وان‌پلاس 9RT همانند تبلت‌های هیبریدی مجهز به سیستم خنک‌کننده قدرتمند خواهد بود

امروزه کمپانی وان‌پلاس دقیقا مشغول اجرای فعالیت‌هایی است که بسیاری از شرکت‌های دیگر نیز در حال انجام آن‌ها هستند. عرضه دستگاه‌های مشابه با حداقل میزان تفاوت و تحت اسامی مختلف یکی از این اقدامات محسوب می‌شود. کمپانی چینی قصد دارد تا با عرضه اسمارت‌فون وان‌پلاس 9RT که همان وان‌پلاس 9 همراه با اصلاحات جزئی است؛ تنوع محصولات خود را افزایش دهد. در واقع هندست جدید مشابه وان‌پلاس 9 پرو است.

علیرغم وضعیت پلتفرم پرچم‌دار کوالکام، به‌کارگیری تراشه اسنپ‌دراگون 888 در وان‌پلاس 9RT یکی از تصمیمات بحث‌برانگیز در رابطه با این محصول جدید خواهد بود. گرم شدن بیش از حد این تراشه یکی از انتقادات اصلی مطرح شده توسط کاربران به‌شمار می‌رود.

کمپانی وان‌پلاس ضرورت انجام اقدامی موثر برای حل این مشکل را درک نموده و تصمیم به استفاده از یک سیستم خنک‌کننده قدرتمند برای وان‌پلاس 9RT گرفته است. این سامانه قادر به توزیع حرارت در فضایی با مساحت 19067.44 میلی‌متر مربع خواهد بود. سیستم مذکور کارآمدترین مدل سامانه خنک‌کننده مایع در محصولات وان‌پلاس به‌شمار رفته و عملکرد آن‌ با سیستم‌های خنک‌کننده موجود در تبلت‌ها قابل مقایسه است.

سیستم خنک‌کننده وان‌پلاس 9RT احتمالا شامل یک محفظه بخار و چندین لایه گرافنی خواهد بود. همچنین قاب فلزی به دفع هرچه بهتر حرارت کمک خواهد کرد. اکنون این پرسش مطرح می‌شود که آیا تمامی امکانات فوق نهایتا می‌توانند دمای تراشه را به شکلی مطلوب کاهش دهند؟ برای روشن شدن پاسخ این پرسش بایستی تا زمان انتشار نتایج تست‌ها روی اسمارت‌فون منتظر بمانیم.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که وان‌پلاس 9RT در روز 13 اکتبر (21 مهر ماه) معرفی خواهد شد. این اسمارت‌فون مجهز به یک نمایشگر آمولد 120 هرتزی، حداکثر 12 گیگابایت حافظه رم LPDDR5، حداکثر 256 گیگابایت حافظه‌داخلی UFS 3.1، باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در قسمت پشتی با سنسور IMX766 ساخت شرکت سونی خواهد بود.

وان‌پلاس به‌زودی از ایربادهای کاملا بی‌سیم خود موسوم به بادز زد 2 رونمایی خواهد کرد

وان‌پلاس اخیرا با انتشار تیزری از عرضه قریب‌الوقوع هدفون‌های شناور کاملا بی‌سیم خود با نام Buds Z2 خبر داد. این محصول در روز چهارشنبه 21 مهر ماه رسما معرفی خواهد شد. تصاویر این ایربادها در 2 مدل رنگی مختلف شامل مشکی و سفید منتشر شده است. وان‌پلاس در طراحی این گجت از ساقه‌های نسبتا بلند و پدهای کنترل لمسی بهره گرفته است. وان‌پلاس بادز زد 2 دارای قابلیت حذف نویز فعال (ANC) بوده و به لطف وجود حالت Transparency کاربران قادر به شنیدن صداهای خاصی از محیط پیرامون خواهند بود.

این ایربادها از درایورهای 11 میلی‌متری استفاده می‌کنند؛ درایورهایی که امکان پخش صدا با کیفیت بالا را فراهم خواهند کرد. برخورداری از استاندارد حفاظتی IPX4 مقاومت ایرفون‌ها در برابر رطوبت و عرق را تضمین می‌کند. هر کدام از ایربادها مجهز به یک باتری 40 میلی‌آمپرساعتی خواهند بود. همچنین کیس شارژ همراه نیز از یک باتری 520 میلی‌آمپرساعتی میزبانی خواهد کرد. کاربران با استفاده از کانکتور USB Type-C قادر به شارژ مجدد کیس حمل خواهند بود. همچنین درون جعبه تحویل شده به مشتریان، تعدادی بالشتک گوشی با اندازه‌های مختلف قرار داده خواهد شد. این بالشتک‌ها امکان قرارگیری راحت ایربادها روی گوش کاربران را فراهم می‌کنند.

2 در مورد “وان‌پلاس 9RT همانند تبلت‌های هیبریدی مجهز به سیستم خنک‌کننده قدرتمند خواهد بود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH