مدیر سایت دیوار به اتهام بسترسازی برای فساد و فحشا، به حبس محکوم شد!

اشکان میرآرمندهی، مدیر سایت دیوار، ۲۲ ماه پیش به اتهام فراهم آوردن موجبات فساد و فحشا از طریق جذب زنان تن‌فروش، بازداشت شده بود.

وی پس از دستگیری، به مدت ۱۲ ساعت در بازداشتگاه ماند و سپس با یک وثیقه به ارزش یک میلیارد و صد میلیون تومان، موقتا تا زمان اعلام نتیجه دادرسی و مشخص شدن حکم نهایی دادگاه، آزاد شد.

حالا نتیجه قطعی دادگاه تجدیدنظر، اعلام شده است و اشکان میرآرمندهی، مدیر سایت دیوار، به اتهام فراهم آوردن موجبات فساد و فحشا از طریق جذب زنان تن‌فروش، به سه ماه و یک روز حبس غیرقابل تبدیل، محکوم شده است.

این در حالی است که مستندات موجود در پرونده نشان می‌دهد که آگهی‌های مورد اتهام، هیچ محتوای غیرقانونی‌ نداشته‌اند و این محکومیت صرفا براساس اقداماتی است که افراد آگهی‌کننده در فضای حقیقی و خارج از حوزه کنترل سایت دیوار، انجام داده‌اند.

همچنین وبسایت دیوار در دفاع از خود، بیانیه‌ای منتشر کرده و گفته است: خدمات دیوار همواره تحت قوانین موجود در کشور و نظارت نهادهای ذی‌‌ربط بوده است و دیوار همواره تلاش می‌کند از انتشار محتوایی که حتی شائبه انگیزه‌های نامناسب دارند جلوگیری کند اما دیوار نمی‌تواند انگیزه، سوء‌نیت و سابقه احتمالی چهل و چهار میلیون کاربری که از این پلتفرم استفاده می‌کنند را بررسی کند و باید بین مسئولیت حقوقی پلتفرم و کاربر آگهی کننده، تمایز قائل شد.

در انتهای این بیانیه، سایت دیوار نسبت به حکم قطعی حبس، ابراز تاسف شدید نموده و نسبت به تبعات این حکم بر عملکرد این سایت و سایر کسب‌وکارهای اینترنتی ابراز نگرانی کرده و گفته امیدوار است که این حکم توسط بالاترین سطح قضایی کشور، نقض شود.

متن بیانیه دیوار را در زیر به‌طور کامل می‌توانید مشاهده کنید:

4 در مورد “مدیر سایت دیوار به اتهام بسترسازی برای فساد و فحشا، به حبس محکوم شد!”

  1. یه لشکر دزد و مفسد شناخته شده داریم تو این مملکت رفتن به این بدبخت گیر دادن حقیقتا ایران کشور زیبایی هاست!

  2. درود
    از انجای که هر پیام یا اگهی که خلاف یا موضوع ان نامفهوم بود توسط عوامل دیوار منتشر نمیشد این برنامه رو از کجاشون دراوردن نمیدانم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH