سامسونگ گلکسی S22 اولترا احتمالا از فناوری شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی خواهد کرد

اخیرا در خصوص سرعت شارژ باتری در پیشرفته‌ترین عضو خانواده گلکسی S22 شرکت سامسونگ شایعات ضد و نقیضی مطرح شده است. در ابتدا تصور می‌شد که این هندست در کنار گلکسی S22 پلاس از فناوری شارژ سریع‌تر نسبت به نسل فعلی (که حداکثر برابر با 25 وات است) پشتیبانی خواهند کرد. اما این گمانه‌زنی ظاهرا با محتوای اسناد یکی از سازمان‌های نظارتی مغایرت داشته است.

یک دست‌اندرکار معتبر حوزه صنعت با نام Ice Universe کماکان مصمم است که حداقل مدل گلکسی S22 اولترا از شارژ 45 واتی پشتیبانی خواهد کرد. وی تاکید می‌کند که این اسمارت‌فون مجهز به یک باتری غول‌پیکر 5000 میلی‌آمپرساعتی بوده و شارژ 0 تا 70 درصدی آن تنها 35 دقیقه زمان خواهد برد.

تصاویر محافظ گلس گلکسی S22 اولترا منتشر شد

محافظ نمایشگر گلکسی S22 اولترا

بعلاوه Ice Universe تصاویری از گلس‌های محافظ حرارت‌دیده برای هندست‌ را منتشر کرده است. این تصویر بار دیگر از به‌کارگیری الگوی طراحی جعبه‌ای شکل اسمارت‌فون گلکسی نوت 21 الهام گرفته شده است. از سوی دیگر مدل‌های گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس احتمالا دارای زوایای گرد شده خواهند بود.

تصویر گلس محافظ گلکسی S22 اولترا

با این‌حال تغییر الگوی طراحی صرفا به پنل جلویی گوشی محدود نخواهد بود. گلکسی S22 اولترا احتمالا فاقد ماژول دوربین برجسته در قسمت پشتی بوده و در عوض از سنسورهای دوربین مجزا در کنار یکدیگر بهره خواهد برد. این اقدام نه‌تنها به زیبایی بیش‌تر پنل پشتی گوشی کمک می‌کند؛ بلکه در کاهش وزن دستگاه نیز تاثیرگذار خواهد بود. البته این موضوع بدان معنا نیست که گلکسی S22 اولترا در مقایسه با هندست 227 میلی‌گرمی گلکسی S21 اولترا سبک‌تر خواهد بود. در عوض چنین اقدامی به سامسونگ کمک می‌کند تا از عدم افزایش ضخامت دستگاه پس از افزودن شیار اختصاصی قلم S Pen اطمینان حاصل کند. چنین تغییری احتمالا گلکسی S22 اولترا را به بهترین اسمارت‌فون سال 2022 تبدیل خواهد کرد.

هندست‌های گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس احتمالا از الگوی طراحی مشابه با گلکسی S22 اولترا استفاده خواهند کرد

گزارشات نشان می‌دهند که گلکسی S22 اولترا مجهز به نمایشگر 6.8 اینچی و حفره کوچکتر از گلکسی S21 اولترا جهت استقرار دوربین سلفی خواهد بود. آرایه دوربین پشتی این هندست احتمالا از سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی، 2 ماژول تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی، سیستم فوکوس خودکار لیزری و فلاش LED میزبانی خواهد کرد.

مطابق روال معمول برای پرچم‌داران سامسونگ این‌بار نیز برخی مدل‌ها مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 898 ساخت کوالکام بوده و برخی دیگر از تراشه بومی اگزینوس 2200 استفاده خواهند کرد. بر اساس پیش‌بینی‌ها پرچم‌داران آینده شرکت سامسونگ در اوایل سال 2022 معرفی خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH