سامسونگ گلکسی واچ 4 با رابط کاربری One UI Watch روانه بازار خواهد شد

سیستم‌عامل آینده سامسونگ برای اسمارت‌واچ‌های این شرکت تحت‌عنوان One UI Watch منتشر خواهد شد. این پلتفرم بر پایه سیستم‌عامل Wear OS شرکت گوگل طراحی شده است. سامسونگ جزئیات مربوط به گلکسی واچ 4 را اعلام نکرده است؛ اما تائید کرده که این اسمارت‌واچ با رابط کاربری One UI Watch در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. گلکسی واچ 4 در جریان برگزاری رویداد Unpacked آینده کمپانی در اواخر تابستان امسال رسما معرفی خواهد شد.

One UI Watch بر پایه پلتفرم Wear OS طراحی شده است و این پدیده موجب می‌شود تا سیستم‌عامل جدید در مقایسه با Tizen OS از قابلیت یکپارچگی عمیق‌تر با اندروید برخوردار باشد. در صورت نصب یک برنامه از پلی استور که نسخه مخصوص اسمارت‌واچی آن نیز قابل دسترس باشد؛ این برنامه به‌صورت خودکار بر روی ساعت هوشمند نیز نصب خواهد شد. در واقع شاهد برقراری ارتباط کاملا یکپارچه میان ساعت و اسمارت‌فون خواهیم بود. بنابراین در صورت تعریف بیش از یک شهر در اپلیکیشن Clock یا بلاک نمودن یک شماره تلفن روی گوشی، این تنظیمات در ساعت شما نیز اعمال خواهند شد.

بعلاوه One UI Watch در مقایسه با تایزن، فهرست بزرگ‌تر و متنوع‌تری از اپلیکیشن‌ها را در اختیار اسمارت‌و‌اچ‌ها قرار خواهد داد. بدین‌ترتیب کاربران ساعت‌های جدید گلکسی واچ به عناوین محبوبی نظیر Strava، Adidas Running، Calm، اسپاتیفای، یوتیوب موزیک و گوگل مپس دسترسی خواهند داشت.

سامسونگ اعلام کرده که مدل آینده گلکسی واچ به لطف استفاده از سیستم‌عامل Wear OS گوگل با شارژدهی باتری طولانی‌تر، عملکرد سریع‌تر و اپلیکیشن‌های متنوع‌تر به بازار عرضه می‌شود. سامسونگ به منظور متمایز نمودن ساعت‌های خود از سایر مدل‌های مجهز به Wear OS اقدام به عرضه یک ابزار طراحی بهبودیافته برای طراحان واچ فیس خواهد کرد.

شرکت سامسونگ در اواخر تابستان امسال از نخستین مدل گلکسی واچ با سیستم‌عامل One UI Watch به‌طور رسمی رونمایی خواهد کرد. اما تاکنون تصاویر متعددی از گلکسی واچ 4 در فضای اینترنت منتشر شده است. بر اساس پیش‌بینی‌ها این اسمارت‌واچ در اوایل ماه آگوست معرفی شده و از قابلیت نمایش توده بدنی برخوردار خواهد بود. بنابراین گلکسی واچ 4 می‌تواند میزان چربی و توده عضلانی بدن کاربران را اندازه‌گیری نماید.

2 در مورد “سامسونگ گلکسی واچ 4 با رابط کاربری One UI Watch روانه بازار خواهد شد”

  1. چرا همون اندروید رو نمیزنه؟ واسه تی وی یه سیستم عامل گوشی یه چی الانم ساعتاش که ….
    میخواد دردسرو زیاد کنه
    مث هواوی یه هارمونی نمیزنه همه راحت شیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH