هواوی P50 Pocket با نمایشگر تاشو یکپارچه و تراشه اسنپ‌دراگون 888 معرفی شد

شرکت هواوی پس از عرضه 3 نسل از سری تاشو میت ایکس بالاخره از نخستین گوشی خود با مکانیسم تاشو صدفی‌شکل رونمایی کرد. این هندست هواوی P50 Pocket نامگذاری شده و از مکانیسم لولایی به ثبت رسیده توسط شرکت هواوی بهره می‌گیرد.

این لولا در زمان بسته بودن دستگاه فاقد هرگونه شکاف قابل رویت است. هواوی P50 Pocket ادامه‌دهنده زبان طراحی سری هواوی P50 بوده و از طراحی شیشه‌ای ساخت‌یافته سه‌بعدی و سفارشی استفاده می‌کند.

نمایشگر اصلی گوشی از نوع اولد با اندازه 6.9 اینچ دارای نرخ نوسازی 120 هرتزی، نسبت ابعاد کشیده 21:9 و رزولوشن 2790 در 1188 پیکسل است. حفره کروی‌شکل تعبیه شده در قسمت فوقانی نمایشگر از دوربین سلفی گوشی میزبانی می‌کند.

نمایشگر کوچک خارجی با اندازه 1 اینچی خود دارای قابلیت‌هایی فراتر از نمایش زمان، تاریخ و اعلان‌ها است. این نمایشگر دارای ویجت‌های سرویس اختصاصی خود برای اپلیکیشن‌های بومی و متفرقه نظیر برنامه‌های نقشه، پخش‌کننده موسیقی و اسکن کدهای QR است. بدین‌ترتیب کاربران می‌توانند پیمایش را در صفحه بزرگ دستگاه آغاز کرده و پس از بستن گوشی به دنبال کردن مسیرها روی نمایشگر کاور ادامه دهند.

هواوی P50 Pocket مجهز به 3 دوربین است. دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی با لنز معادل 26 میلی‌متری در کنار لنز فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و یک دوربین فوق طیفی (Ultra Spectrum) 32 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 قرار گرفته است. دوربین فوق طیفی احتمالا به پردازش هرچه بهتر رنگ‌ها کمک خواهد کرد.

توان پردازشی اسمارت‌فون توسط تراشه اسنپ‌دراگون 888 4G به‌همراه 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه‌داخلی تامین می‌شود. در بخش نرم‌افزار نیز شاهد به‌کارگیری سیستم‌عامل HarmonyOS هستیم. انرژی مورد نیاز دستگاه از طریق یک باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپرساعت و قابلیت پشتیبانی از شارژ سیمی 40 واتی تامین می‌شود. ضخامت این هندست تاشو در وضعیت باز شده معادل 7.2 میلی‌متر و در حالت بسته برابر با 15.2 میلی‌متر بوده و وزن آن معادل 190 گرم است.

هواوی P50 Pocket با مدل‌های رنگی مشکی و سفید به بازار عرضه شده و نسخه Special Premium Edition نیز با تریم طلایی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. ورژن استاندارد P50 Pocket تنها با یک پیکره‌بندی شامل 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌داخلی و قیمت‌گذاری خرده فروشی 8988 یوان (معادل 1410 دلار) عرضه می‌شود. مدل ویژه طلایی‌رنگ نیز مجهز به 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه‌داخلی بوده و 10988 یوان (1725 دلار) قیمت‌گذاری خواهد شد. فروش این اسمارت‌فون در چین از امروز آغاز می‌شود. پیرامون عرضه این هندست در بازارهای بین‌المللی هنوز هیچ جزئیاتی ارائه نشده است. با این‌حال یکی از مقامات هواوی تائید کرده که این گجت در بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH