بهترین کیف پول‌های تتر

در بازار ارزهای دیجیتال برخی از رمزارزها نظیر تتر دارای ارزش ثابتی معادل یک دلار هستند. این نوع از ارزهای دیجیتال به دلیل قیمت پایدار خود در برابر نوسانات بازار از دارایی شما محافظت می کنند. در صورتی که قصد خرید و فروش رمزارز تتر را دارید نیاز به استفاده از کیف پول هایی خواهید داشت که از این رمزارز پشتیبانی می کنند. اما بهترین کیف پول های رمزارز تتر کدامند؟ قبل از پاسخ به این سوال لازم است جهت یادآوری با ارز دیجیتال تتر آشنا شوید.

رمزارز تتر چیست؟

در سال 2014 شرکت آیفینکس ارز دیجیتال تتر را تولید کرد. این ارز یک استیبل کوین یا ارز با ثبات با پشتوانه دلار آمریکا است. ارزش این ارز همواره ثابت بوده و معادل یک دلار است. تتر با نماد اختصاری USDT نمایش داده می شود و کاربردهای فراوانی دارد. به طور مثال جهت انتقال دارایی دیجیتال و یا نگهداری سرمایه می توان از آن استفاده نمود.

در حال حاضر استفاده از رمزارزها بسیار افزایش یافته است. تا جایی که از تتر می توان به عنوان جایگزینی برای دلار استفاده نمود. اما به منظور خرید و فروش و معامله ارز دیجیتال تتر نیاز به استفاده از والت هایی داریم که از این رمزارز پشتیبانی می کنند.

همانطور که در دنیای فیزیکی برای نگهداری پول نقد خود از کیف پول استفاده می کنیم در دنیای ارزهای دیجیتال نیز برای انجام معاملات و نگهداری رمزارزها نیاز به استفاده از کیف پول های دیجیتالی داریم. والت های ارزهای دیجیتال در قالب یک قطعه سخت افزاری شبیه به USB، یک اپلیکیشن موبایل یا دسکتاپ و یا تحت وب هستند.

رمزارز تتر منجر به افزایش انعطاف پذیری در فناوری بلاک چین شده و جزو 10 رمزارز برتر جهان شناخته می شود.

با توجه به ویژگی ها و کاربردهای این رمزارز لازم است برای نگهداری از آن امنیت بالایی را مدنظر قرار داد. به همین منظور انتخاب والت مناسب برای نگهداری این رمزارز بسیار حائز اهمیت است.

ویژگی های کیف پول ارز دیجیتال

یک کیف پول ارز دیجیتال به منظور نگهداری رمزارزها باید دارای امنیت بالا و رابط کاربری ساده باشد.

  • امنیت
    امنیت از مهم ترین ویژگی های یک والت محسوب می گردد. تامین امنیت کیف پول های ارز دیجیتال به عوامل مختلفی بستگی دارد. نوع والت، شرکت توسعه دهنده کیف پول، نحوه نگهداری از کلیدهای خصوصی و… از جمله عوامل موثر در امنیت کیف پول های ارز دیجیتال به شمار می روند. لازم است کیف پول ارز دیجیتال خود را از یک شرکت توسعه دهنده معتبر انتخاب نمایید. کیف پول های سخت افزاری اصولا امنیت بالاتری در مقایسه با دیگر نوع کیف پول های ارز دیجیتال دارند. همچنین به منظور امنیت بیشتر بهتر است والتی را انتخاب نمایید که مدیریت کلیدهای خصوصی را در اختیار خودتان قرار می دهد.
  • رابط کاربری آسان

رابط کاربری از دیگر ویژگی های مهم کیف پول های ارز دیجیتال به شمار می رود. انتخاب یک والت مناسب با رابط کاربری آسان از موارد مهم دیگر به شمار می رود. برخی از انواع والت ها دارای رابط کاربری آسان برای کاربران مبتدی و تازه کار است. برخی دیگر مناسب تریدرهای حرفه ای و با تجربه است.

معرفی بهترین کیف پول های تتر

هر کدام از رمزارزها در دنیای ارزهای دیجیتال نیاز به نگهداری دارند و از تعدادی کیف پول ارز دیجیتال پشتیبانی می کنند. ارز دیجیتال تتر نیز از این قاعده مستثنا نیست و بعد از خرید تتر از صرافی و به منظور ذخیره نیاز به استفاده از والت هایی دارد که از این رمزارز پشتیبانی می کنند. اما بهترین کیف پول های ارز دیجیتال تتر کدامند؟

  • اکسودوس(Exodus)
    یکی از انواع کیف پول های مبتنی بر دسکتاپ اکسودوس است که طراحی کاملا حرفه ای و شیکی دارد. این والت از رمزارزهای زیادی علاوه بر تتر پشتیبانی می کند. امکان کنترل کلیدهای خصوصی توسط کاربران در این والت فراهم شده است. علاوه بر این می توان این والت را به والت های سخت افزاری نظیر ترزور و لجر متصل نمود.

  • اومنی والت(OminWallet)

این کیف پول یک والت با رابط کاربری نسبتا پیچیده است و مناسب تریدرها طراحی شده است. در نتیجه برای استفاده کاربران تازه وارد مناسب نخواهد بود. با  استفاده از این کیف پول کاربران می توانند به کلیدهای خصوصی دارایی دیجیتال خود دسترسی داشته باشند. این والت دارای ویژگی های محدودی است و تنها امکان ارسال، دریافت و نگهداری ارزهای دیجیتال را دارد.

  • مای اتر والت (MyEtherWallet)

این والت از امنیت نسبتا بالایی برخوردار است و در قالب یک افزونه کروم ارائه می شود. بنابراین قابلیت دسترسی به آن در هر زمانی فراهم شده است. کیف پول های ترزور و لجر با این کیف پول ترکیب شده اند. امکان ایجاد یک کیف پول کاغذی توسط این والت در اختیار کاربران قرار داده شده است. در نتیجه کاربران می توانند کلیدهای خصوصی خود را روی یک کیف پول سرد نگهداری کنند.

  • تتر والت (TetherWallet)

از کیف پول های اختصاصی ارز دیجیتال تتر به شمار می رود. این کیف پول توسط شرکت توسعه دهنده همین ارز تولید شده است. معمولا طرفداران رمزارز تتر از این کیف پول برای نگهداری دارایی دیجیتال تتر خود استفاده می کنند. اگر به غیر از تتر ارزهای دیجیتال دیگری نیز دارید لازم است برای نگهداری آنها از کیف پول های دیگری استفاده کنید.

  • لجر نانو اس(Ledger Nano S)

یکی از انواع والت های سخت افزاری است که ابعادی معادل یک USB دارد لجر نانو اس نام دارد. این والت امکان نگهداری از تعدادی حدود 25 ارز دیجیتال و بیش از هزار دویست توکن ERC-20 را دارد. از آنجا که کلیدهای خصوصی این والت به صورت سرد نگهداری می شود از امنیت بالایی برخوردار است. به منظور انجام تراکنش در این والت لازم است پین کد وارد نمایید.

  • لجر نانو ایکس(Ledger Nano X)

این والت نیز یک والت سخت افزاری است و نسخه دیگری از والت لجر نانو اس محسوب می شود. تفاوت لجر نانو ایکس با لجر نانو اس در این است که این والت امکان پشتیبانی از گوشی ها و دستگاه های دارای سیستم عامل آی او اس را علاوه بر دستگاه های اندرویدی دارد.

  • کوینومی (Coinomi)

یکی از قدیمی ترین والت های ارز دیجیتال محسوب می شود که دارای تعداد 2 میلیون کاربر در کل جهان است و از ارزهای دیجیتال زیادی پشتیبانی می کند. این والت از تعداد بیش از 125 بلاک چین مختلف پشتیبانی می کند. در نتیجه علاوه بر رمزارز تتر قابلیت نگهداری بیش از دو هزار توکن مختلف را دارد.

  • بایننس والت(Binance Wallet)

بایننس والت کیف پول صرافی بایننس است که بسیاری از تریدرهای ارز دیجیتال در کنار والت های خود از آن برای نگهداری ارزهای خود استفاده می کنند.

  • کریپتریوم والت (Crypterium Wallet)

جزو بهترین والت های رمزارز تتر محسوب می گردد. برای تبدیل کریپتو به کریپتو و کریپتو به والت از این کیف پول استفاده می گردد. کریپتریوم والت علاوه بر تتر از بسیاری رمزارزهای معروف دیگر نظیر بیت کوین کش، اتریوم، بیت کوین، چین لینک، لایت کوین و… نیز پشتیبانی می کند.

کیف پول های معرفی شده در این مطلب جزو بهترین کیف پول های تتر به شمار می روند. برخی از آنها نظیر تتر والت تنها از رمزارز تتر پشتیبانی کرده و برخی دیگر علاوه بر تتر امکان ذخیره و نگهداری دیگر ارزهای دیجیتال را برای کاربران خود فراهم کرده اند. در بین والت های معرفی شده می توانید بهترین والت را برای ذخیره و نگهداری رمزارز تتر استفاده نمایید.

منبع: صرافی کوینی فا مرجع خرید و فروش تتر

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH