تصاویر اسمارت‌فون‌های شیائومی 11T و 11T پرو در مدل‌های رنگی مختلف منتشر شد

رندرهای اخیرا منتشر شده از اسمارت‌فون‌های شیائومی 11T و 11T پرو نگرشی اجمالی از طراحی و سایر جزئیات مربوط به این گجت‌ها را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند. کمپانی چینی تولیدکننده اسمارت‌فون به احتمال فراوان ضمن برگزاری رویداد روز 15 سپتامبر (24 شهریور ماه) از هندست‌های سری شیائومی 11T رونمایی خواهد کرد.

این هندست‌ها مدل‌های جانشین شیائومی Mi 10T و Mi 10T پرو محسوب می‌شوند. با توجه به اینکه شیائومی اخیرا از رقبای خود یعنی سامسونگ و اپل پیشی گرفته و به بزرگترین تولیدکننده اسمارت‌فون در جهان تبدیل شده است؛ لذا پیرامون هندست‌های آینده این شرکت شایعات متعددی شکل گرفته است. انتظارات کارشناسان از اسمارت‌فون‌های آینده شیائومی موجب شده تا هر 2 هندست 11T و 11T پرو بارها به سوژه شایعات مختلف تبدیل شوند.

در اوایل ماه جاری کمپانی شیائومی از اسمارت‌فون می میکس 4 با مشخصات پیشرفته و فناوری دوربین زیر نمایشگر رونمایی کرد و این اقدام موجب خوشحالی طرفداران برند چینی شد. گوشی‌های سری Mi 10T نیز طی سال گذشته در بازارهای جهانی عرضه شدند. اسمارت‌فون‌های Mi 10T و Mi 10T پرو علیرغم قیمت‌گذاری مقرون‌به‌صرفه خود گجت‌هایی ممتاز قلمداد می‌شدند. اکنون شیائومی در آستانه رونمایی از مدل‌های جانشین این هندست‌ها قرار دارد.

تصاویر شیائومی 11T و 11T پرو

سری شیائومی 11T احتمالا در اواخر سال جاری معرفی خواهد شد. اما یک خبرچین برجسته با نام Ishan Agarwal با همکاری وبسایت 91mobiles رندرهایی از سری شیائومی 11T را منتشر کرده است. یک وبسایت خرده فروشی اروپایی نیز پیش از رونمایی رسمی این هندست‌ها تصاویر مربوط به آن‌ها را منتشر کرد.

علاوه بر این رندرهای شیائومی 11T و 11T پرو نشان می‌دهند که این 2 هندست از طراحی خارجی مشابهی استفاده خواهند کرد. بعلاوه این گجت‌ها با مدل‌های رنگی مشابهی به بازار عرضه خواهند شد. به‌نظر می‌رسد که پیکره‌بندی دوربین در مقایسه با نمونه به‌کارگیری شده در اسمارت‌فون‌های Mi 11 و Mi 11X تا حدودی ارتقاء خواهد یافت. بعلاوه وبسایت 91mobiles تصویری از مدل سفیدرنگ اسمارت‌فون شیائومی 11 لایت 5G را منتشر کرده است.

رندرهای شیائومی 11T و 11T پرو نشان می‌دهند که طراحی این هندست‌ها نسبت به سری Mi 11 متفاوت خواهد بود. به‌عنوان مثال ماژول دوربین از سبک طراحی کاملا متفاوتی استفاده خواهد کرد. بعلاوه حفره کروی‌شکل مخصوص دوربین سلفی به قسمت مرکزی نمایشگر منتقل خواهد شد. ماژول دوربین مستطیلی‌شکل در قسمت پشتی گوشی از 3 عدد سنسور دوربین و یک فلاش LED میزبانی می‌کند.

از این گذشته دوربین اصلی مجهز به یک سنسور 108 مگاپیکسلی با برند AI Camera خواهد بود. شایان به ذکر است که هر 2 اسمارت‌فون از دوربین‌های 108 مگاپیکسلی استفاده خواهند کرد. قسمت تحتانی سمت چپ پنل پشتی دارای لوگوی Xiaomi 5G خواهد بود. لبه سمت راست بدنه گوشی نیز از دکمه پاور و کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا میزبانی خواهد کرد.

مدل‌های رنگی و سایر جزئیات لو رفته

هفته گذشته یک خرده فروشی بریتانیایی اقدام به نمایش این هندست در فهرست خود با 3 مدل رنگی مختلف کرد. این مدل‌ها شامل سفید (Moonlight White)، آبی (Celestial Blue) و خاکستری (Meteorite Gray) است. وبسایت 91mobiles تصویری از شیائومی 11T با مدل‌های رنگی مورد اشاره را منتشر کرد.

اطلاعات پیش‌تر لو رفته نشان داد که اسمارت‌فون‌های شیائومی 11T و 11T پرو با 2 پیکره‌بندی مختلف حافظه شامل 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه‌داخلی روانه بازار خواهند شد. ورژن 8/128 گیگابایتی شیائومی 11T با برچسب قیمتی 869 دلاری عرضه خواهد شد؛ در حالی‌که ورژن 8/256 گیگابایتی 905 دلار قیمت‌گذاری می‌شود.

به‌طور مشابه ورژن 8/128 گیگابایتی شیائومی 11T پرو با قیمت‌گذاری خرده فروشی 1040 دلاری عرضه می‌شود؛ در حالی‌که نسخه 8/256 گیگابایتی این هندست با برچسب قیمتی 1076 دلاری در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. برچسب‌های قیمتی مورد اشاره با قیمت‌گذاری شیائومی می میکس 4 مطابقت دارند. با این‌حال اسمارت‌فون می میکس 4 صرفا در بازار چین قابل دسترس است.

1 در مورد “تصاویر اسمارت‌فون‌های شیائومی 11T و 11T پرو در مدل‌های رنگی مختلف منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH