اپلیکیشن کاریابی ایران استخدام

اینترنت این روزها به ما کمک کرده که به راحتی با چند کلیک غذا سفارش دهیم، تاکسی بگیریم، برای تعمیر یخچال و ماشین ظرف‌شویی خود، تعمیرکار پیدا کنیم و حتی شغل ایده‌آل یا منابع انسانی مورد نیاز خود را پیدا کنیم! ما به راحتی می‌توانیم با یک موبایل متصل به اینترنت به دنبال شغل مورد نظر خودمان بگردیم و یا اگر صاحب کسب‌وکار هستیم با ثبت یک آگهی استخدامی، نیروی انسانی متخصص، متعهد و مسئولیت‌پذیر مورد نیاز خود را پیدا کنیم!

سایت‌های کاریابی و پلتفرم‌های استخدامی که این روزها در ایران فعالیت می‌کنند، بسیار زیاد هستند؛ اما کدام یک از آن‌ها تمام نیاز‌های کارجویان و کارفرمایان را برآورده کرده است؟ ایران استخدام، یکی از بهترین و پیشروترین پلتفرم‌های کاریابی و استخدامی در ایران است که با فعالیت خود از گذشته توانسته مورد اعتماد سازمان‌ها و ارگان‌های مختلفی در سراسر کشور باشد.

یک کارفرما می‌تواند در این پلتفرم برای جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود، آگهی شغلی ثبت کند و یک کارجو برای می‌تواند برای پیدا کردن شغل ایده‌آلی که دوست دارد از میان آگهی‌های استخدامی متنوعی که وجود دارد، بهترین آن‌ها را برای خود پیدا کند.

چرا باید از پلتفرم‌های آنلاین کاریابی و استخدام، استفاده کنیم؟

در گذشته‌های نه چندان دور مجبور بودید که برای پیدا کردن شغل به مؤسسه‌های کاریابی مراجعه کرده و بعد از پر کردن چندین فرم مختلف برای یک جایگاه شغلی متناسب با مهارت‌های خود، درخواستی ثبت کنید!

درخواستی که در میان آن همه کاغذ بازی‌های اداری، احتمالاً به مشکل می‌خورد و یا اصلاً به سرانجام نمی‌رسید! حتی گاهی بعد از به سرانجام رسیدن درخواست شغلی، ممکن بود که در هنگام مراجعه به مجموعه‌ای که برای قرارداد و شروع همکاری مراجعه می‌کردید از محیط و شرایط کاری خود ناراضی باشید.

به لطف اینترنت و بوجود آمدن سامانه‌های کاریابی آنلاین، این موضوع با گذشته تفاوت‌های زیادی پیدا کرده است و شما می‌توانید در خانه خود با کمک یک سیستم یا موبایل متصل به اینترنت برای پیدا کردن شغل اقدامات لازم را انجام دهید.

همچنین اگر یک کارفرما هستید، دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های گزاف برای استخدام نیروی انسانی که شاید حتی مناسب کار شما هم نباشد، نیست! شما می‌توانید با ثبت آگهی استخدام خود به صورت آنلاین و ایجاد یک بستر برای پیدا کردن شغل مورد نظر خود، اقدامات لازم برای پیدا کردن نیروی انسانی مناسب را انجام دهید.

ایران استخدام، بزرگ‌ترین پلتفرم کاریابی ایران!

حالا که متوجه شدید که چرا باید از پلتفرم‌های آنلاین کاریابی استفاده کنید و با کمک آن‌ها از چه چالش‌هایی در امان خواهید بود، خوب است بیشتر با ایران استخدام آشنا شوید. مجموعه‌ای که به صورت حرفه‌ای و کارآمد همواره در تلاش است خدمات بهتری به کارجویان و کارفرمایان برای رسیدن به اهدافشان انجام دهد.

ایران استخدام با ارائه یک اپلیکیشن تحت عنوان اپلیکیشن کاریابی که در حال حاضر بیش از 100 هزار نصب و کاربر فعال دارد، سعی کرده در کنار سایت خود، فرایند خدمات کاریابی برای کارجویان و کارفرمایان را ساده‌تر کرده و به آن‌ها امکانات مضاعفی برای افزایش سرعت و صرفه جویی در زمان بدهد.

یک کارجو با این نرم افزار می‌تواند با کمک دسته بندی‌های انجام شده بر اساس استان، شغل، رشته، جنسیت و … به دنبال جایگاه شغلی مورد نظر خود بگردد و از میان گزینه‌های موجود، بهترین شغل را که مناسب شرایط اوست، انتخاب کند. به عنوان مثال برای استخدام تهران، شما می‌توانید استان و شهر انتخابی خود را تهران در نظر بگیرید.

همچنین یک کارفرما می‌تواند از میان رزومه‌های ارسالی کارجویان برای بررسی وضعیت آینده مجموعه خود، برنامه ریزی کند و بهترین منابع انسانی را استخدام کرده و کسب‌وکار خود را بهبود ببخشد. دقت داشته باشید که در این راستا، ایران استخدام یک بانک رزومه هم دارد که به شما در این راستا برای رسیدن به اهدافتان کمک می‌کند.

آموزش استفاده از اپلیکیشن ایران استخدام

هر کارجویی برای استفاده از این برنامه می‌تواند به راحتی تنها با انتخاب گزینه‌هایی مثل استان، شهر و جایگاه شغلی مورد نظر خود از میان کسب‌وکارهای موجود، یک آگهی را انتخاب کرده و اطلاعات مختلفی در مورد آن آگهی مثل میزان حقوق، شرح وظایف مورد نظر کارفرما، راه‌های ارتباطی با کسب‌وکار و … را مشاهده کند.

همچنین هر کارفرمایی می‌تواند با توجه به نیاز کسب‌وکار خود، یک آگهی شغلی با اطلاعات لازم خواسته شده ایجاد کرده و آن را در میان کاربران و کارجویانی که در اپلیکیشن و سایت ایران استخدام حضور دارند، انتشار دهد.

چرا به عنوان یک کارجو باید اپلیکیشن ایران استخدام را نصب کنید؟

اپلیکیشن کاریابی ایران استخدام تنها برای پیدا کردن نیروی انسانی مورد نیاز و یا پیدا کردن یک جایگاه شغلی نیست، بلکه این برنامه کاربردی به شما امکانات اضافه‌تری را هم ارائه می‌کند که باعث می‌شود، حتماً برای نصب آن وسوسه شوید.

به عنوان مثال برای هر کارجویی مهم است که از آخرین اخبار موجود در کشور با توجه به جایگاه شغلی خود مطلع شود و یا بداند که آگهی‌های سراسری سازمان‌های دولتی یا سراسری به چه صورت است؟ ایران استخدام با اطلاع رسانی اخبار نیازمندی‌های بانک‌ها و سازمان‌های دولتی، اخبار کارمندان و اخبار کارگران به شما کمک می‌کند که در این زمینه همیشه مطلع و به‌روز باشید.

جدا از این موضوع، این برنامه یک امکان جذاب دیگر را هم به شما ارائه می‌کند و آن هم رزومه ساز آنلاین است. همه کارجویان برای درخواست یک جایگاه شغلی نیازمند این هستند که یک رزومه استاندارد برای کارفرما ارسال کرده و به این شکل، درخواست خود را برای گرفتن یک جایگاه شغلی اعلام کنند.

رزومه ساز ایران استخدام با توجه به استانداردهای موجود در کشور، طراحی شده و به کارجویان کمک می‌کند که با وارد کردن چند مورد از اطلاعات لازم و حیاتی، رزومه آنلاینی دریافت کنند که می‌تواند به آن‌ها در فرایند استخدام به شدت کمک کند.

دقت داشته باشید که شما می‌توانید بعد از نصب اپلیکیشن، هشدار خودکار برای دریافت آگهی جدید استخدامی متناسب با نیاز خود را بعد از انجام چند تنظیم ساده فعال کنید تا در صورت ایجاد یک آگهی متناسب با هدف شما به سرعت مطلع شوید.

ایران استخدام تمامی قابلیت‌های بالا را به صورت کاملاً رایگان در اختیار کارجویان و کاربران اپلیکیشن خود قرار می‌دهد که می‌تواند از این بابت یک ارزش پیشنهادی بی نظیر برای دانلود و نصب این اپلیکیشن از سایت ایران استخدام یا یکی از اپ مارکت‌های معتبر (گوگل پلی، کافه بازار یا مایکت) باشد.

فرصت‌های شغلی بهتر و منابع انسانی توانمندتر با کمک ایران استخدام

با توجه به اقداماتی که مجموعه ایران استخدام در راستای آسان سازی فرایند استخدام و جذب نیرو انجام داده، می‌توانیم این انتظار را داشته باشیم که در آینده نه چندان دور کارفرمایان منابع انسانی مورد نیاز کسب‌وکار خود را راحت‌تر پیدا کرده و کارجویان دغدغه‌های کمتری برای پیدا کردن یک شغل خواهند داشت.

نظر شما در مورد شیوه‌های جدید کاریابی چیست؟ نظرات خود را در این حوزه با ما به اشتراک بگذارید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

1 در مورد “اپلیکیشن کاریابی ایران استخدام”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH