یک کمپانی چینی از نسخه کپی آی‌فون‌ 14 پرو مکس اپل رونمایی کرد

هر ساله گوشی پرچم‌دار جدید اپل پیش از معرفی رسمی توسط کمپانی آمریکایی توسط شرکت‌های تولیدکننده چینی در این کشور معرفی می‌شود. در واقع چینی‌ها برای نخستین نمایش رسمی هندست‌های اپلی منتظر نمانده و نسخه کپی‌برداری شده آی‌فون آینده را روانه بازار می‌کنند. سال 2022 نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. نسخه بومی آی‌فون‌ 14 پرو مکس با سیستم‌عامل اندروید اکنون در بازار چین به معرض نمایش گذاشته شده است.

این هندست فاقد هرگونه ویژگی شاخص است؛ اما قطعا روی عملکرد دوربین در سطحی همتراز با پرچم‌دار جدید اپل یا کارآیی مشابه با تراشه A15 نبایستی حساب کرد. با این‌حال طراحی آی‌فون‌ 14 پرو مکس (حداقل همان‌طور که تیزرها و اطلاعات لو رفته مختلف نشان می‌دهند) به‌طور دقیق شبیه‌سازی شده است. این موضوع در رابطه با نمایشگر به‌همراه 2 حفره شاخص روی آن و ماژول دوربین اصلی صدق می‌کند.

این منبع خاطرنشان می‌کند که کمپانی تولیدکننده مدل کپی‌برداری شده آی‌فون 14 پرو مکس نه‌تنها تلاش کرده تا طراحی هندست اصلی را به‌طور دقیق شبیه‌سازی نماید؛ بلکه حتی جعبه و محتوای بسته‌بندی آن نیز تا حد امکان مطابق با سلیقه اپل ساخته شده و شاهد به‌کارگیری بارکد، لایه محافظ روی نمایشگر و لوازم جانبی مشابه هستیم. البته پوسته سفارشی اندروید نیز به شکلی دقیق از رابط کاربری iOS کپی‌برداری شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH