6 دلیل برای آنکه از اینترنت های‌وب استفاده نکنید!

های وب یکی از شرکت‌های بزرگ ارائه دهنده خدمات اینترنتی در ایران است و اکثر ما هنگام خرید اینترنت خانگی، حداقل یک‌بار نام آن را شنیده‌ایم. همان‌طور که می‌دانید، هیچ ماست بندی، ماست خودش را ترش نمی‌داند. همه شرکت‌ها با همین فرمان پیش می‌روند و مدام از خودشان و سرویس‌هایشان تعریف و تمجید می‌کنند.

ما پیش‌تر در راستای کمک به مخاطبین برای انتخاب بهترین اینترنت خانگی یک مقاله جامع و کامل را منتشر کردیم. امروز در ادامه همین هدف، قصد داریم تا در آی‌تی‌رسان نگاهی به معایب اصلی اینترنت های وب بیندازیم و بگوییم که چرا نباید از های‌وب، اینترنت خانگی بخرید. قضیه در حدی جدی است که حتی اگر توپ‌تان موقع بازی در حیاط شرکت افتاد هم بهتر است که سمتش نروید و یک توپ دیگر بخرید!

کیفیت ضعیف اینترنت های وب

بحث کیفیت مناسب، مهم‌ترین دلیل استفاده از یک سرویس به شمار می‌رود. کافی‌ست که حداقل چند ماه مشتری اینترنت های‌ وب باشید تا بدانید که کیفیت سرویس‌های این شرکت تا چه حد پایین است! کاهش سرعت و قطعی‌های مکرر یکی از مشکلات اصلی اینترنت های‌ وب است که جدای از راه رفتن روی اعصاب‌تان، باعث به هدر رفتن وقت و پول شما نیز خواهد شد. در رابطه با یک مشکل کوچک و لحظه‌ای صحبت نمی‌کنیم. هر چند وقت ‌یکبار، اکثر کاربران «های وب» از کیفیت نامناسب سرویس‌شان گلایه دارند که نشان می‌دهد مشکل مربوط به یک شخص نیست و بزرگ‌تر از این حرف‌هاست.

طبق آمار رسمی منتشر شده در سامانه نت‌سنج‌ پلاس (در زمان نگارش مقاله)، اینترنت های‌ وب در بسیاری از کلان‌شهر‌های ایران و حتی شهرهای کوچک‌تر، ضعیف‌ترین بوده و یا حداقل جز ضعیف‌ترین‌ها دسته‌بندی شده است. در واقع تقریبا در هیچ‌ شهری، های‌وب از لحاظ کیفیت جز 3 شرکت برتر هم نیست و همیشه سایه شرکت‌های بهتری همچون آسیاتک، شاتل و پیشگامان بر روی سر های‌وب سنگینی می‌کند. مثلا همان‌طور که در آمار رسمی منتشر شده در تصویر زیر می‌بینید، در تهران، های‌وب‌ از لحاظ کیفیت اینترنت در جایگاه پنجم قرار گرفته است.

اگر نگاهی به شهرستان‌ها بیندازید اوضاع کمی بدتر هم می‌شود. در تبریز، کرمان، سنندج، کرمانشاه، مشهد، ساری، اهواز و… کیفیت اینترنت های‌وب در رده خیلی پایین‌تری قرار گرفته است. بد نیست بدانید که در شهرهای رشت، بندرعباس، شیراز، همدان و گرگان، های‌وب پایین‌ترین کیفیت اینترنت ممکن را ارائه می‌دهد که در نوع خودش عجیب و غریب است! یعنی عملا ساکنان این شهرها بدترین انتخاب زندگی‌شان را کرده‌اند! فکر کنم زمانش رسیده که با این وضعیت، “های وب” را “بای وب” بنامیم چرا که عملا با های وب باید با اینترنت خداحافظی کنید!

پشتیبانی نامناسب

فکر کنم همه می‌دانیم که وضعیت پشتیبانی در ایران کلا مناسب نیست و شرکت‌های کمی پیدا می‌شوند که پشتیبانی مناسبی داشته باشند. های‌وب هم با اینکه از نظر خودش شرکت بزرگی به شمار می‌رود اما جز آن دسته‌ خوب نیست و یکی از صدرنشین‌های لیست بدترین‌هاست! پشتیبانی در «های‌ وب» اکثر مواقع چیزی جز طفره رفتن و یا پاس دادن شما از جایی به جای دیگر نیست. اگر با پشتیبانی های‌وب سر و کله زده باشید، حتما می‌دانید که در ۹۹ درصد مواقع مشکلات مربوط به کیفیت پایین اینترنت، متوجه مخابرات و اختلالات مرکز است و ارتباطی به های‌وب ندارد! در واقع هر زمان که بابت کیفیت پایین با پشتیبانی تماس می‌گیرید، از نظر آن‌ها مشکل از جای دیگری است و ارتباطی به های‌ وب ندارد!

های وب

جالب است بدانید که کیفیت پایین اینترنت در بازی‌های آنلاین ظاهرا شامل پشتیبانی های‌وب نمی‌شود! یعنی اگر تماس بگیرید و بگویید که چرا نمی‌توانم یک ساعت راحت بازی آنلاین انجام بدهم، پشتیبانی جوابی نخواهد داشت چرا که کیفیت در بازی، ربطی به های‌ وب ندارد؛ ظاهرا خواجه حافظ شیرازی مقصر است!

مورد داشتیم که هرچه در رابطه با مالیات هنگام خرید حجم از پشتیبان پرسیدیم، به جواب مشخصی نرسیدیم! البته از حق نباید گذشت که همیشه جواب تلفن را می‌دهند اما خب دست‌شان بند است و حوصله جواب دادن به سوال‌های‌مان را زیاد ندارند!

شکایت کاربران از اینترنت های وب

طبق آمار رسمی، های‌وب با اختلاف زیادی در صدر آمار میزان شکایات از سرویس‌های اینترنتی قرار دارد! در واقع بیشترین میزان شکایت‌های ثبت شده در بین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی، به نام های‌وب ثبت شده است. یعنی به زبان ساده، می‌توان گفت که مردم از های‌وب و خدماتش رضایتی ندارند در حدی که کار به شکایت رسیده است!

جدای از آمار و ارقام رسمی منتشر شده، اگر سری به اینستاگرام رسمی های‌وب بزنید، با تعداد زیادی کامنت از کاربران ناراضی مواجه خواهید شد که خود نشان دهنده وضعیت اینترنت های وب است. عمده شکایت کاربران از کیفیت پایین اینترنت، عدم پاسخگویی پشتیبانی و خدمات پس از فروش بسیار ضعیف است. وضعیت در حدی هست که خیلی از کاربران از خرید اینترنت های‌وب ابراز پشیمانی می‌کنند.

اینترنت های وب

باگ‌ها و مشکلات ریز و درشت

همچون هر سرویس دیگری، های وب نیز باگ‌های خودش را دارد که بعضی از آن‌ها مشخص نیست که باگ هستند یا ترفندی برای شیره مالیدن به سر مشتری! به عنوان مثال شما برای خرید حجم اضافه تنها ۴ گزینه یک، سه، پنج و ده گیگابایت پیش روی خودتان می‌بینید و به نوعی امکان خرید حجم بیشتر از موارد گفته شده را ندارید. یعنی مثلا در صورتی که بخواهید ۱۰۰ گیگابایت حجم بیشتر بخرید، می‌بایست 10 بار حجم 10 گیگابایتی بخرید! این موضوع زمانی به چشم می‌آید که بدانید سایر شرکت‌ها تخفیف‌های خیلی خوبی برای خرید حجم بالاتر ارایه می‌دهند. مثلا برای خرید ۵۰۰ گیگابایت حجم اضافه از های وب می‌بایست ۵۰ بار حجم ۱۰ گیگابایتی را سفارش دهید و ۱ میلیون تومان (به همراه مالیات) بپردازید. در حالی‌که همین میزان حجم از آسیاتک با قیمت ۸۷۰ هزار تومان و از شاتل با قیمت ۸۵۰ هزار تومان قابل خرید است.

مورد بعدی به اپلیکیشن جدید های‌وب باز می‌گردد که تنها برای کاربران اندرویدی ساخته شده و استفاده از خدمات و یا حتی شرکت در قرعه‌کشی‌ها برای کاربران آی‌فون‌های اپل در دسترس نخواهد بود! یعنی اگر آی‌فون دارید، های‌وب را بایستی فراموش کنید!

پارس آنلاین، پارس آنلاین و بازهم پارس آنلاین!

اگر از کاربران قدیمی اینترنت باشید، حتما پارس آنلاین را به خاطر دارید. شرکتی که از قدیمی‌های این حوزه به شمار می‌رود و خیلی‌ها با آن خاطرات خوبی دارند. البته خاطره خوب تا زمانی که تن و بدنش به های‌وب نخورده بود! درست از زمانی که های‌وب سهام پارس آنلاین را خرید، کیفیت و خدمات این شرکت نیز افت فاحشی را تجربه کرد تا جایی که هم اکنون پارس آنلاین نیز یکی از ضعیف‌ترین‌ شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی است!

بد نیست بدانید که میزان شکایت کاربران از پارس آنلاین نیز سر به فلک کشیده و در واقع های‌وب و پارس آنلاین روی هم رفته بیش از ۱۰ برابر سایر شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی، شکایت ثبت شده دارند که در نوع خودش یک رکورد ویژه به شمار می‌رود!

ظاهر زیبا و باطن نا زیبا!

اگر نگاهی به اطراف بیندازید، احتمالا تبلیغاتی از های‌وب می‌بینید! این شرکت علاقه زیادی به در چشم بودن دارد و به هر ریسمانی چنگ می‌زند تا خودش را نشان دهد. از اسپانسر شدن تیم‌های ورزشی محبوبی همچون استقلال تهران گرفته تا همین رویداد فیناپ پیش‌رو در رابطه با نئوبانک! آن هم نئوبانکی که یک نمونه نه چندان موفق همچون بلوبانک دارد و قرار است در رابطه با مزایای آن صحبت شود! یعنی رویدادی که جز هدر دادن وقت و پول، ارزش دیگری نخواهد داشت. های‌وب همه جا هست و هزینه‌های بسیار زیادی برای این کار انجام می‌دهد؛ اما سوال اینجاست که با وجود چنین بودجه‌های هنگفتی، چرا کیفیت سرویس‌هایش انقدر پایین است؟‌ بهتر نیست که به‌جای هزینه‌های این چنینی کمی به فکر بالا بردن کیفیت خدمات و پشتیبانی حرفه‌ای‌تر باشد؟

نظر شما در این باره چیست؟ اگر شما نیز تجربه بدی از های‌وب داشته‌اید، نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید تا دیگران ببینند و قبل از انتخاب، اطلاعات کافی و البته واقعی داشته باشند.

اینترنت های وب

 

75 در مورد “6 دلیل برای آنکه از اینترنت های‌وب استفاده نکنید!”

  1. تجربه من نشون داده از هر شرکت ارائه کننده اینترنت بگیرین همون ذاتش هسته ، منی که الان تک نت دارم قطعی زیاد داشتم مخابراتم داشتم اونم بدتر بود پس فرقی نمیکنه اینجا ایرانه

  2. بعد از دو سه بار قطعی های مکرر پشتیبانی رو خواستم تا تعهد دهد بار دیگر قطع شود هزینه روزهای بی اینترنت رو تقبل کنند، دقت کنید از قطعی گفتم ( نه کاهش سرعت که افتضاح است) من نیز به شما میپیوندم و علاوه بر خودم به بسیاری را ترغیب خواهم کرد که به سمت های وب اصلا نروند/ عبدالغفور کاربر

  3. درسته حجم وقیمت بسته هاش زیاد خوب نیست البته این آواخر اینجوری شده ولی اینترنتش برا روستاها و جاده ها عالیه و تو شهرها هم تو بعضی مناطق ضعیفه

  4. من قبلا کارمند شرکت های وب بودم. بی شک یکی از بزرگترین و مضخرفترین کلاه برداران همین شرکت میباشد.
    اینترنت مفت هم بدهند ارزش گرفتن ندارد.

  5. کااااااااااااااااااااملااااااااااااااااا موافقم های وب نگو چرت وب بگو. اول ها که نت گرفته بودم هر روز زنگ میزدن حرف های خوب میزدن ولی الان 8 مگ گرفتم نحایتش 800 کیلوبایت سرعت دانلود میده اونم جالبش اینجاست که بعد 10 ثانیه سرعت تا 20 کیلوبایت افت میکنه سرتونو درد نیارم یه فیلم 1 گیکی رو 2 روزه نتونستم دانلود کنم باز قبلا ها یکم ارزون بود الان هر هفته قیمت هارو زیاد میکنن در کل(اشغااااااااال مرگ) من که اینم ماه تموم بشه 100% جمع اوری میکنم میرم اسیاتک یا شاتل.

    11
    1. سلام من تجربه اسیاتک رو داشتم به هیچ عنوان به هیچ عنوان توضیح نمیکنم قطعی مکرر شبکه سرعت افتضاح و سرویس شون گرونه دو ماه با اسیاتک داستان داشتم تا پورت م رو خالی کنن

      1
      3
    2. ن داداش اشتباه نکن هاا از چاله درمیای میفتی تو چاه اصلا سمت آسیاتک نرو، شاتل تعریفشو زیاد شنیدم اما میگن کمی نسبت به رقبا گرونتره

    3. من چند ساله که مشترک شاتل هستم. اوایل خیلی خوب بود از پشتیبانی گرفته تا تخفیف های زیاد و سرعت ولی دو سه سالی میشه به شکل افسار گسیخته ای قیمتا رو دارن میبرن بالا. قبل همین افزایش سراسری تعرفه اینترنت شاتل کلی گرون کرده بود این افزایش قیمت اخیرم که بهش اضافه شد دیگه به نظرم ارزش نداره
      اگه با قیمتای سرسام آورش مشکلی ندارید کیفیت و سرویس دهیش خوبه

  6. اول اینو بگم از لحاظ هزینه ای که میگیرن و ترافیکی که میدن خوبه فقط توی همین مورد خوبه
    همون ماه اول کندی سرعت داشتیم که میگفتن نویز داره خط و مجبور شدم کل سیم کشی رو عوض کنم ولی حل نشد گفتن حالا باید کارشناس بفرستیم تست سرخط بگیره هزینش اینقدر هس و بعد گفتن آره مشکل از طرف ما هست (خدمات و پشتیبانی صفر و فقط هزینه اضافه رو دست مشتری میزارن)
    قطعی های پراکنده در ماه و هر وقت هم قطع میشه چند ساعت قطع
    و امروز که دارم اینو مینویسم اینترنت کامل قطع شده با پشتیبانی تماس گرفتم چندین کار رو انجام دادیم و درست نشد و گفتن مشکل از روتر هست و روتر هم عوض کردیم و درست نشد گفتن مشکل از سیستم هست و هیچ جوره زیر بار نمیرن که مشکل از خودشون هست و الان باز قرار کار شناس بفرستن که چک کنن (80 هزارتومن هم هزینه تلفتم شد)و فردا معلوم نیست هزینه کارشناس چقدر بشه.
    این اشتراک تموم بشه دیگه فعلا نمیکنم
    خلاصه اگر اومدید با این شرکت هم کاری کنید سرویسید.اومید که بدردتون بخوره

    3
    4
  7. هایوب شرکتیه که کلی پروژه نامربوط به همین سرویس ای دی اس ال رو در دست داره و چون مثل شاتل تمرکزش رو یه نوع پروژه نیست کل پروژه هاش بیکیفیتن .. میدونستید خیلی از جاخای ایران اینترنت جاده ای و روستایی دست هایوب ؟ البته با کیفیت نه چمدان خوب .. میدونستید دوربینهای ثبت سرعت تو همه جاده های ایران در اختیار هایوب ؟ اون دیگه کاربریش عمومی نیست وگرنه حتما پلیسراه و راهداری هم شاکیه .. میدونستید تمام شعب و اکثر دستگاههای بانک ملی با سرویس هایوب کار میکنن؟ میدونستید فروشگاههای افق کوروش و هفت لینک هایوب دارن ؟ … میدونستید تعدادی از دکلهای ایرانسلی برای هایوبن؟ میدونستید در همه دکل های زیرساختی هایوب تجهیزات فورجی td و fd برا باند ۸۰۰ مگاهرتز نصب کرده .. باندی که صدا و‌سیما حاضر نبود برا ایرانسل و همراه اول آزاد کنه و ضربه سختی به ارتباطات کشور زد … خدمات ریز و درشتش انقدر زیاده که قابل شمارش نیست .. انقدر پروژه در دست داره که شرط میبندم از مدیراش هم بپرسی نمیتونن همرو به یاد بیارن … الانم که درگیر فیبر نوری شهریه وبکوب مشغوله … خلاصه شرکت واقعا بزرگ وثروتمند اما با خدمات بیکیفیت … من یه دوره کوتاه جهت استخدام باهاشون کار کردم اما به خاطر حقوق کم و نامتناسب با فشار کاری ادامه ندادم و تو همون اوایل کاراموزی فرار کردم از دستشون …

    1
    5
    1. داداش سلام
      کدوم دوره کارآموزی رو رفته بودی؟
      منم پذیرفته شدم برای دوره
      واقعا به درد نمیخوره؟

  8. های وب اینترنت روستایی معروفه . من که در یک روستا در شمال فقط های وب جواب میده. درضمن تو جاده هم فقط های وب خوب جواب میده . تو تهران نمی‌دونم ولی من تو خیلی شهر های. دیگه امتحان کردم نسبت به همراه اول و ایرانسل که خیلی بهتر بود ، نسبت به بقیه شرکت ها نمی‌دونم که بهتره یا بدتره امتحان نکردم.

    2
    3
  9. سرعت و بقیه موارد یه سرویس اینترنتی به عوامل مختلفی مربوط هست. اینکه شما به این شکل به یه شرکت حمله میکنید احتمال غرض ورزانه بودن این مورد رو میده. من بشخصه ببینم یه شرکتی خدمات بد ارائه میکنه سرویس رو جمع آوری میکنم. خوبی اینترنت هم همینه میشه براحتی شرکت رو تغییر داد. من تبلیغات یا ضد شرکت صبانت رو ندیدم و چندین سال هم هست ازشون سرویس میگیرم. ولی اگر همین الان احساس کنم خدمات ضعیف هست تغییرش میدم.

    1
    4
  10. سلام با قطعی مکرر و پشتیبانی بشدت بد و افتضاحشون کاملا موافقم خیلی بده یه شرکت جوابگو کاربر نباشه و همیشه یه صدای ضبط شده برات پخش کنه که بزودی دست میشه این چند روزم که کلا پشتیبانی قطع شده و از سه ماه پیش بشدت افت کیفیت داشته این شرکت

  11. سید افرام آل بحرالعلوم

    کاملا مخالفم ، من چند سالی هست از یک شرکت دیگه اومدم تو های وب خیلی راضیم خدمات و پیگیری شون انقدر خوبه که ادم شرمنده میشه اینقدر پیگیری میکنن تا مشکل حل شده باشه ، من تو رشت هستم و کاملا راضی هستم از شرکت های وب

    8
    9
  12. متشکرم بابت حقیقتی که اینجا نوشتید.
    سه ماهه که دارم از های وب استفاده میکنم اشتباه بزرگی که کردم خرید 1400 گیگ ترافیک بود که تخفیف داشت. مرتب قطع و وصل میشه تمام پریزهای خونه و حتی تست سر خط انجام دادم بارها با پشتیبانی ضعیف و بی تخصصشون صحبت کردم و مرتب من رو راهنمایی کردند که پریز رو تغییر بدم دستگاه ها رو از مدار خارج کنم بعد نویز رو تست کردند بعد گفتند همه چی خوبه و من همون مشکل رو همچنان دارم. اگه فایل آپلود نکنم اینترنت قطع نمیشه اما همین که یک فایل کوچک 5 مگابایتی رو بخوام آپلود کنم. موهام مثل دندونام سفید میشه. ترجیح میدم برای آپلود فایل از اینرنت گوشی استفاده کنم. جالب اینجاست که اصلا نمی دونن ایراد از چی هست. تصمیم گرفتم همه ترافیکم رو یکجا مصرف کنم و فیلم دانلود کنم بعد درخواست جمع آوری بدم. همون اسم “بای وب” بسیار برازندشون هست. فکر نکنم حتی هیچکدام از کارمندهاشون از اینترنت خودشون استفاده کنه. دقیقا شبیه شرکت های خودرو سازیمونه که مدیرهاشون کسر شان می دونن ماشین تولید خودشون رو سوار شن. دمت گرم بابت واژه ی “بای وب”. زین پس بجای واژه نامانوس “های وب” از واژه “بای وب” استفاده میکنم.

  13. سلام، با حرفاتون موافقم ولی اینم اضافه کنید ک کم فروشی میکنن چندین بار تماس گرفتم اعتراض کردم ولی هر بار بهونه میارن، به دروغ میگن ۱۰۰ گیگ در حالی ک حجمی ک استفاده میکنم در حد یک سوم است، و اینم بگم ک از مک آدرس استفاده میکنم ک جای شکی نباشه

    1
    4
  14. دقیقا تمام چیزیایی که میگین مو به مو درسته

    الان ده روزه اینترنت قطع و وصل میشه
    وقتی وصله سرعت افتضاحه

    تلفن که اصلا پاسخگو نیستند
    رفتم اینستاگرام کامنتها را بستن که مردم چیزی ننویسند

    خلاصه هر کی نت نداره اوضاعش خیلی بهتر مایی هست که های وب داریم
    حداقل روان سالمی دارند

  15. با توجه به عذابی که من توسط این شرکت کشیدم، تصمیم به تخلیه گرفته بودم .
    تمامی این مشکلات که گفتید رو من داشتم .ولی تو بازی خیلی بد تر
    من حتی تو بازی های گوشیم نمیتونستم لوگ این کنم.
    دیگه به دادو بیداد کشیده شد.الانم نتم کلا قطعه و بیکار تو اتاقم نشستم. سرچی کردم دیدم نه توهم نزدم .همه مثل من این مشکل رو داشتن و فقط خط تلعن من نبوده .
    این مقاله خوبی بود ولی طبق تجربه من های وب از چیزی که تو این مقاله هست حتی خیلی هم بدتره .نخرید
    برم ببینم آسیا تک هست تو محله ما یا نه .یه چی ی پیدا کنم عوض کنم این استفراغ رو

  16. سلام و خسته نباشید مرسی بابت اینکه اطلاعاتتون رو به اشتراک مردم گذاشتید . یه سوالی داشتم بنظرتون در تهران بهترین شرکت اینترنت چه شرکتیه من خودم شاتل داشتم خیلی خوب بود ولی بخاطر اینکه گرون کرده دیگه نمیتونم پرداخت کنم اگه میشه من رو راهنمایی کنید که کدوم شرکت اینترنت بهتره و هم قیمتش بهتره؟

    1. سعید صانعی

      سلام، ببینید بحث کیفیت و هزینه جداست، از نظر کیفیت اسیاتک و شاتلحرف اول رو میزنند از نظر قیمت پارس آنلاین و های وب
      اگر قیمت براتون خیلی مهمه از سرویس پارس آنلاین استفاده کنید ولی این شرکت بهترین خدمات رو به شما نمیده

      1. الان چند سال هست که از صبانت سرویس دریافت میکنم. سعی کردم این رو به شاتل تغییر بدم بخاطر تبلیغات غلط اونها. که صحبت از اینتر نت فیبر نوری بود که شما باید یه سرویس معمولی خرید میکردید که بعدش بتونید از فیبر نوری استفاده کنید. که اصلا به این شکل نبود. برای یه تماس پیشتیبانی حداقل نیاز به یک ربع تا ۲۰ دقیقه زمان بود. که در مورد صبانت به این شکل نیست

  17. سلام.چطور ممکنه من اصلا سیم کارت های وب نخریدم و اصلا نمیدونم چی هستش این شرکت محتویاتش اما وقتی صفحه بالای گوشیم رو میکشم پایین اسمش میاد به این صورت
    HIWEB | IR_MCI | Irancell
    میشه لطفا بگید قصیه چیه؟
    ممنون

  18. این مطالب بی معنی و اطلاع رسانی غلط از سایت شما بعید بود واقعا
    الان بین این همه اپراتور و سرویس دهنده کدومشون اینترنت 4G روستایی ارائه میدن؟
    کدوم اپراتور وسعت سرویس دهیش و تنوع سرویس دهیش به های وب میرسه؟
    تو شهری که ما زندگی میکنیم سرعت و پهنای باندش با اختلاف از بقیه اپراتورا بالاتره

    چرا دروغ تحویل مردم میدید؟ در حالی که بسته های 4جی های وب از بقیه اپراتورا ارزون تره و متنوع تر

    پشتیبانی هم بسیار مودب و خوب پاسخ دهی دارن.
    واقعا از سایت شما بعید بود این مطالب

    19
    15
    1. مجتبی مسکینی

      عزیز مقاله با سند و مدرک رسمی نوشته شده
      مواردی هم که اشاره کردین خیلی ارتباطی به مقاله ندارد
      یعنی جایی از اینترنت فور جی صحبت نکردیم یا نگفتیم که وسعت نداره! حتی بحث پشتیبانی هم نگفتیم که بی ادب هستند

      4
      12
    2. دوست عزیز های وب طبق گفته کارشناساش انحصار اینترنت روستایی رو داره ، من خودم از سیم کارت روستاییش استفاده میکنم در مورد پشتیبانی هم میتونم بگم افتضاحه موقع خرید میگفتن سرعت تا 40 مگابیت متغیره! الان میگن همین که 50 کیلوبایت!! هم باشه اوکیه!

      1
      5
    3. اشتباه میکنی دوست عزیز
      های وب هزینه راه اندازی اینترنت فورجی رو از جیب خودش نمیده دولت داره میده
      یه سرچ بزن راجع به طرح uso که های متعهد شده انجام بده

  19. سلام و درود. من خواستم تجربیات خودم رو از سیم کارت روستایی های وب با شما در اشتراک بذارم.

    من کلا زیاد به مسائل اینترنت و نرم افزاری خیلی علاقه دارم چند مدتی بود با های وب اشنا شده بودم قبلا از نت همراه اول استفاده میکردم گفتم ببینم های وب چطوریه سرعتش، اینم اضافه کنم که ایرانسل و رایتل اصلا کار نمیکنه در محل زندگی من برای همین منم با اپراطور تماس گرفتم ثبت نامم رو انجام دادن بعدش رفتم توی پنل کاربریم و دیدم حتما باید اول یک بسته اینترنت بخرم تا بتونم سیم کارت رو سفارش بدم من هم یک بسته خریدم تعجم اینجا بود ۲ گیگ یکماه بدون نیم بها در سایت داخلی ۱۶ تومن!. گرونتر از بقیه اپراطورها

    من سیم کارت رو با قیمت ۲۵ هزار تومن با هزینه پست ۲۱ هزار تومن و ۱۶ تومن اینترنت خریدم( حداقل ایرانسل،همراه اول یه بسته نت یا چیزی هدیه بهت میدن این هیچ) و سیم به دستم  رسید بعد کلی تماس و انتظار سیم رو فعال کردن حدود ساعت ۸ صبح روز بعد از فعالسازی تا ساعت۱۲ ظهر سیم کار کرد و بعد از اون سیم از کار افتاد کلی تماس گرفتم با اپراطور میگفتن مشکل از شماست ما توی سیستم مشاهده میکنیم مشکلی نداره.

    منم گفتم پولم رو پس بدید من اصلا از نت استفاده نکردم همش ۳۰۰ مگ استفاده کردم اونم از پولی که برام میفرستید کم کنید گفتند نمیشه سیم فعال شده و نمیشه پول رو پس بدیم همچین چیزی وجود نداره ( اینم بگم حدود ۱۰ هزار تومن از شارژ همراه اول هم مصرف شد) خلاصه الان این متن رو مینویسم ۴ روز مونده تا پایان مهلت اینترنت سیم های وب الان که الانه پول رو که هیچ پس ندادن  به درک پولم حروم شد سیم کارت هم کار نکرد و نه از بقیه نت استفاده کردم و میخواهم سلب مالکیت بزنم اینم بگم سیم های وب امکان مکالمه نداره فقط نت هست. در یک کلمه بگم های وب دزد هست پول خودتون رو حروم نکنید

    2
    8
  20. دلم میخواد یه پامو بزارم سمت چپ شرکت های وب یک پای دیگه رو بزارم سمت راست شرکت های وب و ***************

    1
    10
  21. من که از سال 95 از مخابرات VDSL دارم عالیه سرعت و کیفیت عالی.
    قیمت هر گیگ هم 550تومان هست که از همه شرکتهای دیگه در ایران کمتره

    8
    7
  22. سلام
    متن کمی غرض ورزانه است ،منابع امار رسمی تون رو میبایست معرفی میکردین چیزی که من در تصویر دیدم چند تا نمودار ساده در اکسل هست که هر کسی میتونه با سلیقه شخصی اش این رو ترسیم کنه
    البته که منکر این نیستم که یه سری نقد ها به این شرکت مثل سایر شرکت ها وارد هست
    اما خب تقریبا به همه ثابت شده است که عامل اصلی کیفیت خط برای دریافت رضایت از سرویس است که این مورد هم به یچ اپراتوری مرتبط نیست
    من به شخصه از مخابرات سرویس دارم و دو روز است مدام قطعی وصلی دارم و خیلی راحت به من اعلام میشه کابل های اصلی منطقه تون سرقت شده
    و این مشکل تقریبا تو همه شرکت ها وجود داره

    30
    16
    1. مجتبی مسکینی

      سلام
      دلیلی نداره بخوایم با اعتبار خودمون بازی کنیم و در اکسل نمودار درست کنیم!! سامانه نت سنج پلاس هست که بارها در کامنت‌ها بهش اشاره شد
      موفق باشید

      8
      26
  23. بنده از سرویس تلفن ثابت و اینترنت فور جی های وب استفاده میکنم و سرعتی بسیار فوق العاده ای داره بدون قعطی و من هر موقع به مشکل برخوردم زنگ زدم پشتیبانی خیلی خوب جواب دادن و خیلی خوب منو راهنمایی کردن…های وب هم از نظر سرعت هم و هم قیمت خیلی بهتر از بقییه هستش میخواستم برم آسیاتک بگیرم دیدم قیمت خیلی زیاده های وب گرفتم و الانم خیلی راضیم….

    41
    18
  24. سلام ممنون از مطلبتون و اطلاع رسانیتون ولی به نظر بنده این سلیقه ای هست چون به نظرم چیزی که سرعت اینترنت و کیفیت رو تحت تاثیر مستقیم قرار میده تا 99 درصد زیرساخت مخابراتی هست حالا چه شاتل باشه چه های وب چه پارس آنلاین. اونور تو مراکز مخابراتی یه دستگاهی به اسم dslam گذاشتن از شرکت های مختلف مخابراتی که شما از هر کدوم از شرکتا میرین سرویس می خرین میان سیم مربوط به تلفنتون رو منتقل میکنن رو تجهیزات اون شرکت و شما از اون شرکت سرویس می گیرین. به نظرم این وسط چیزی که خیلی مهمه پشتیبانی فنی شرکت هاست که بیشتر شرکت هایی که نام بردین هم مستثنی نیستن از پشتیبانی خوب مخصوصا خود های وب. به شخصه برخورد نامناسبی از پشتیبانی فنی های وب ندیدم و رسیدگی به مشکل هم مناسب بوده و طبیعی هم هست بعضی از افراد که مشکل تو زیرساخت مخابراتی دارن تجربه نامطلوبی از وضعیت اینترنت تو شرکت های مختلف داشتن، البته کتمان نمی کنم که قیمت تعرفه های این شرکت از شرکت های دیگه بالاتره ولی به نسبت خدمات دهی بهتری هم دارن. در هر صورت به امید روزی که هرچه سریعتر تو کشور عزیزمون بسترهای مخابراتی اکی بشه و به سمت فیبر نوری بره که این همه مشکل تو کیفیت و پهنای باند نداشته باشیم.

    7
    22
    1. سالار رفیعی

      ساقیتون کیه واقعن؟ ی سوال
      اگه همش به خاطر زیرساخته پس چرا مثلن از ی جا نت میخری افتضاحه بعد از ی جا دیگه میخری خوبه و مشکلی نداره؟ مگه نمیگی همش به خاطر زیرساخته پس چرا تغییر میکنه شرایط؟ اصلا اگه قرار بود اینجوری که تو میگی باشه خب ۱۰۰ تا شرکت اینترنتی نمیومدن چون طبق حرف شما ی جا زیر ساختش بد باشه دیگه همه بدن خب ی جام خوب باشه همه خوبن دیگه رقابت سر چیه پس؟?

      21
      22
      1. بنده مثل شما نیاز به ساقی ندارم در موردی هم که دانشش رو ندارم صحبت نمی کنم و مرتبط با رشته کاری بنده هست که نظر ثبت کردم. در مورد سوالتون هم دستگاه های مخابراتی داخل اطاق هایی در مراکز مخابراتی جایگذاری میشن که بهش میگن MDF ROOM. البته اگه تجربه کاری تو این مراکز داشته باشین و نظارت کرده باشین متوجه میشین که عملکرد دستگاهها 99 درصد آپ تایم داره و غالبا مشکلی بابت سوویچها و روتر ها داخل مراکز به وجود نمیاد. رقابت هم چیز عادی هست بین سازمان ها اگه رقابت نباشه در فروش سازمان ها پیشرفت نمی کنن و این یک نکته مثبت هست، به همین دلیل از نقد شرکت در این رسانه خوشم اومد، به هر حال به پیشرفت این شرکت ها کمک می کنه.

        7
        18
  25. های وب و پارس آنلاین یکین تا اونجا که میدونم پارس آنلاین رو های وب خریده و الان اگر زنگ بزنید به هر دو میبینید که منشی تلفنیشونم یکیه و اینکه کل پاساژ الماس تو بلوار ارتش خیابان نیروزمینی رو های وب خرید و اون عظمت رو داره اداری میکنه برای ساختمون اصلیش

    1
    20
  26. من از سال 89 های وب داشتم البته اون زمان اسمش های وب نبود فکر کنم نوین نت بود و تا الان بسیار راضی بودم هم از کیفیت و هم از پشتیبانی

    24
    12
  27. من از ۴تاشون خدمات گرفتم ولی مخابرات بهتر جواب داده تا الان، البته بستگی به منطقه هم داره، در کل نت سیمی ضعیف و بیخوده و نسل lte خیلی بهتره

    3
    14
  28. حرف حق جواب نداره من بعد از 6 سال استفاده مداوم میگم دوتا سرویس رو 2 خط که یکی محل کارم هست و یکی منزل البته اون اوایل خیلی خوب بودا ولی همین پشتیبانی های وب همیشه خدا مثل یه نوار ضبط شده همه مشکلاتو مینداخت گردن خط بخاطر همین من کل سیم کشی ساختمونو گفتم عوض کردن برام حتی دو مدل متفاوت مودم عوض کردم در آخر هیچی به هیچی انقدر افت سرعت و قطعی داشتم که خدا میدونه این مطلبو خوندم دست نویسنده درد نکنه که بدون ترس اومد حقایقو برا ملت بازگو کرد های وب=بای وب

    6
    33
  29. بنده به عنوان کسی که 2 سال مسئول فنی اینترنت مخابرات یکی از استانها بودم، و یک سال هم مسئولیت نظارت بر پشتیبانی آنلاین یکی از شرکت های ارائه دهنده اینترنت رو بر عهده داشتم. و همچنین حدود یک سال و نیم بنا بر اجبار مشتری های وب بودم….
    به شما این اطمینان رو میدم که های وب نه تنها اسکار بدترین شرکت ارائه دهنده اینترنت رو میتونه دریافت کنه، بلکه جایزه بزرگترین دزدی پهنای باند کاربر، یا بهتره عرض کنم کم فروشی! و جایزه شیطانی ترین ترفندهای فروش بیشتر… رو میتونه به خودش اختصاص بده.
    یعنی اگر چند ماه دیگه به استفاده از خدمات های وب ادامه میدادم، بدون شک، بصورت انتحاری شرکتشون رو میفرستادم روی هوا. دیگه خودتون حساب کنید که چقدر اذیت کردن و ضرر زدن به بنده.

    شخصاً وقتی تصمیم گرفتم جمع آوری کنم، عملا از این فضیه سر باز میزدن و مجبور شدم با طرح شکایت مجبورشون کنم خطم رو جمع آوری کنن.

    5
    29
  30. تا جایی که من میدونم های وب بدهی عجیبی به مخابرات داره مخابرات هم به همین خاطر اجازه ورود کارشناس های وب رو برای عیب یابی به مرکزش نمیده،مخصوصا تو چند تا از استان های جنوبی،واسه همین وقتی مشترکی زنگ میزنه میگن مشکل از مرکزه،در صورتیکه مشکل از بدهی شرکت به مخابراتِ

    3
    14
  31. متاسفم برای آی تی رسان که محل عقده گشایی اشخاص شده! حداقل به شعور یک کارشناس شبکه توهین نکنین!!! باعث شد دیگه دنبالتون نکنم به بقیه دوستان هم پیشنهاد میکنم همین کارو بکنن، در مورد نویسنده هاتون هم یه تجدید نظر بکنین…

    30
    17
  32. درست از زمانی که های‌وب سهام پارس آنلاین را خرید، کیفیت و خدمات این شرکت نیز افت فاحشی را تجربه کرد تا جایی که هم اکنون پارس آنلاین نیز یکی از ضعیف‌ترین‌ شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی است!
    به نظر بسیار غرض ورزانه سخن گفتید!!!!!! یا حتما شاید منشاء تبلیغاتی دارد ولی در هر صورت بنده کارشناس آی تی هستم و گمانم با کمی جستجو در گوگل هم درمی یابید که زیرساخت مخابراتی طبیعتا بعد از تغییر FCP نباید تغییر کند در غیر اینصورت خریدا سهام شرکت مگر معنی می دهد!؟؟؟؟؟؟؟ یعنی بعد از خرید های وب تماما تجهیزات خود را سوار کرده که باعث شده مشترکین پارس آنلاین شاکی شوند؟؟؟؟ حداقل کمی لطف می کردید راجع به سرویس فیبر نوری شرکت هم داده ثبت می کردید که در این زمینه در کشور یکه تاز هست. به نظرم از سرویس بر پایه dsl و سیم مسی برای همه آشکار هست که باید بر پایه کشش خط مخابراتی خرید کرد. در ضمن های وب هولدینگ هست و فقط بخشی از سرویس های شرکت بر پایه dsl هست، سرویس سیم کارت 4g، ترانک، وایرلس، دیتاسنتر و… بخش عظیمی از سرویس های شرکت رو پیش می برند، مثل سرویس های برج های مخابراتی تهران نگین، رضا، ایرانیان، اسکان، دانشگاه تهران، برج داریوش و… همچنین سازمانهای مرتبط با سازمان تنظیم مقررات کشوری و زیر مجموعه بانکهاو سازمان های دولتی و بسیاری از شرکت های خصوصی که طبق منبع موثق سالهاست از خدمات شرکتی های وب استفاده می کنند. به نظر شما این خدمات که بیشتر از ده سال است که توسط هولدینگ های وب ارایه می شود و ادامه دارد ضعیف بوده و سرویس گیرنده ها خدمات را با این مقاله جمع آوری می کنند؟ سرویس های وب و پارس را داخل شرکت و منزل دارم و باتوجه به کشش خط مخابراتی خرید می کنم و هیچ وقت هم به مشکل نخورده ام، به نظر بنده مشکل از جای دیگری ست و هیچ وقت در هیچ سایتی ندیده بودم مضرات استفاده از یک خدمات یا شرکت به اینصورت بازتاب یابد.
    انشاءا.. که این متن هم مثل سایر نظرات منتظر شود

    20
    7
    1. مجتبی مسکینی

      عزیز جایی در متن نگفتیم که زیرساخت تغییر کرده!! اما طبق آمار رسمی منتشر شده تعداد شکایت‌های ثبت شده از های‌وب و پارس آنلاین حداقل چندین برابر سایر شرکت‌هاست در حالی که قبلا چنین موردی برای پارس آنلاین نبود! توی متن تصویرش مشخصه و خیلی کار سختی هم نیست خودتون می‌تونید از سامانه نت سنج پلاس همین الان چک کنید و ببینید!
      ما هم در رابطه با سایر خدمات های وب صحبتی نکردیم صرفا گفتیم بنابر این اطلاعات مستند از های وب اینترنت نخرید، همین!
      تمام موارد اشاره شده هم مستند هستند همونطور که در متن توضیح دادیم و اسکرین شات هم ارائه شد
      هر دو نظر شما هم تایید شد موفق باشید

      5
      25
      1. تعداد شکایات قابل اعتنا نیست، چون نسبی نیست و ممکنه یه شرکت مشترک زیاد داشته باشه و بالطبع شکایت هم بیشتر.

        13
        6
        1. مجتبی مسکینی

          نمودار رو نگاه کنید مشخصه که اعداد شاخص هستند و دقیقا نوشته شده که به ازای هر ۱۰۰ هزار مشترک هست!
          کار سختی نیست می‌تونید از نت سنج پلاس خودتون چک کنید و آنلاین ببینید

          5
          13
  33. اول از مخابرات سرویس گرفتم مخابرات بسته های خوبی نداشت سالای ۹۱ اینا بود بعد رفتم رو صبانت همه چی خوب پیش میرفت تا اینکه یه نمایندگی زدن تو محلمون و کلی یوزر گرفت سرعتش به شدت افت کرد ا خواستم برم رو پارس انلاین که گفت پورت نداریم سال ۹۶ من از های وب گرفتم سرویس ۱۶ مگ خریده بودم سرعتش رو ۳ مگابیت بالاتر نمیرفت نرم افزاری محدود کرده بودن به هر دری زدم قبول نکردن اومدیم رو شاتل ۹۶ به اینور همه چی عالی بود تا همین سال قبل از امسال به اینور کلا بسته هاشو اینم گرون داره میکنه و اینکه از ۸ و نیم شب تا ۱۲ و نیم عملا اینترنت نیس و اینترانته پشتیبانیش عالیه شاتل خیلی خوبه مثلا من خطتم مشکل داشت قشنگ راهنمایی کرد که چیکار کنم مخابرات بیاد سیم کشی کنه 🙂 ولی خب این شرکت هم داره مشکلاتش بیشتر میشه تنها اینترنتی که تو محل ما عالی هست همراه اوله که اونم بسته هاش گرونه خیلی
    این مشکلات پهنای باند عملا بیشترش بخاطر اینه که ارزش پول ملی افت کرده و کرونا همینطور پیشرفت تکنولوژی و استفاده بیشتر مردم هست
    باید یه فکر اساسی اصلا تو حوزه اینترنت فیکس بشه که خیلی اوضاع وخیمه ! همینطور پیش بره واقعا دچار مشکلات شدیدتر میشه اینترنت تو ایران

    1
    11
  34. حامد زمانی

    من اینترنت 16 مگ دارم واقعا از سرویس های وب راضی هستم. بازی آنلاین هم میکنم پینگم بازی کال اف حدود 23 تا 38 هست. پشتیبانی هم زیاد تماس نگرفتم ولی یکی دو باری که تماس گرفتم خیلی مودب و با حوصله جواب من رو دادن. به مشترکین قدیمی هر چند ماه یکبار هدیه ترافیک میدن که بد نیست. کلا بدی من از این شرکتت ندیدم.

    13
    6
  35. سلام دوستان

    چند ماه پیش یعنی حدود 8 ماه پیش از شرکت های وب که زیر مجموعه پارس آنلاین هست می خواستین وارد ایمیل های خصوصی من که مربوط به هاست من می شد که با هیچ اینترنتی باز نکرده بودم بشن و من به سازمان تنظیم مقررات رادئویی
    به خاطر نقص حریم شخصی شکایت کردم متاسفانه جواب ندادن و به شکایت من اصلا اهمیت ندادن تصمیم گرفتم که به دیوان عدالت اداری شکایت کنم متاسفانه اون هم هیچ جوابی ندادن و اونها هم اصلا اهمیت به موضع ندادن. حالا سوال اینجاست که مسئولین بی کفایت ما و پلیس فتا که این همه ادعاش میشه کجاست متاسفانه توی کشور ما نه عدالتی هست نه این که عدالت اجرا میشه

    4
    11
  36. آشغالی به تمام معنا هست این سرویس دهنده.
    من رو یه خطی که دارم از همه ی سرویس دهنده ها برای تست اینترنت گرفتم.رو این خط همشون شش مگابیت کشش دارن (هشت هم کشش داره ولی به خاطر اینکه قطعی نداشته باشم رو شش میگم بذارن)، ولی های وب حتی دو مگابیت هم کشش نداشت و میگفتن مشکل داره خط شما.
    از بعد از ظهر رو به شب هم که تعداد کاربرها زیاد میشه و به قولی پیک مصرف هست،دیگه سرعت نتشون میشه در حد 128 کیلوبیت. ???

    5
    20
  37. آشغاله واقعاً. همیشۀ خدا اینترنتمون قطع میشه وصل میشه قطع میشه وصل میشه. میگن مشکل از سیم تلفنمونه!

    9
    18
  38. این مطلب بیشتر بنظر میرسد که توسط شرکت های رقیب (مثلا همان پارس آنلاین!) سازماندهی شده باشه، چون شخصا در دو استان (گیلان و البرز) از های وب استفاده میکنم و تاکنون هیچکدام از مشکلاتی که نویسنده به آن اشاره داشته، نداشته و ندارم!!!
    البته مورد حجم اضافه کاملا درست است ولی نویسنده محترم بد نیست نگاهی به حجم و قیمت ماهانه ارائه شده در سایر شرکت ها را با های وب مقایسه کند، که در اینصورت در مجموع تفاوت چندانی ملاحظه نمی‌شود، چون سایر شرکت ها ۴۰ تا ۵۰ گیگ ماهانه (مثلا برای سرعت ۴ مگ) ارائه می‌دهند و در های وب این مقدار ۹۰ گیگ(بین الملل) هست، در کل در خیلی از موارد مطالبی به خواننده القا می‌گردد که خیلی هم درست نیست، بخصوص مطالبی که در مورد گوشی ها ارائه می‌گردد بیشتر بنظر تبلیغ یک گوشی خاص یا برعکس آن تخریب کیفیت و امکانات یک گوشی خاص دیگر هست

    22
    11
    1. مجتبی مسکینی

      ممنون از نظرتون
      آمار و اطلاعات منتشر شده مستند هستند خودتون می‌تونید از سامانه نت سنج پلاس چک کنید
      نارضایتی مردم رو هم کافیه سری به کامنت‌های اینستاگرام خود های وب بزنید و ببینید
      برای پشتیبانی هم میشه به راحتی با چند بار تماس گرفتن چک کرد
      ضمن اینکه پارس آنلاینی که نام بردین مدتی هست که مال های وبه!
      موفق باشید

      8
      20
    2. پروفسور سمیعی عزیز های وب دو سال پیش پارس آنلاین رو خرید!
      من که فقط به عشق تاج کبیر از نتش خریدم که یه کمکی به باشگاه بشه که اونم گند زد ماه پیش جمعش کردم مخابرات گرفتم

      1
      16
    3. دادا سرعت ۴ مگ برا سیم کشی ناصرالدین شاهم جواب میده خب چه انتظاری داری اخه؟ شما ۱۶ رو بخر سرعت دانلودش به زور یکو نیم میشه تازه تو بهترین شرایط

    4. دزد دزد دزد

      داداش چی میگیییییی؟ من الان تازه فهمیدم دزدی یعنی چی! ببین سرعت ۱۶ مگ برنزی رو های وب میده ۸۰ تومن با ۸۰ گیگ بین الملل آسیاتک میده ۸۰ تومن با ۶۰ گیگ بین الملل
      تا اینجا های وب ارزون تره اما بخوای حجم بخری قشنگ میکنه تو پاچه ات! رو همین سرویس از آسیاتک ۵۰۰ گیگ حجم میخری با قیمت ۸۷۰ تومن از های وب ۵۰۰ گیگ حجم رو با قیمت یه تومن میخری! یعنی در نهایت برای آسیاتک ۹۳۰ هزار تومن پول دادی سرعت ۱۶ گرفتی با ۵۶۰ گیگ اینترنت ولی های وب یک میلیون و ۸۰ هزار تومن دادی ۵۸۰ گیگ گرفتی با همون سرعت! یعنی ۱۵۰ هزار تومن رفته تو پاچه ات و هیچکس به این دقت نمیکنه
      پشمام واقعن

      2
      10
      1. حرفتون صحت نداره سرویس زمرد و نقره ای آسیاتک رو مقایسه کردم این تفاوت رو دارن با هم که روی زمرد کارشناس نصب حضوری رایگان هم داره با تفاوت اینکه روی آسیاتک نیست، حجمشون هم که مقایسه کردم های وب روی 16 مگ 600 گیگ بیشتر حجم میده در حالی که آسیاتک با حجم کمتر 108 هزار تومن هم گرونتره!
        های وب:
        4800 گیگابایت ترافیک بین الملل
        (معادل 9600 گیگابایت ترافیک داخلی)
        16,200,000 ریال
        آسیاتک:
        4200 گیگابایت ترافیک بین الملل
        17.280.000 ریال

        1. حرفم سند داره!

          از اسم و عکسی که گذاشتی معلومه حرف کی صحت نداره! من در مورد حجم اضافی صحبت کردم نه خود سرویس! شما اینترنت یک ماهه سرعت ۱۶ اسیاتک و های وب رو مقایسه کن بعد برو حجم اضافه بخر ببین چقدر میکنه تو پاچه ات!
          شما رفتی نت یکساله رو مقایسه کردی که منم همون اول گفتم موقع خرید حس میکنی ارزون تر خریدی ولی بخوای حجم اضافه بخری همه رو جبران میکنه انقدر گرون تر میده

        2. عزیز چی میگی واقعا من 4000گیگ های وب خریدم یک ساله ولی تا الان تونستم کمتر از 1000گیگ استفاده کنم و واقعا حالم گرفته شد این دزدی نیست پس چیه

    5. من خودم 6 ساله مشترک های وب هستم ، این اواخر 3 بار فقط به فحش کشیدمشون ، یه جواب درست حسابی نمیدن ، کلا کیفیت خیلی بد اینترنت ، عدم پاسخ دهی مناسب ، حتی از سایت هم نمیتونی براون شکایت بفرستی به مدیر هاش ، فکر کنم وقت هایی میشه توی 1 ساعت بالای 50 بار قطع و وصل میشه ، من تو فکر تغییرشم ولی امکانش رو الان ندارم ولی تا چند روز دیگه انجامش میدم

      6
      7
  39. علاوه بر مواردی که گفتید باید بگم حتی سمت سهام این شرکت هم نرید . با وعده سودآوری آتی شرکت شما رو ترغیب به خرید سهام میکنن اما در عمل هزار وعده خوبان یکی وفا نکرد !
    اینم نمودار قیمت سهام شرکت :
    *************

    2
    12

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH