بیبی شیبا اینو چیست و چگونه آن را بخریم؟!

از روزی که دوج کوین با یک شوخی وارد دنیای رمز ارزها شد، شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که روزی این ارز دیجیتال تبدیل به یکی از بزرگ خاندان رمز ارزها یا میم کوین‌هایی شود که با نام و اسم سگی با نژاد ژاپنی یا همان شیبا اینو، در بازار جولان می‌دهند.

چندی پیش شیبا اینو، وارد بازار رمز ارزها شد و به سرعت در میان اهالی بازار مورد پسند قرار گرفت. این اتفاق تا جایی رخ داد که شیبا اینو به سرعت وارد لیست برترین‌های بازار شد و توانست برای خود رتبه ای دست و پا کند اما نسل بعدی میم کوین، توکن‌هایی بودند یا بهتر بگوییم توکن‌هایی هستند که با نام‌هایی مشابه دوج و شیبا به بازار ارزهای دیجیتال قدم می‌گذارند. پس از اینکه بیبی دوج عرضه شد، بی بی شیبا اینو نیز چندی است که قدم به این بازار جذاب گذاشته است.

بیبی شیبا اینو چیست؟

اصول کلی توکن‌هایی که با نام‌های مشابه بزرگان دنیای رمزارزها پا به بازار می‌گذارند، معمولا شبیه به هم است اما بگذارید تا برای اینکه بیبی شیبا اینو را بهتر بشناسیم، سری به سایت رسمی این توکن زده و ویژگی‌ها و شرایط آن را مطالعه کنیم.

در این وبسایت روی موضوع پاداش برای دارندگان و صاحبان این توکن، بسیار پافشاری شده است. تیم توسعه بیبی شیبا اینو می‌گوید که دارندگان این توکن پس از خرید بیبی شیبا اینو؛ پاداش‌های فراوانی دریافت می‌کنند. تیم توسعه دهنده این توکن خود را متعهد به شفافیت حداکثری می‌داند.

بیبی شیبا اینو دارای یک برنامه جدید و منحصر به فرد و بسیار نوآورانه در اعطای پاداش به صاحبان خود است. عرضه NFTها از مهمترین برنامه‌های توکن بیبی شیبا اینو است که قرار است به زودی در آینده‌ای نزدیک عملی شود. قرار است تمام سود حاصل از فروش NFTها و کالاهای با برند و نام توکن بیبی شیبا اینو به حساب خیریه‌ای به همین نام یعنی خیریه Shiba Rescue واریز گردد.

تیم توسعه این توکن معتقد است که بیبی شیبا اینو توکنی با پروژه‌های روشن، طولانی مدت و هدفمند است که در طی جدول زمانی کاملا مشخص، این روند را ادامه می‌دهد. جوایز برای هولدرهای واقعی، NFTها، لیست شدن در صرافی‌های معتبر بین المللی و بسیار طرح و برنامه‌های دیگر در نقشه راه بیبی توکن وجود دارد.

نگاهی به توکنومیک و شرایط این توکن

تعداد کل واحدهای بیبی شیبا اینو همانند رقبای بانمک خود کمی زیاد است. بیبی شیبا اینو با 1.000.000.000.000.000 واحد به بازار رمز ارزها عرضه شده است. اما تیم توسعه این توکن در بدو ورود بیش از نیمی از این توکن‌ها، یعنی 53.9 درصد از آن را سوزانده‌اند. یعنی چیزی در حدود 539.4 تریلیون از واحدهای بیبی شیبا اینو از همان ابتدا نابود شده است.

کارمزد بیبی شیبا اینو

این توکن همانند دوستان و رفقایش، برای حمایت و البته تشویق صاحبانش به هولد کردن این توکن، 11 درصد مالیات بیشتر از فروشندگان اخذ می‌کند.
6 درصد از این مالیات به استخر نقدینگی رفته و در همانجا بلاک می‌شود.
2 درصد از این مالیات فروش بین هولدرها تقسیم می‌شود.
3 درصد باقیمانده نیز به کیف پول مخصوص این توکن برای بحث بازاریابی و توسعه واریز می‌شود.

تیم توسعه بیبی شیبا اینو، به کاربران و هولدرهایش قول داده است که پس از عرضه رسمی NFTها، این فروشگاه را گسترده‌تر کرده و به سمت و سوی فروش لباس، لوازم جانبی، سخت افزار و… هدایت کرده تا سود بیشتری را به صاحبان این توکن برساند.

از کجا بیبی شیبا اینو بخریم؟

به خاطر تازه کار بودن این توکن، خریداری بیبی شیبا اینو کار بسیار سختی است اما بازهم صرافی ایرانی ارزیف در کشورمان این امر را برای کاربران ایرانی بسیار راحت کرده است. شما می‌توانید با عضویت در ارزیف و با استفاده از ریال، به‌راحتی هرچقدر که بخواهید بیبی شیبا اینو را خریداری کرده و نگاه دارید. همچنین قابلیت برداشت این توکن به هرکجایی که دوست داشته باشید نیز امکان پذیر است.

پس اگر علاقه‌مند به آریوا، شیبا فلوکی، ددی دوج، بیبی دوج، وینک، شیبا اینو، کیشو اینو و … هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از مایکت

لینک دانلود مستقیم

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH