گوشی تاشو آنر مجیک V به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز خواهد شد

پس از افشای نام نخستین گوشی پرچم‌دار تاشوی کمپانی آنر که چندی پیش در رسانه‌ها مخابره شد، در روز جاری اطلاعاتی اولیه در مورد ویژگی‌های آنر مجیک وی منتشر شد.
این خبر که توسط حسابی تحت عنوان Changan Digital King در رسانه‌ اجتماعی چینی ویبو منتشر شده است، تصاویری از یک رویداد را که به نظر می‌رسد کنفرانسی داخلی در شرکت آنر باشد، نشان می‌دهد. گفتنی است که در این رویداد، نکاتی پیرامون ویژگی‌های اسمارت‌فون آنر مجیک وی به بحث گذاشته شده است.

منبع خبری فوق تصویری از یک اسلاید نمایش داده شده در این کنفرانس را منتشر نموده که در آن به این حقیقت اشاره می‌شود که اسمارت‌فون آنر مجیک وی، نخستین گوشی هوشمند تاشوی جهان خواهد بود که به تراشه‌ اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز خواهد شد. با این اوصاف، می‌توان اذعان داشت که این برند چینی با ورود قدرتمند به بازار اسمارت‌فون‌های تاشو، رویای شکست همتایان نام آشنای خود را در سر می‌پروراند.

خصوصیات آنر مجیک وی از زبان مدیر عامل کمپانی آنر

اخیرا مدیر عامل کمپانی آنر، ژائو مینگ، در مصاحبه‌ای صحبت‌هایی را در خصوص نخستین گوشی تاشوی این شرکت، موسوم به اسمارت‌فون آنر مجیک وی مطرح نمود. وی در مصاحبه‌ی فوق به این امر اشاره داشته است که برخی از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند تصور اشتباهی در مورد خصوصیات اسمارت‌فون‌های تاشو و چگونگی طراحی آن‌ها داشته‌اند.

به عقیده مینگ، گوشی تاشوی ایده‌آل دستگاهی است که دو به راحتی به دو دستگاه مجزا و کاربردی تبدیل شود. وی اساسا طراحی برخی از اسمارت‌فون‌های تاشو را که از صفحه نمایش ثانویه کوچک و غیرکاربردی برخوردار هستند را زیر سوال برده است.

تصویر لو رفته از کنفرانس داخلی کمپانی آنر نشان می‌دهد که گوشی تاشو آنر مجیک وی به همراه چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 روانه بازار خواهد شد.

به عبارت ساده‌تر، وی معتقد است که گوشی‌های هوشمند تاشو در آینده از طراحی‌های کتابی برخوردار خواهند بود. برای مقایسه می‌توان به طور مثال به اسمارت‌فون‌هایی نظیر سامسونگ گلکسی زد فولد 3 و اوپو Find N اشاره کرد که از طراحی تاشوی کتابی برخوردار هستند اما گوشی‌های تاشوی سامسونگ گلکسی زد فیلیپ 3 و هواوی P50 Pocket، فاقد این سبک طراحی هستند.

تکنولوژی جدید آنر در طراحی آنر مجیک وی

ژائو مینگ در مصاحبه فوق اذعان داشت که کمپانی آنر با بکارگیری تکنولوژی انحصاری خود، به دنبال ادغام صفحه‌نمایشی در سایز و ابعاد نمایشگر تبلت‌ها در بدنه‌ یک گوشی هوشمند است.

بر اساس ادعای مینگ، این تکنولوژی جدید با بکارگیری نسل جدید لولا‌های ساخت آنر، چین و چروک‌های صفحه نمایش را به حداقل رسانده و تقسیم صفحه نمایش را در فرمان‌های چند‌وظیفه‌ای به صورت بهینه‌تری ارائه می‌کند. همچنین طراحی بهینه‌ی این دستگاه، ارگونومی بهتری را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد تا احساس راحتی بیشتری در جابجایی بین نمایشگر خارجی و داخلی این گوشی هوشمند تاشو تجربه نمایند.

شایان ذکر است که مدیرعامل کمپانی آنر در مصاحبه‌ی یاد شده، به طور غیرمستقیم، تایید نمود که طراحی نخستین گوشی تاشوی این شرکت موسوم به آنر مجیک وی، مشابه گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی زد فولد 3، از نوع تاشوی کتابی خواهد بود. انتظار می‌رود که با انتشار قریب‌الوقوع تیزر‌های تبلیغاتی این اسمارت‌فون، تاریخ رسمی عرضه‌ی آنر مجیک وی به زودی و در هفته‌های آتی مشخص شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH