توکن MetaPets (متاپتز) چیست و چگونه آن را بخریم؟!

تا پیش از آنکه فیس بوک دنیای متاورس را به جهان معرفی کند، کمتر کسی به دنبال توکن‌ها و یا حتی محتوا و فضاهایی از متاورس بود. پس از آنکه فیس بوک رسما اسم خود را به متا تغییر داد، نگاه عمومی مردم جهان به سمت متاورس جلب شده و توکن‌های متاورس نیز رشد شدیدی را تجربه کردند.

متاورس چیست؟

متاورس، دنیای جدید و هیجان انگیزی است که در آن همه چیز قابلیت انجام دارد. در این فضای مجازی شما هر کاری را می‌توانید انجام دهید. اما خب، فضاهای بزرگ و هیجان انگیز گاهی برای افراد، کوچک و دلگیر می‌شوند. متاپتز آمده است که با امکانی مبتکرانه، افراد بهترین دوست‌های خود را داشته باشند.

متاپتز فضایی است که در آن قصد دارد تا عشق و علاقه و همراهی را با روشی شخصی شده و مختص هر فرد، ارایه کرده و به کاربران اجازه دهد تا صاحب حیوانات خانگی با طراحی خود شوند. طبیعی است که در این فضای با هیجان؛ دیگر احساس تنهایی به افراد دست نمی‌دهد.

مثلا شما عاشق گربه هستید، ولی خب نمی‌توانید یک گربه خریده و آن را داشته باشید؛ پس بهترین راه در این جا فناوری NFT است. جایی که در آن رنگ‌ها، اندازه‌ها و هرچیزی که دوست دارید، قابل طراحی و تنظیم است.

متاپتز در نظر دارد تا شما با طراحی مجازی دنیای متاورس آشنا شوید. در این فضای مجازی می‌توانید با سگ خود در همه دنیا گشت و گذار کنید، از گاو خود بخواهید برای شما شیر تولید کرده و بفروشید و یا با اسب مورد علاقه خود در یک مسابقه بزرگ، مسابقه دهید. همه این‌ها در حالی است که در دنیای متاپتز در حال کسب درآمد هم هستید!

در دنیای ساخته شده متاپتز شما دیگر حیوان خانگی خود را از دست نداده و هیچ وقت دوری آن را حس نخواهید حس کرد.

در واقع با تغییراتی که در سبک زندگی جهانی ایجاد شده است و مردم روش‌های جدیدی را برای خلاقیت ابداع می‌کنند؛ افراد با وجود پاندمی کرونا، سعی دارند که با وجود ماندن در خانه هایشان؛ بتوانند کارهای جدیدی انجام دهند؛ صحبت در مورد دنیای مجازی متاورس، یکی از این خلاقیت‌ها بود.

در واقع باید گفت که کرونا، نیمی از رفتار بشر را از اجتماعی بودن به فردگرایی سوق داد. از گشت و گذار گرفته تا خرید، این روزها به صورت فردی اتفاق می‌افتد. پس باید در این حالت، دست به کارهایی زد که جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد.

متاورس همان چیزی است که بشر این روزها به دنبال آن است. نوعی بازی واقعیت مجازی، که در آن هر کاری ممکن است. کاری که شاید قبلا با هدست‌های VR آن را کمی تست کرده باشید.

توکن متاپتز

این مجموعه برای هزینه‌های مورد نظر بازی‌ها و دنیای متاورس خود؛ اقدام به عرضه توکن مخصوصی به اسم متاپتز کرده که بر بستر BSC بوده و استاندارد BEP20 را با خود دارد. نماد اختصاری متاپتز در واقع METAPETS است. این توکن در بازار در حال حاضر رتبه نزدیک به سه هزار داشته و حجم مناسب و رو به رشدی دارد.

تعداد واحد‌های این توکن برابر 100 کوادریلیون یا 100.000.000.000.000.000 است و سیستم توکنومیک متاپتز 13 درصد است که از فروشنده‌ها دریافت می‌شود.

از کجا MetaPets بخریم؟

به خاطر تازه کار بودن این توکن، خریداری متاپتس کار بسیار سختی است اما در بین صرافی‌های داخلی، بازهم صرافی ایرانی ارزیف در کشورمان این امر را برای کاربران ایرانی بسیار راحت کرده است. شما می‌توانید با عضویت در ارزیف و با استفاده از ریال، به‌راحتی هرچقدر که بخواهید متاپتز را خریداری کرده و نگاه دارید. همچنین قابلیت برداشت این توکن به هرکجایی که دوست داشته باشید نیز امکان پذیر است.

پس اگر علاقه‌مند به سیف مون، ددی دوج، بیبی دوج، شیبا فلوکی، فگ، مینی فوتبال، ریوشی، همستر، بیبی کیک، آریوا، بینامون و … هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از مایکت

لینک دانلود مستقیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH