پیدا کردن ایستگاه پمپ بنزین روی گوگل مپ

چگونه با استفاده از گوگل مپ، پمپ بنزین‌های موجود در مسیر را پیدا کنیم؟

مهم‌ترین بخش تمام سفرهای جاده‌ای پیدا کردن ایستگاه‌های پمپ بنزین است. منتها بعضی اوقات که فرصت پیدا می‌کنید باک بنزین ماشین‌تان را پُر کنید، پیدا کردن یک ایستگاه پمپ بنزین سخت می‌شود. برای همین به‌راحتی می‌توانید ایستگاه‌های پمپ بنزین را به نقشه سفرتان روی گوگل مپ اضافه کنید.

دانستن این ترفند عالی است، چون برای اضافه کردن ایستگاه به گوگل مپ لازم نیست از این برنامه ناوبری خارج شوید. شما می‌توانید به راحتی ایستگاه‌های پمپ بنزین را در مسیر پیش‌روی‌تان اضافه کنید، باک وسیله نقلیه‌تان را پُر کنید و به مسیرتان در جاده ادامه دهید. از این‌رو هیچ‌وقت مجبور نیستید از برنامه گوگل مپ خارج شوید.

برای شروع، گوگل مپ را در تلفن‌های هوشمند آیفون، آی‌پاد یا اندرویدی‌تان باز و روی گزینه Start (شروع) کلیک کنید تا ناوبری مقصدتان شروع شود.

gas stations on google map

حالا روی آیکون ذره‌بین گوشه سمت راست نقشه کلیک کنید تا جست‌وجو را انجام دهد.

search gas stations on google map

در این مرحله می‌توانید گزینه Gas Stations (ایستگاه‌های پمپ بنزین) را انتخاب یا نام ایستگاه خاصی را که مدنظرتان هست، جست‌وجو کنید. این ویژگی به نظر می‌رسد در تلفن‌های هوشمند آیفون کمی متفاوت باشد.

search gas stations google map

با این کار، ایستگاه‌های پمپ بنزین پیش‌روی‌تان در نقشه نمایش داده می‌شود. همچنین می‌توانید هزینه بنزین هر کدام از ایستگاه‌ها را مشاهده کنید. در صورت توقف‌تان هم مدت زمانی که طول می‌کشد به آن‌جا برسید را نمایش می‌دهد. روی نقشه اسکرول و یکی از ایستگاه‌ها را انتخاب کنید.

gas stations location on google map

در مرحله بعد، اطلاعات ایستگاه پمپ بنزین در پایین صفحه‌نمایش‌تان نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید گزینه Cancel (لغو) یا گزینه Add Stop (اضافه کردن) را انتخاب کنید. اگر هم گزینه‌ای انتخاب نکنید و چند ثانیه صبر کنید، ایستگاه پمپ بنزین به صورت خودکار به مسیرتان اضافه می‌شود.

add gas stations on google map

تمام شد! حالا هر زمان که به ایستگاه‌های پمپ بنزین نیاز داشته باشید، گوگل مپ شما را به آن‌جا می‌رساند. بعد از اینکه کارتان در ایستگاه تمام شد هم می‌توانید به مسیرتان از روی گوگل مپ ادامه دهید. شما هر زمان در طول سفرتان تنها با استفاده از ویژگی جست‌وجو در گوگل مپ می‌توانید ایستگاه‌های پمپ بنزین را به مسیرتان اضافه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH