نسخه دو سیم‌کارته اچ‌تی‌سی وان m8 معرفی شد!

امسال شاهد معرفی پرچم‌داری قدرتمند از سوی کمپانی اچ‌تی‌سی بودیم. اسمارت فونی که بر خلاف سایر گوشی‌ها، دو دوربین در قسمت پشتی داشت. بدنه خوش ساخت و زیبا، سخت افزار قدرتمند، صفحه نمایش فول اچ‌دی، همه و همه بخشی از امکانات اچ‌تی‌سی وان m8 بودند.

از مشخصات سخت افزاری این گوشی می‌توان به صفحه نمایش 5 اینچی، پردازنده اسنپ‌دراگون 801، دوربین دو گانه اولترا پیکسل و رابط کاربری سنس 6 اشاره کرد.

HTC-One-M8-Dual-SIM

امروز کمپانی اچ‌تی‌سی در آلمان طی کنفرانسی، نسخه دو سیم‌کارته این گوشی قدرتمند را نیز معرفی کرد. اسمارت فونی که بجز دو سیم‌کارته بودن هیچ فرقی با نسخه معمولی خود ندارد. وجود چنینی امکاناتی در کنار قابلیت استفاده از دو سیم‌کارت به‌صورت همزمان می‌تواند بسیار خوش‌آیند باشد. طبق گفته این شرکت، نسخه دو سیم‌کارته وان m8 فقط با رنگ خاکستری در سه کشور آلمان، استرالیا و سوییس عرضه خواهد شد. طبق گفته اچ‌تی‌سی قیمت این گوشی 799 یورو است که در مقایسه با نسخه معمولی آن تفاوت قیمت زیادی دارد.

در این مراسم در مورد زمان ارایه این گوشی به سایر کشور‌ها سخنی به میان نیامد، اما انتظار می‌رود که علاوه بر کشور روسیه، سایر کشور‌ها نیز میزبان نسخه دو سیم‌کارته این اسمارت فون قدرتمند باشد. شایان ذکر است که نسخه معمولی وان m8 در بازار ایران با قیمت حدودی دو میلیون و صد هزار تومان به فروش می‌رسد.

شما می‌توانید بررسی کامل اچ‌تی‌سی وان m8 را در سایت آی‌تی‌رسان مطالعه کنید.

1 در مورد “نسخه دو سیم‌کارته اچ‌تی‌سی وان m8 معرفی شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH