مقایسه با سایر اعضای خانواده بدترین عملکرد فروش را به ثبت رسانده است. اکنون گزارش شده که پس از مدت‌ها حرف و حدیث شرکت اپل به‌دلیل فروش نسبتا ضعیف آی‌فون 12 مینی ناچارا تولید آن‌را متوقف نموده است.

بر اساس گزارش جدید وبسایت TrendForce اکنون و در 3 ماهه دوم سال جاری میلادی آ‌ی‌فون 12 مینی به پایان دوران حیات خود رسیده است. این پدیده بدان معناست که شرکت اپل دیگر آی‌فون 12 مینی را تولید نکرده و از موجودی فعلی خود استفاده می‌کند. سری آی‌فون 12 در اکتبر سال 2020 معرفی شد. تداوم بحران بهداشتی در جهان موجب شد تا سری آی‌فون 12 در مقایسه با چرخه زمانی معمول سالیانه اپل کمی با تاخیر معرفی شود. 

آی‌فون 12 مینی با وجود یک نمایشگر 5.4 اینچی کوچک‌ترین عضو خانواده آی‌فون‌ 12 به‌شمار می‌رود. با این‌حال سایر مشخصات این اسمارت‌فون تقریبا مشابه با ورژن استاندارد آی‌فون 12 است. این هندست از پردازنده و دوربین‌های مشابه با همتای بزرگتر خود بهره می‌گیرد. با این‌ وجود باتری کوچکتر آی‌فون 12 مینی برای برخی کاربران آن مشکل‌ساز می‌شود. این هندست به‌دلیل استفاده از قالب طراحی کوچکتر و ارائه کارآیی مطلوب و همتراز با مدل‌های آی‌فون 12 پرو بسیار محبوب بود.

به بیان منصفانه بسیاری از کاربران کماکان آی‌فون 12 مینی را به‌عنوان مدل آی‌فون موردعلاقه خود معرفی می‌کنند. اما در نهایت همه چیز به اولویت‌های کاربران بستگی دارد. این اسمارت‌فون کماکان با برچسب قیمتی 699 دلاری و بدون تاخیر قابل‌توجه در فروش از طریق وبسایت Apple.com قابل دسترس است. بعلاوه این هندست در 6 مدل رنگی مختلف از جمله ورژن اخیرا معرفی شده بنفش‌رنگ قابل سفارش است.

2 در مورد “فروش ضعیف آ‌ی‌فون 12 مینی بالاخره شرکت اپل را وادار به توقف تولید آن کرد”

  1. ایفون همیشه توی مدلاش نسخه ای ضعیف تر نمیزد. این حرکتش مثل سامسونگ بود. و مشخصا مصرف کننده های ایفون مثل خریداران سامسونگ و بقیه برندا جنس اشغال دست نمیگیرن
    اینکه فروش ایفون مینی کم باشه نرمال بود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH