تعمیر اپل واچ اولترا به اندازه خریداری اپل واچ سری 8 هزینه خواهد داشت!

اپل واچ اولترا جدیدترین گجت پوشیدنی پرچم‌دار عرضه شده توسط غول کوپرتینویی به‌شمار می‌رود. پیش‌فروش این اسمارت‌واچ در بازار چین با قیمت‌‌گذاری 6299 یوان (910 دلار) از هفته جاری آغاز شده است. همچنین نخستین محموله از سفارشات در روز 23 سپتامبر (1 مهر ماه) تحویل مشتریان خواهد شد.

با این‌حال تعمیر اپل واچ اولترا می‌تواند برای کاربران این اسمارت‌واچ بسیار پرهزینه باشد. به بیان دقیق‌تر هزینه‌های تعمیر اپل واچ اولترا می‌تواند تا 60 درصد قیمت خرده فروشی آن افزایش پیدا کند. بدین‌ترتیب هزینه تعمیر اپل واچ اولترا از تمامی ساعت‌های هوشمند عرضه شده توسط کمپانی آمریکایی تا به امروز بیش‌تر خواهد بود.

ظاهرا اطلاعاتی که در وبسایت رسمی اپل در چین ارائه شده است؛ نشان می‌دهند که هزینه تعمیر صدمات وارد شده به اپل واچ اولترا می‌تواند تا 3459 یوان (تقریبا 541 دلار) افزایش پیدا کند. با این‌حال غول کوپرتینویی طرح خدمات +AppleCare جهت تعمیرات را پس از اعمال تخفیف با هزینه 588 یوان (تقریبا 85 دلار) در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

خریداری طرح سرویس +AppleCare مستلزم پرداخت مبلغ 799 یوان (تقریبا 115 دلار) برای مدت 2 سال است. اپل واچ اولترا با برخی ویژگی‌ها و پیشرفت‌های چشمگیر در طراحی روانه بازار می‌شود. با این‌حال بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که هزینه تعمیرات بسیار بالا بر میزان استقبال از اپل واچ اولترا در بازار چه تاثیری خواهد گذاشت. هدف از ارائه طرح سرویس +AppleCare فراهم نمودن احساس آرامش نسبی برای کاربران است.

هزینه تعمیر اپل واچ اولترا در چین

اپل ادعا می‌کند که اسمارت‌واچ اولترا مرزهای عملکردی جدیدی را برای ورزشکاران حرفه‌ای تعریف خواهد کرد. این گجت قدرتمندترین و مستحکم‌ترین اسمارت‌واچ عرضه شده توسط اپل تا به امروز محسوب می‌شود. این گجت مجهز به کیس تیتانیومی مستحکم، GPS دقیق با پشتیبانی از فرکانس دوگانه و شارژدهی حداکثر 36 ساعته باتری روانه بازار می‌شود.

همچنین اپل 3 مدل بند ساعت اختصاصی برای ورزشکاران و ماجراجویان را روانه بازار کرده است. همچنین این گجت به لطف طراحی مهندسی پیشرفته خود به شبکه سلولی متکی نخواهد بود. اپل ادعا می‌کند که اپل واچ اولترا به منظور ارائه عملکردی بی‌نظیر با توجه دقیق به جزئیات تولید شده است. کیس جدید به منظور محافظت از کریستال سافایر تخت در برابر ضربات و صدمات وارد شده به لبه‌ها طراحی شده است.

اپل واچ اولترا در برابر نفوذ آب تا عمق 100 متری مقاوم بوده و موفق به دریافت گواهینامه استاندارد نظامی MIL-STD 810H شده است. انتظار می‌رود که اپل واچ اولترا با توجه به ماهیت جان‌سخت خود از دوام بالایی برخوردار باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH