نگاهی به توکنومیک یا اقتصاد توکنی رینبو

پس از رشد بازار رمز ارزها در سال 2021، توکن‌ها و آلت کوین‌های زیادی وارد این بازار شده‌اند. هر یک از این موارد؛ برای خود طرح‌ها و برنامه‌های خاصی را داشته و معتقدند که می‌توانند رشد خوب و منطقی را در این بازار داشته باشند.

شاید سیف‌مون را به نوعی بتوانیم به عنوان رهبر توکن‌هایی که بر روی بستر BSC راه اندازی و توسعه داده می‌شوند، معرفی کنیم. اما در این جا می‌خواهیم در مورد توکن رینبو صحبت کنیم.

تیم توسعه دهنده رینبو معتقد است که با ترکیب 7 نوع فعالیت مختلف، توانسته است فضای خوبی در این بازار ایجاد کرده و یک رمز ارز قدرتمند به نام رنگین کمان یا همان رینبو ایجاد کند.

آنها می‌گویند که رینبو یک توکن غیر تورمی؛ فراگیر و با بهره‌گیری از اصول اخلاقی است. 7 پروتکل ویژه وجود دارد که رینبو با ترکیب آن‌ها می‌تواند یک رمز ارز قدرتمند و منحصر به فرد باشد به حدی که توان ایستادن جلوی هر طوفانی را داشته باشد. این 7 پروتکل؛ به معنای 7 رنگِ رنگین کمان است.

رنگ قرمز:

در این پروتکل، قسمتی از هر تراکنش؛ در همان لحظه سوزانده شده و به آدرس غیر فعالی ارسال می‌شود.

رنگ نارنجی:

در این پروتکل به طور خودکار شبکه اقدام به خرید توکن‌های اضافی بازار کرده تا فشار فروش کاهش پیدا کرده و قیمت افزایش یابد.

رنگ زرد:

در این پروتکل هر فرد به ازای خریدی که داشته؛ درصدی از آن را به عنوان هدیه بر روی کیف پول خود دریافت می‌کند. چیزی مانند سود!

رنگ سبز:

در پروتکل سبز، قسمتی از هر معامله برای امور خیریه کنار گذاشته می‌شود. امور خیریه نیز در زمان مناسب و مقتضی به رای گذاشته می‌شود. مواردی چون فقر، حیوانات، رفاه و …

رنگ آبی:

در این پروتکل به ازای هر معامله، نقدینگی به طور خودکار رشد می‌کند. این یعنی حفظ ارزش توکن در بلند مدت با نوسانات کمتر.

رنگ نیلی:

در این پروتکل هزینه‌های مربوط به توسعه کسب و کار، هزینه‌های بازیابی کلمه‌های عبور و حفظ برند رینبو توسط بخش کوچکی از معاملات تامین می‌شود.

رنگ بنفش:

در این پروتکل نیز، به افراد خوش شانس، به طور کاملا تصادفی؛ هر از گاهی پاداش‌هایی پرداخت می‌شود.

لازم است بدانیم که رینبو، از هر معامله 7 درصد مالیات کسر کرده که طبق همین اقتصاد توکنی گفته شده؛ صرف امور مربوطه خواهد شد. این 7 درصد مالیات از فروشنده‌ها گرفته شده و به غیر از کارمزد شبکه است.

از کجا رینبو بخریم؟

به خاطر تازه کار بودن این توکن، خریداری رینبو (رنگین کمان) کار بسیار سختی است اما بازهم صرافی ایرانی ارزیف در کشورمان این امر را برای کاربران ایرانی بسیار راحت کرده است. شما می‌توانید با عضویت در ارزیف و با استفاده از ریال، به‌راحتی هرچقدر که بخواهید رینبو را خریداری کرده و نگاه دارید. همچنین قابلیت برداشت این توکن به هرکجایی که دوست داشته باشید نیز امکان پذیر است.

پس اگر علاقه‌مند به رینبو، آریوا، شیبا فلوکی، ددی دوج، بیبی دوج، وینک، شیبا اینو، کیشو اینو و … هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از مایکت

لینک دانلود مستقیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH