شیائومی 12S اولترا با تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 در راه است

شیائومی پس از اعلام خبر همکاری با برند لایکا جهت توسعه سیستم دوربین اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار آینده خود اکنون قصد دارد تا سری شیائومی 12S را در ماه جولای سال جاری به بازار عرضه نماید. اگرچه برند چینی زمان رونمایی رسمی از این هندست‌ها را هنوز اعلام نکرده است؛ اما گزارشات مخابره شده توسط خرده فروشی‌های آفلاین لوازم الکترونیکی نشان می‌دهند که سری شیائومی 12S احتمالا در روز 5 جولای (14 تیر ماه) معرفی خواهد شد.

یکی از کاربران شبکه اجتماعی چینی Weibo اخیرا با اشتراک‌گذاری یک جدول زمانی اعلام کرده که چندین خرده فروشی آفلاین در چین، دریافت دستگاه‌ها و محتوای بازاریابی برای اسمارت‌فون‌های سری شیائومی 12S را آغاز نموده‌اند. این خانواده از 3 مدل مختلف با اسامی شیائومی 12S، شیائومی 12S پرو و شیائومی 12S اولترا تشکیل خواهد شد.

موضوع شگفت‌آور اینکه شیائومی 12 اولترا به احتمال فراوان تحت عنوان شیائومی 12S اولترا روانه بازار خواهد شد. این پدیده نشان می‌دهد که مدل اولترا عضوی از خانواده شیائومی 12S خواهد بود. عکس جعبه ضمیمه شده به پست نشان می‌دهد که دستگاه نقل و انتقال یافته همان شیائومی 12S اولترا است. همچنین شیائومی به خریداران اولیه اسمارت‌فون 12S اولترا یک پکیج هدیه ویژه را اهدا می‌کند.

محموله نقل و انتقال یافته توسط شیائومی نشان می‌دهد که پرچم‌دار آینده تحت عنوان شیائومی 12S اولترا روانه بازار خواهد شد 

در صورت تحقق این سناریو، الگوی نامگذاری پرچم‌دار جدید شیائومی منطقی به‌نظر می‌رسد. بر اساس اطلاعات پیش‌تر گردآوری شده اکنون می‌دانیم که هر 3 مدل سری شیائومی 12S از تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام استفاده خواهند کرد. بعلاوه هر 3 عضو خانواده پرچم‌دار شیائومی 12S برای نخستین بار از پیکره‌بندی دوربین توسعه‌یافته با همکاری شرکت‌های شیائومی و لایکا استفاده خواهند کرد.

پست منتشر شده در شبکه اجتماعی Weibo نشان می‌دهد که محتوای بازاریابی و کارت‌های دعوت برای مراسم رونمایی از سری شیائومی 12S آماده‌سازی شده است. بعلاوه بر اساس اعلام این پست، همکاری میان برندهای شیائومی و لایکا نویدبخش آغاز عصر جدیدی از عکاسی اسمارت‌فونی خواهد بود. تمامی کارت‌ها با امضای آندریاس کافمن؛ رئیس لایکا و لی جون؛ مدیرعامل شیائومی به چاپ رسیده‌اند. به‌نظر می‌رسد که شیائومی این‌بار به منظور آماده‌سازی محتوای بازاریابی چاپی برای سری شیائومی 12S هزینه بیش‌تری را پرداخت نموده است؛ چرا که تعداد کارت‌های داخل جعبه نمایش داده شده در تصویر بسیار زیاد به‌نظر می‌رسد.

دعوتنامه‌های مربوط به رویداد معرفی سری شیائومی 12S

بر اساس پیش‌بینی‌ها شیائومی زمان برگزاری رویداد معرفی خانواده شیائومی 12S را طی هفته جاری به‌طور رسمی اعلام خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH