سامسونگ احتمالا از عرضه اسمارت‌فون گلکسی S21 FE صرف‌نظر خواهد کرد!

با انتشار فهرست مشخصات کامل سامسونگ گلکسی S21 FE در پلتفرم چینی صدور تائیدیه موسوم به TENAA طی ماه جولای، برخی گمانه‌زنی‌ها از عرضه این اسمارت‌فون در آینده‌ای نزدیک حکایت داشتند. همچنین در اوایل ماه جاری اعلام شد که گلکسی S21 FE احتمالا در ماه اکتبر معرفی خواهد شد. اکنون اطلاعات جدیدا منتشر شده در وبسایت DDaily نشان می‌دهند که بر اساس اعلام یک نشریه کره‌ای، کمپانی از عرضه اسمارت‌فون گلکسی S21 FE صرفنظر کرده است.

بر اساس این گزارش یکی از مقامات سامسونگ الکترونیکس اعلام کرد که کمپانی کره‌ای رویداد معرفی گلکسی S21 FE که بر اساس برنامه‌ریزی‌ها قرار بود در اواسط ماه اکتبر برگزار شود را لغو نموده است. همچنین وی در ادامه خاطرنشان کرد که سامسونگ ظاهرا مشغول بررسی سناریوی عدم عرضه گلکسی S21 FE است.

بر اساس اعلام این گزارش، فروش بسیار مطلوب اسمارت‌فون گلکسی زد فلیپ 3 دلیل اصلی برای لغو این مراسم بوده است. همچنین معضل کمبود جهانی تراشه یکی دیگر از دلایل احتمالی تصمیم سامسونگ مبنی بر لغو عرضه گلکسی S21 FE محسوب می‌شود.

تصویر سامسونگ گلکسی S21 FE 5G

شرکت سامسونگ در ماه آگوست از اسمارت‌فون گلکسی زد فلیپ 3 با قیمت‌گذاری رقابتی 999 دلاری رونمایی کرد. این هندست با ویژگی‌های به‌روزرسانی شده و طراحی بهبودیافته روانه بازار شد. توان پردازشی این هندست از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 888 تامین می‌شود؛ پردازنده‌ای که بر اساس پیش‌بینی‌ها قرار بود در گلکسی S21 FE نیز به‌کار گرفته شود. به‌نظر می‌رسد که بحث‌های داخلی کمپانی نهایتا به این نتیجه رسیده‌اند که تمرکز بر تامین قطعات و تولید گلکسی زد فلیپ 3 نسبت به عرضه گلکسی S21 FE ارجحیت دارد.

گلکسی S21 FE طی ماه جولای در وبسایت آژانس رگولاتوری TENAA رویت شد. بعلاوه ورژن‌های مختلف این هندست با تراشه‌های اسنپ‌دراگون 888 و اگزینوس 2100 اخیرا در سایر پلتفرم‌ها نظیر گیک‌بنچ و Google Play Console مشاهده شدند. راه‌اندازی صفحه پشتیبانی این هندست در اوایل ماه جاری از عرضه احتمالی آن در ماه اکتبر حکایت داشت.

گزارش جدید در خصوص لغو عرضه اسمارت‌فون گلکسی S21 FE احتمالا تنها برای بازار کره صادق خواهد بود. دلیل پشت پرده چنین سناریویی این است که یک نشریه کره‌ای دیگر موسوم به FN News پیش‌تر در ماه ژوئن گزارش داد که گلکسی S21 FE صرفا در بازارهای محدودی عرضه خواهد شد. این گزارش ادعا کرد که اسمارت‌فون مذکور در بازارهای کره‌جنوبی و ژاپن عرضه نخواهد شد؛ اما در کشورهای اروپایی و ایالات‌متحده قابل دسترس خواهد بود. گزارش منتشر شده طی هفته گذشته نشان داد که شرکت سامسونگ به‌دلیل مشکل کمبود تراشه تنها 10 هزار دستگاه اسمارت‌فون گلکسی S21 FE را تولید کرده است.

2 در مورد “سامسونگ احتمالا از عرضه اسمارت‌فون گلکسی S21 FE صرف‌نظر خواهد کرد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH