اپل به‌دنبال عرضه 5 مدل جدید مک در سال 2022 است

در حال حاضر شرکت اپل تقریبا برای تمامی دستگاه‌های مک تولیدی خود از تراشه‌های بومی استفاده می‌کند. البته در این فهرست نام 2 مدل مختلف از کامپیوترهای اپل شامل ورژن بزرگ‌تر آی‌مک و همچنین مک پرو به چشم نمی‌خورد. با این‌حال وضعیت کنونی در سال 2022 دستخوش تغییر خواهد شد.

در واقع انتظار می‌رود که اپل 5 مدل جدید از کامپیوترهای مک را طی سال آینده میلادی به بازار عرضه کند. مدل پیشرفته‌تر آی‌مک و مک پرو 2 نمونه از این دستگاه‌ها به‌شمار خواهند رفت.

مارک گورمن؛ خبرنگار نشریه بلومبرگ در آخرین نسخه از خبرنامه Power On اعلام کرده که شرکت اپل علاوه بر عرضه مدل‌های جدید آی‌مک و مک پرو از ورژن‌های به‌روزرسانی شده مک مینی، مک‌بوک ایر و یک مدل پایین‌رده مک‌بوک پرو نیز رونمایی خواهد کرد.

آخرین نسخه از مک‌بوک ایر اپل در سال 2020 عرضه شد؛ لذا معرفی مدل به‌روزرسانی شده این محصول کاملا محتمل به‌نظر می‌رسد. شایعات منتشر شده پیرامون مک مینی نیز نشان می‌دهند که اپل احتمالا در صدد عرضه نسخه حرفه‌ای‌تر این محصول با عملکرد ارتقایافته است. اما مک‌بوک پرو پایین‌رده نیز به نوبه خود جالب‌توجه خواهد بود.

برخی شایعات مخابره شده از توسعه یک مدل رده بالای مک‌بوک ایر توسط اپل حکایت داشتند؛ اما در واقع این دستگاه احتمالا همان مدل پایین‌رده مک‌بوک پرو به‌شمار خواهد رفت. مدل‌های پایه مک‌بوک پرو از جنبه امکانات و عملکرد همواره در رتبه‌ای بالاتر از مک‌بوک ایر قرار می‌گیرند. همچنین این مدل گزینه‌ای مناسب برای مشتریانی است که احتمالا به بخشی از توانایی‌های پردازشی مک‌بوک پرو احتیاج دارند؛ اما قادر به پرداخت هزینه هنگفت برای خریداری آن نیستند.

به هرحال در مقطع کنونی توصیه می‌شود تا به صحت و سقم این گزارش با دیده تردید نگاه کنید. اما چنان‌چه به‌دنبال خریداری یک مدل جدید مک در سال 2022 هستید؛ در این‌صورت بایستی این 5 مدل بالقوه را مدنظر قرار دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH