Avatar-Frontier-Of-Pandora

تمام چیزی که در رابطه با بازی کامپیوتری Avatar: Frontiers of Pandora باید بدانید

در مراسم E۳، سال ۲۰۲۱ انتظار میرفت که یوبیسافت، چند بازی جدید را معرفی کند. اما کسی انتظار نداشت که یوبیسافت، بازی آواتار را معرفی کند و تریلر آن را پخش کند. این بازی قرار است در سال ۲۰۲۲ منتشر شود و ما در این مقاله، به تمام اطلاعاتی که تا الان درباره آن موجود است می‌پردازیم، پس با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

تاریخ انتشار بازی چه زمانی است؟ 

همان‌طور که گفتیم بازی آواتار: مرزهای پاندورا قرار است در سال ۲۰۲۲ منتشر شود. اما درباره بازی که مدت‌هاست از آن خبری در دنیا گیم نبود، این تاریخ به‌یک‌باره تاریخ مشخص و دقیقی است.
امسال صف یوبیسافت برای بازی‌های pc شلوغ است اما این زمان به نظر برای انتشار معقول می‌آید.

 

تریلر بازی Avatar: Frontiers of Pandora

 

این تریلر منتشرشده بسیار سینمایی است و بیشتر فضای بازی را نشان داده است. در این تریلر می‌توانید زمانی که بازی به حالت اول شخص می‌رود را مشاهده کنید.

تریلر، سعی کرده ابتدا ما را با طبیعت سرسبز بازی روبرو کند و در ادامه به حیات‌وحش موجود در بازی پرداخته است. در تریلر، به موجودات زیبا و البته موجودات پرنده‌ای در بازی پرداخته شده که احتمالاً شما در طول بازی آن‌ها را به‌کار خواهید گرفت.

محیط تریلر، به خوبی نشان می‌دهد که درست است اگر جانوران بازی بسیار زیبا و دوست‌داشتنی هستند، اما به‌راحتی می‌توان این موضوع را فهمید که جانوران خطرناکی نیز وجود دارند که باید مراقب آن‌ها بود.
کمی بعد ازاین موضوعات، نیروهای نظامی، با تجهیزات سنگین وارد تصویر می‌شوند. ماشین‌ها و جعبه‌های اطراف آن‌ها، نشان می‌دهد که آن‌ها RDA هستند، نیروی شبه‌نظامی فیلم که نمی‌دانست دقیقاً چه‌کاری می‌کند! می‌توان گفت که تریلر بازی در موتور بازی ساخته‌ شده است و این نکته را می‌توان در دقیقه ۲:۲۶ در چهره‌ها فهمید.

گرچه، تریلر بازی محیط زیبای بازی را به نمایش می‌گذارد، اما چیزی درباره هسته و مفهوم اصلی بازی نمی‌گوید، که احتمالاً بعداً از آن‌ها مطلع خواهیم شد.

انتظار یک بازی Open World را داشته باشید

بر اساس اطلاعات وب‌سایت اصلی یوبیسافت، بازی Avatar: Frontiers of Pandora، یک بازی Open World و اول شخص است.
در آن مقاله، آمده است که بازی آواتار: مرزهای پاندورا، جهان زیبای پاندورا را با تمام زیبایی‌ها و خطرهایش، در یک محیط جهان باز به نمایش می‌گذارد. انتظار می‌رود که در بازی با وجود نیروهای RDA، شما تعقیب و گریزهای هوایی جذاب و مبارزات و شکارهایی را تجربه کنید.
می‌توان به این حقیقت اعتراف کرد که یوبیسافت، در ساخت بازی‌های اول شخص بسیار خوب عمل می‌کند و برای اثبات این موضوع، می‌توانید نگاهی به مجموعه عنوان‌های Far Cry، بندازید که اگر یکی از بازیکنان این عناوین باشید، این حرف را به‌راحتی قبول خواهید کرد.

Avatar-Frontier-Of-Pandora

توسعه‌دهندگان بازی آواتار چه کسانی هستند؟

چندین استودیو در ساخت بازی همکار دارند اما این پروژه توسط Massive Entertainment، معروف به Ubisoft Massive، هدایت می‌شود. یوبیسافت در سال ۲۰۰۸ Massive Entertainment را از Activision خرید. پس‌ از آن، Massive در بخش‌هایی از Far Cry ۳ با Ubisoft Montreal همکاری کرد که می‌تواند در اینجا به نفع آن‌ها باشد.
از سال ۲۰۱۶، Massive Entertainment با مجموعه The Division شناخته می‌شود، اما تیم جداگانه آواتار را اداره می‌کند. علاوه بر آواتار، Massive Entertainment در حال کاربر روی یک بازی جهان باز دیگر از سری داستان‌های جنگ ستارگان نیز هست. Massive Entertainment در زمینه بازی با استودیوی Ubisoft در آلمان و چین نیز همکاری می‌کند. Ubisoft همچنین Disney را که دارای حقوق فیلم است و همچنین شرکت تولیدی Avatar Lightstorm Entertainment را به‌عنوان همکارانش عنوان می‌کند.

 

داستان فیلم آواتار چیست؟

فیلم آواتار پردرآمدترین فیلم جهان در تمام دوره‌هاست. کارگردانی آواتار، توسط جیمز کامرون انجام‌شده که کارگردان فیلم تایتانیک، رکورددار پردرآمدترین فیلم در جهان، قبل از آواتار بوده است.
این فیلم، همچنان پردرآمدترین فیلم در چندین کشور است، اما در سال ۲۰۱۹، فیلم انتقام جویان: پایان بازی از آن در کشورهایی مانند، ایالات‌متحده و کانادا پیشی گرفته است. فیلم آواتار، به خاطر استفاده از عناصر ۳D ستایش می‌شود و عصری را آغاز کرد که هر فیلم، باید حداقل مقداری عناصر ۳D را داشته باشد.
سازمانی به نام اداره توسعه منابع (RDA)، سیاره دوری را به نام پاندورا برای یک ماده معدنی باارزش استخراج می‌کند. به نظر می‌رسد، ساکنان پاندورا، ناوی‌ها، ترجیح می‌دهند انسان حفاری سیاره آن‌ها را متوقف کند، اما ازآنجاکه RDA، این منابع را برای نجات زمین می‌خواهد و حاضر است حتی جان تمام ناوی‌ها را فدا کند، به‌جای آن‌که این کار را متوقف کند یک آواتار از یک نیروی دریایی سابق می‌سازد و به این سیاره می‌فرستد.
ازآنجاکه محیط پاندورا برای انسان‌ها سمی است، آن‌ها از آواتارها استفاده می‌کنند، که اساساً کپی از خودشان در بدن ناوی‌هاست، تا بتوانند هنوز به این سیاره دسترسی داشته باشند.
اما این نیروی دریایی، عاشق یکی از ناوی‌ها می‌شود و باعث می‌شود که تمام انسان‌ها از آنجا ترد شوند،و فقط او اجازه اقامت داشته باشد.

 

Avatar-Frontier-Of-Pandora

داستان بازی آواتار چیست؟

حال که با داستان خود فیلم آواتار آشنا شدید، بیایید با داستان بازی آواتار: مرزهای پاندورا، آشنا شویم. یوبیسافت، گفته است که قرار نیست داستان فیلم را در این بازی به نمایش بگذارند و احتمالاً، یا قبل از حوادث یا بعد از حوادث فیلم؛ بازی پیش خواهد رفت. اما با نگاه به تریلر متوجه می‌شویم که احتمالاً داستان بعد از حوادث فیلم اتفاق می‌افتد، چراکه اول ما نیروهای RDA را در بازی داریم و دوم اینکه در تریلر ناوی‌ها و RDA به مبارزه باهم می‌پردازند، که نشان می‌دهد دوران همکاری آن‌ها به‌پایان رسیده و شاید بتوان گفت که داستان بازی، پس از حوادث فیلم اتفاق خواهد افتاد.

نتیجه گیری

در کل می‌توان گفت، که ما باید انتظار یک بازی اول شخص و Open World از داستان، یا ادامه داستان فیلم سینمایی آواتار داشته باشیم. اینجا یک نکته قابل‌ذکر است؛ در این مقاله فرض را بر این گذاشتیم که شما، فیلم سینمایی آواتار را تماشا کرده‌اید. اگر فیلم سینمایی آواتار را تماشا نکرده‌اید و قصد دارید در زمان عرضه بازی، آن را تهیه کنید؛ حتماً فیلم سینمایی آواتار را تماشا کنید.
این بازی، قطعاً یکی بازی‌هایی خواهد بود که طرفداران و دوستداران زیادی را به خود جذب خواهد کرد و ما شاهد استریم و ویدیوهای زیادی از طرف گیمرها، درباره این بازی خواهیم بود. پس باید، منتظر یک بازی زیبا، داستان محور و جهان باز باشیم که ساعت‌ها شمارا سرگرم خواهد کرد. اگر شما هم اطلاعات بیشتری دارید، حتماً با ما درمیان بگذارید تا بقیه دوستان هم از آن مطلع شوند.

3 در مورد “تمام چیزی که در رابطه با بازی کامپیوتری Avatar: Frontiers of Pandora باید بدانید”

  1. همه بازیارو دارن اپن ورد میزنن
    دیگه شورشو در اوردن
    جایی بازیایی به سبک قدیمی خالیه یه چی مث igi بسازن حداقل

    1. مسلم رفیعی

      اگه استودیوی سازنده کارشو بلد باشه، اون‌ موقع جهان‌باز کردن نه‌تنها اشکالی نداره، بلکه می‌تونه ارزش خرید بازی و میزان سرگرم‌کنندگیش رو هم بالاتر ببره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH