شیائومی 12 لایت در پایگاه داده IMEI رویت شد

سری شیائومی 12 مدت‌ها قبل در بازار چین عرضه شد؛ اما این هندست‌ها هنوز در بسیاری از کشورهای جهان قابل دسترس نیستند. بعلاوه در این میان مدل‌هایی وجود دارند که هنوز به بازار عرضه نشده‌اند. چنان‌چه جزو افراد دنبال‌کننده اخبار مربوط به شیائومی باشید؛ در این‌صورت بایستی بدانید که مدل‌های شیائومی 12 لایت و شیائومی 12 اولترا هنوز معرفی نشده‌اند.

کمپانی چینی از زمان عرضه سری شیائومی Mi 8 همواره ورژن لایت خانواده Mi را روانه بازار نموده است. بنابراین دلایل متعددی وجود دارد که تصور کنیم شیائومی 12 لایت در راه است. امروز وبسایت Xiaomiui گزارش داد که این اسمارت‌فون طی سال جاری عرضه خواهد شد. کارشناسان این وبسایت اخیرا هندستی با شماره مدل 2203129G و اسم رمز taoyao یا L9 را در پایگاه داده IMEI شناسایی کرده‌اند.

بعلاوه وبسایت Xiaomiui پیش از این رندرهای متعلق به شیائومی 12 لایت را منتشر کرده است. بنابراین با کنار هم قرار دادن اطلاعات لو رفته و اخبار رسمی می‌توان به درکی نهایی از این محصول دست یافت. موضوع جالب توجه اینکه هندست مذکور قادر به رقابت با آی‌فون SE اپل خواهد بود. از این منظر می‌توان ادعا کرد که طراحی شیائومی 12 لایت تلفیقی از هندست‌های شیائومی Civi و شیائومی 12 به‌شمار خواهد رفت. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که شیائومی Civi زیباترین اسمارت‌فون کمپانی چینی قلمداد شده و شیائومی 12 قدرتمندترین هندست تاریخ شرکت محسوب می‌شود.

مشخصات شیائومی 12 لایت

شیائومی 12 لایت مجهز به یک نمایشگر اولد سه‌بعدی خمیده با اندازه 6.55 اینچ، رزولوشن 1080×2400 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتزی و حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر خواهد بود. توان پردازشی این هندست توسط تراشه بسیار محبوب اسنپ‌دراگون +778G تامین خواهد شد. با این‌حال برخی شایعات از به‌کارگیری یک تراشه قدرتمندتر سری اسنپ‌دراگون 7xx کوالکام حکایت دارند.

پنل پشتی گوشی از پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه میزبانی خواهد کرد. دوربین اصلی مجهز به سنسور 64 مگاپیکسلی ISOCELL GW3 ساخت شرکت سامسونگ با فناوری CMOS خواهد بود. لنزهای فوق‌عریض و ماکرو سایر مولفه‌های ماژول دوربین پشتی را تشکیل می‌دهند. متاسفانه هیچ‌کدام از دوربین‌های مورد اشاره از قابلیت تثبیت‌کنندگی اپتیکی تصاویر (OIS) پشتیبانی نمی‌کنند. همچنین این دستگاه از اسپیکرهای استریو استفاده خواهد کرد. از جنبه نرم‌افزاری نیز شاهد به‌کارگیری سیستم‌عامل اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 خواهیم بود. شیائومی 12 لایت صرفا در بازارهای بین‌المللی عرضه خواهد شد.

با بررسی ویژگی‌های اعلام شده برای شیائومی 12 لایت می‌توان دریافت که این هندست از خصوصیاتی تقریبا مشابه با شیائومی Civi برخوردار خواهد بود. بسیاری از مشخصات نظیر نمایشگر 6.55 اینچی خمیده سه‌بعدی و پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه 64 مگاپیکسلی میان این 2 اسمارت‌فون مشترک هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH