آریوا (Ariva) چیست و چگونه آن را بخریم؟

گاهی در میان رمز ارزهایی که هر روز به بازار بزرگ و جذاب کریپتو کارنسی افزوده می‌شوند؛ مواردی به چشم می‌خورد که واقعا جذاب و هیجان انگیز هستند.

برخی از آنان مثل آریوا با دارا بودن پلن و برنامه‌ای مشخص و همچنین انتشار یک وایت پیپر دقیق و برنامه ریزی شده، در شروع کار خود نشان می‌دهند که برنامه‌های بزرگی در سر دارند.

خب این آلت کوین‌ها و یا حتی توکن‌ها، به سرعت بر سر زبان‌ها افتاده و بدون اینکه نیاز به پامپ شدن توسط سلبریتی‌ها داشته باشند؛ مسیر جذاب خود را آهسته و پیوسته طی می‌کنند.

آریوا یا Ariva چیست؟

یکی از توکن‌های جذابی که بر روی پلتفرم BSC به تازگی راه اندازی و توسعه داده شده است؛ توکن آریوا است. وقتی به برنامه مشخص شده این توکن نگاهی می‌کنیم؛ متوجه می‌شویم که چرا این توکن تنها در عرض دو هفته اول عرضه خود، توانسته نزدیک به 800 درصد رشد کند.

اما پیش از هر توضیحی، مثل همیشه برای درک بهتر فعالیت این توکن و تیم توسعه آن سری به سایت رسمی Ariva میزنیم تا ببینیم در آنجا درباره این توکن چه نوشته شده است.

استفاده برای مقاصد گردشگری

بله شاید تا کنون هر توکن یا کوینی را با مقاصد مختلف دیده باشیم؛ اما رمزارزی که به طور ویژه قرار باشد به مقاصد گردشگری بپردازد، تاکنون نمونه‌ای نداشته باشد.

آریوا توکنی است که توسط شرکت ARIVA راه اندازی شده است. هدف این توکن استفاده فعال در شبکه‌های گردشگری محلی و جهانی در آینده‌ای بسیار نزدیک است. این پروژه که در اصطلاح  B2C شناخته می‌شود، بدین منظور تولید شده است که اعضای شبکه بتوانند با به اشتراک گذاشتن تجربیات خود در سفرهای محلی، منطقه‌ای و حتی بین المللی به بکدیگر کمک کرده و با کمک گرفتن از دنیای کریپتو و ارز دیجیتال آریوا به رزرو مقاصد گردشگری و پرداخت هزینه‌های مرتبط با آن کمک کنند.

آریوا در تلاش است تا این اکوسیستم خاص و پلتفرم B2C را تشکیل داده و توکن خود که در دنیای کریپتو کارنسی با حروف اختصاری ARV شناخته می‌شود، برای توسعه این پلتفرم به جریان بی‌اندازد.

حل مشکلات گردشگری توسط آریوا

یکی از مهمترین مشکلات توریست ها و گردشگران حرفه‌ای؛ معمولا انتقال پول، تبدیل ارز خود به ارز رسمی کشور یا محل گردشگری مورد نظر و نهایتا هزینه‌های گزاف این نوع سفرهاست. آریوا در تلاش است تا با ایجاد یک سیستم نوآورانه و گسترده، بسیاری از مشکلات دنیای گردشگری را حل و به مسافران و گردشگران تجربه‌ای ناب و جذاب را هدیه کند.

در واقع مهمترین هدف آریوا حذف هزینه‌های گزاف انتقال پول‌های بین الملی و تسهیل جا به جایی پول برای گردشگران است.

هدف پروژه آریوا

هدف پروژه ARV دستیابی به استفاده فعال از رمزارزها در صنعت گردشگری و سفر است. همانطور که همه می‌دانیم یکی از بزرگترین و مهمترین صنایع اقتصادی جهان برای همه کشورها، صنعت گردشگری است و درآمد ناشی از آن برای برخی از کشورها بسیار بالاست. آریوا در پروژه خود، هیچ یک از رمز ارزها یا توکن‌های بازار را هدف قرار نداده و سعی دارد تا خود با پروژه منحصربه فردش تغییری جدی در روند و عملکرد رمز ارزها و دنیای کریپتو کارنسی ایجاد کند.

ARV دقیقا چیست؟

ARV یک توکن تازه وارد است که بر روی استاندارد BEP20 و پلتفرم معتبر BSC راه اندازی شده است. تیم توسعه این توکن قرار است به زودی و در سه ماهه اول سال 2022؛ کیف پول اختصاصی خود را نیز برای کاربران عرضه کند. مهمترین کار این شرکت؛ راه اندازی پورتالی اختصاصی است که در آن اعضا می‌توانند با تبدیل ارز رسمی کشور خود به ARV، برای تعطیلات خود جا و مکان رزرو کرده و بدون هیچ دردسری به سفر روند. مهمترین تغییر اینجاست که در مقصد مورد نظر و در مکان‌هایی خاص؛ مسافران می‌توانند بدون بهره‌گیری از کارت‌های اعتباری؛ با روشی نوین هزینه‌های خود را با ARV بپردازند.

قیمت و حجم معاملات آریوا

آریوا با نماد ARV هم اکنون با دارا بودن ارزش بازاری در حدود 11.60 میلیون دلار؛ در رتبه 872 مارکت قرار دارد که با توجه به تازه کار بودن آن، رتبه بسیار خوب و مناسبی است.

تعداد واحدهای این توکن از سوی تیم توسعه دهنده؛ 100 میلیارد واحد در نظر گرفته شده است. آریوا از زمان شروع به کار رسمی تا کنون چیزی نزدیک به 708 درصد رشد قیمت داشته است. در حال حاضر، صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ فعال ترین مکانی است که آریوا در آن معامله می‌شود.

پیش بینی قیمت آریوا

سایت دیجیتال کوین پرایس، پیش بینی قیمت این توکن را بر اساس شرایط بنیادی و تکنیکال آن تا حدودی اعلام کرده است. پیش بینی این وبسایت از قیمت آریوا در پایان سال 2021 برابر 0.0003435605 دلار و در پایان سال 2023 برابر 0004727748 دلار است.

پیش بینی بلند مدت این سایت برای قیمت آریو، برای سال 2028 است که قیمت ARV را حدود 0.00100 دلار پیش بینی کرده است. البته باید به این نکته توجه داشت که این اعداد تنها پیش‌بینی بر اساس یک سری پارامتر ثابت هستند و آریوا توانایی رشد بسیار بیشتر از مبالغ پیش‌بینی شده را داراست.

از کجا آریوا بخریم؟

به خاطر تازه کار بودن این توکن، خریداری آریوا کار بسیار سختی است اما بازهم صرافی ایرانی ارزیف در کشورمان این امر را برای کاربران ایرانی بسیار راحت کرده است. شما می‌توانید با عضویت در ارزیف و با استفاده از ریال، به‌راحتی هرچقدر که بخواهید آریوا را خریداری کرده و نگاه دارید. همچنین قابلیت برداشت این توکن به هرکجایی که دوست داشته باشید نیز امکان پذیر است.

پس اگر علاقه‌مند به آریوا، شیبا فلوکی، ددی دوج، بیبی دوج، وینک، شیبا اینو، کیشو اینو و … هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از مایکت

لینک دانلود مستقیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH