والهایم

10 نکته و ترفند در بازی والهایم که باعث پیشرفت سریع‌تر شما می‌شود

والهایم یک بازی خاص است. بازی‌ که از روز اول انتشارش رکوردها را شکسته و همه دوستش دارند. یک بازی در سبک بقا که ابهت را دوباره به وایکینگ‌ها در دنیای بازی‌ها بازمی‌گرداند. میلیون‌ها نفر از این لذت بردند. بااین‌حال، اگر شما در سبک بقا تازه‌کار هستید، اما می‌خواهید در این سبک پیشرفت کنید و یا به کمک نیاز دارید تا در آن بهتر شوید؛ ما اینجا ۱۰ نکته و ترفند را که به شما کمک می‌کند از این بازی بیشترین بهره را ببرید خواهیم گفت. با آی‌تی‌رسان همراه باشد.

مراقب محیط اطراف خود باشید

در اینجا صادقانه حرف می‌زنیم. اکثر افراد بیش از چند بار، براثر سقوط درختان مرده‌اند. به‌احتمال‌زیاد شما نیز ممکن است این اتفاق برایتان بیافتد. اگر ما کاملاً صادق باشیم، ممکن است برخی سعی کرده باشند حتی کمی بیش‌ازحد شنا کنند و بعدازآن غرق شدند و شاید، هنگام ایستادن در آتش، خود را به آتش کشیده باشند.

نکته این است: بسیاری از چیزها می‌توانند در بازی والهایم به شما صدمه بزنند. اگر مراقب نباشید، ماجراجویی شما حتی قبل از شروع به پایان خواهد رسید. شنا و استقامت خود را با برداشتن قدم‌های کوچک در بازی بالا ببرید، لازم نیست در روزهای اول بازی کارهای بزرگ انجام دهید. هنگام برپایی آتش‌سوزی محتاط باشید و نحوه سقوط (غلتیدن) درختان را بیاموزید. خودتان را برای یک ماجراجویی طولانی‌تر آماده کنید!

با انجام هر نوع کاری سطح خود را بالا ببرید

آیا می‌خواهید در شنا بهتر باشید؟ پس شنا کنید. آیا می‌خواهید نوار استقامت بالاتری داشته باشید؟ پس بدوید. می‌خواهید قوی‌تر باشید؟ اسلحه و ابزار خود را تقویت کنید. شاید بهتر باشد بلندتر بپرید؟ حدس بزنید چه‌کاری باید کنید؟ درست است، بپرید و سعی کنید هر بار کمی بیشتر بپرید. شما با انجام هر کاری در والهایم به معنای واقعی کلمه امتیاز کسب می‌کنید!

valheim

غذا یعنی قدرت

غذا در بازی والهایم فوق‌العاده مهم است زیرا وقتی تغذیه خوب داشته باشید، سلامت و استقامت بیشتری کسب می‌کنید. هرچه غذا بهتر و متنوع‌تر باشد، مزایای آن بیشتر است. بنابراین قبل از رفتن به ماجراجویی، حتماً آشپزی خود را ارتقا دهید و سبزیجات خود را بخورید.

تعمیرات رایگان است

جمع‌آوری، خرد کردن، جنگیدن و استخراج معادن خسارت زیادی به سلاح، زره و ابزارهای شما وارد می‌کند. خوشبختانه تعمیرات در بازی والهایم رایگان است! تنها چیزی که نیاز دارید یک جعبه و یک میز کار است تا این تجهیزات را دوباره براق و جدید کنید. پس تعمیر تجهیزات را عقب نیندازید و همواره آن را انجام دهید.

مس و سنگ Flint بیشتر از آنچه فکر می‌کنید وجود دارد

مس و سنگ Flint یا چخماق، دو منبع حیاتی در تلاش شما برای کشف قلمرو مرموز والهایم است. ازآنجاکه جمع‌آوری منابع و ساختن، جنبه‌های مهمی از بازی هستند، شما به منابع زیادی احتیاج دارید. اما گاهی اوقات جستجوی منابع دشوار و زمان‌بر است. در اینجا نکاتی برای یافتن آسان مس و سنگ Flint یا همان چخماق گفته‌شده است: چخماق همیشه در نزدیکی یا درون آب وجود دارد. بنابراین هنگام جستجوی این سنگ به دنبال آب باشید. هنگامی‌که یک رگه مس پیدا کردید، فقط آن را استخراج نکنید و بروید، بلکه برای یافتن سنگ معدن بیشتر باید در زیر رگه شروع به حفاری کنید!

والهایم

موجودی خود را با دقت مدیریت کنید

ازآنجایی‌که والهایم عنصر ساخت‌وساز را در بازی ایجاد کرده است، به‌راحتی می‌توانید هر چیزی را که می‌بینید در حین کاوش در قلمرو و زیستگاه‌ها بردارید. این کار را نکنید. دقت کنید که موجودی شما ۳۲ واحد دارد و به‌راحتی با زره، اسلحه، ابزار و مواد غذایی و در کل ضروریات پر می‌شود. در عوض، هدف خود را برنامه‌ریزی کنید. اگر به دنبال غذا هستید، روی غذا تمرکز کنید. اگر به دنبال مصالح ساختمانی هستید، خب، روی مصالح ساختمانی تمرکز کنید. بااین‌حال، این بدان معنا نیست که شما باید منابع ارزشمند را کاملاً کنار بگذارید، فقط موجودی خود را مدیریت کنید و احتکار کننده نباشید. (نکته: پس از تهیه مواد اولیه برای اولین بار، یک دستورالعمل دریافت خواهید کرد. بنابراین، حداقل یک‌بار یک ماده را بردارید).

محل اقامت شما واقعا مهم است

درست است که یک چادر و یک آتش کوچک در مراحل اولیه بازی والهایم کافی است، اما هنگام جستجوی غذا یا بیرون رفتن و ماجراجویی، یک پایگاه و یک‌خانه راحت بسیار مهم است. چرا؟ به‌جای اینکه فقط برای میزهای کار و وسایل خود یک مکان نگه‌داری بسازید، هنگام ساخت و ساز کمی بیشتر تلاش کنید و خانه‌ای بسیار راحت‌تر بسازید، یکی از بهترین ویژگی‌ها که هنگام مبارزه با باس (Boss) یعنی Rested Effect وجود دارد با خواب راحت و خانه بهتر به دست می‌آید. هرچه خانه شما راحت‌تر باشد، این ویژگی افزایش می‌یابد. بنابراین، حتماً سقف، تخت‌خواب، آتش، فرش و غیره را داشته باشید تا جنگجوی وایکینگ جاودانه شما بتواند در هنگام بازگشت از ماجراجویی مانند یک نوزاد بخوابد.

برای مبارزه تمرین کنید

تمرین کردن شما را قدرتمندتر می‌کند. برای مثال برخی از باس‌های بازی مانند Hello Trolls در والهایم و یا Dark Souls-esque برای شروع خوب هستند، البته گاهی اوقات می‌توانند دشوار و بسیار چالش‌برانگیز باشند. اولین باری که با یک ترول روبرو می‌شوید، یک مرگ تقریباً تضمینی در انتظار شماست و اگر برای مبارزه با باس‌ها آماده نشده‌اید، این مرگ کاملاً تضمینی خواهد بود. و با سیستم رزمی محدود بازی، بسیار مهم است که شما یاد بگیرید که چگونه می‌توانید مبارزه کنید. قبل از مبارزه با کاراکترها و باس‌های بزرگ، ابتدا با موجودات کوچک‌تر شروع کنید و مهارت‌های خود را با آن‌ها تقویت کنید، در اصل با آن‌ها تمرین کنید تا مبارزه کردن را یاد بگیرید.

Valheim-Eikthyr-boss

باس‌ها باعث پیشرفت هستند

مبارزه با باس‌ها و موجودات قدرتمند اهداف اصلی بازی والهایم هستند. آن‌ها باعث پیشرفت شما در بازی می‌شوند. استودیو Iron Gate پیشرفت بسیار هوشمندانه‌ای را با نبرد با باس‌ها برای بازیکنان به وجود آورده است. برای به دست آوردن دستورالعمل‌های جدید صنایع‌دستی، زره، سلاح‌های جدید و ابزارهای جدید و هر چیزی که برای سفر به یک منطقه جدید نیاز دارید، به منابع باس‌های شکست نخورده نیاز دارید. آن‌ها، شاخه‌ای جدید از درخت فناوری و ارتقاء را در بازی باز می‌کنند. همچنین، شما برای غلبه بر باس‌ها باید آماده شوید. بنابراین قبل از مبارزه با آن‌ها وقت بگذارید و همه‌چیز را آماده کنید. در غیر این صورت خواهید مرد!

از بازی لذت ببرید

ممکن است این حرف کمی کلیشه‌ای به نظر برسد، اما بازی فقط رکوردشکنی و پیشرفت سریع نیست. والهایم بازی است که می‌توان از آن بسیار لذت برد. قلمرو والهایم زیبا و جادویی است، ساکنان آن جذاب و زیستگاه‌های متنوعی دارند. والهایم یک جهان عظیم و زنده است. در دریاها قایقرانی کنید و غارها را کاوش کنید.

صنایع‌دستی و ساخت‌وساز امکانات را تجربه کنید. با دوستان خود یک شهر بسازید، مزرعه‌ای بسازید که عسل تولید می‌کند و یا یک اقامتگاه کوهستانی بسازید. می‌توانید یک‌خانه تعطیلات بسازید تا بعد از شکست دادن یک باس چند روزی را در آن استراحت کنید. انتخاب با شماست. اما نکته این است: در والهایم کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. مطمئن شوید که مدتی استراحت کنید تا اینکه فقط کاوش کنید، بسازید و در این بازی زیبا غرق شوید.

1 در مورد “10 نکته و ترفند در بازی والهایم که باعث پیشرفت سریع‌تر شما می‌شود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH