اپل احتمالا به‌دنبال عرضه مدل eSIM آی‌فون‌ 14 در برخی بازارهای منتخب است

با توجه به پشتیبانی تعداد بیش‌تری از اپراتورهای مخابراتی در سراسر جهان از استاندارد eSIM احتمالا به‌زودی شاهد عرضه هندست‌هایی بدون درگاه فیزیکی مخصوص سیم‌کارت به بازار خواهیم بود. بر اساس گزارش منتشر شده در نشریه وال استریت ژورنال، سری آی‌فون‌ 14 اپل احتمالا در نسخه‌های صرفا eSIM در برخی بازارها عرضه خواهد شد.

بعید است که اپل در تمامی دستگاه‌های خود از به‌کارگیری درگاه سیم‌کارت فیزیکی صرفنظر نموده و در عوض از eSIM استفاده کند. در واقع به‌نظر می‌رسد که اپل به‌دنبال بررسی عقیده مصرف‌کنندگان نسبت به گوشی‌های دارای اتصال صرفا eSIM است. بر اساس گزارشات، اپل پیش‌تر به چندین اپراتور بزرگ مخابراتی در ایالات‌متحده اطلاع داده که برای عرضه آی‌فون‌های مجهز به اتصال صرفا eSIM در فصل پاییز امسال آماده شوند.

آزادسازی بخشی از فضای محدود داخل بدنه گوشی، مزیت اصلی حذف درگاه سیم‌کارت فیزیکی از اسمارت‌فون‌ها به‌شمار می‌رود. این فضای آزادسازی شده می‌تواند برای سایر قطعات مورد استفاده قرار گیرد. امنیت یکی دیگر از جنبه‌هایی است که نهایتا به نفع کاربران تمام خواهد شد؛ چرا که شرکت‌های مخابراتی می‌توانند به‌روزرسانی‌های امنیتی را به‌طور همزمان برای میلیون‌ها کاربر ارسال نمایند.

1 در مورد “اپل احتمالا به‌دنبال عرضه مدل eSIM آی‌فون‌ 14 در برخی بازارهای منتخب است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH