معرفی گوشی‌هایی که اثر انگشت را روی بدنه جذب نمی‌کنند

ماندن لک انگشت بر روی بدنه گوشی ، برای بسیاری از مردم خوشایند نیست، در این مطلب گوشی‌هایی که اثر انگشت را جذب نمی‌کنند، به شما معرفی می‌کنیم.

در خصوص ماندن لک چربی و کثیفی بر روی گوشی، دو نوع واکنش وجود دارد، برخی‌ها نسبت به این موضوع بسیار حساس هستند و اصلا نمی‌توانند لک اثرانگشت و چربی را بر روی بدنه گوشی تحمل کنند. گروه دیگر افرادی هستند که اصلا به این موضوع اهمیت نمی‌دهند و برایشان فرق ندارد که بدنه گوشی‌شان کثیف باشد یا خیر.

به طور کلی موضوع لک اثر انگشت و کثیفی بدنه مربوط به افرادی هست که قصد ندارند برای گوشی خود قاب بخرند و از گوشی به همان شکلی که هست استفاده می‌کنند. طبیعتا افرادی که برای گوشی قاب می‌خرند دیگر بدنه گوشی را لمس نمی‌کنند که موضوع جذب اثر انگشت بخواهد برای آن‌ها به یک مشکل تبدیل شود.

اما افرادی که برای گوشی قاب تهیه نمی‌کنند و تمایل دارند تا جنس بدنه گوشی را لمس کنند و به طور کلی طرفدار قاب برای گوشی نیستند، نوع بدنه و جنس آن اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند، زیرا در این حالت زیبایی و جذب اثر انگشت بدنه نیز اهمیت پیدا خواهد کرد.

لک انگشت گوشی

طبیعتا مدل‌هایی که بدنه پلاستیکی یا شیشه‌ای براق دارند، مستعد جذب لک اثرانگشت و چربی هستند و همواره پشت این گوشی‌ ها، پر از لک اثر انگشت است.

از طرفی گوشی‌ هایی که با پلاستیک یا فلز به صورت مات ساخته شده‌اند کمتر مستعد جذب لک انگشت هستند، هرچند نمی‌توان به طور صددرصد گفت که این مدل‌ها اثر انگشت را جذب نمی‌کنند.

مورد دیگری که در کثیفی بدنه تاثیر دارد، رنگ بدنه گوشی است، همانطور که می‌دانید، هر چه رنگ بدنه روشن‌تر باشد، لک و کثیفی کمتر خودنمایی می‌کند و کمتر به چشم می‌‌آید ولی در مدل‌هایی که رنگ تیره دارند، کثیفی بیشتر به چشم می‌خورد.

حال ما در آی‌تی‌رسان طی یک جدول مدل‌های مشهور بازار را از نظر جذب اثر انگشت و کثیفی بررسی کرده‌ایم و آن‌های یکه مستعد جذب اثر انگشت هستند و آن‌هایی را که اثرانگشت جذب نمی‌کنند، مشخص کردیم.

نام مدل سطح جذب اثر انگشت
گلکسی زد فولد 3 کم
گلکسی زد فلیپ 3 متوسط
گلکسی S21 کم
گلکسی A72 کم
گلکسی A52s 5G کم
پوکو F3 متوسط
گلکسی A52 کم
نوا 8 زیاد
پوکو X3 پرو زیاد
نوا 8i زیاد
گلکسی A32 زیاد
پوکو X3 زیاد
گلکسی A22 کم (به شرط خرید رنگ روشن)
پوکو M3 کم
گلکسی A03s کم
نوکیا G10 کم
جی‌پلاس P10 کم

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH