شیائومی Civi 2 در روز 5 مهر ماه معرفی خواهد شد

کمپانی شیائومی در تدارک رونمایی از مدل جدید اسمارت‌فون‌های سری Civi در خاک چین است. شیائومی اخیرا از طریق حساب‌کاربری اختصاصی خود در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرد که شیائومی Civi 2 در روز 27 سپتامبر (5 مهر ماه) معرفی خواهد شد.

این مدل میان‌رده جدید، الگوی طراحی سبک‌وزن با ظاهر بصری دوست‌داشتنی در هندست نسل قبلی را حفظ خواهد کرد. همچنین انتظار می‌رود که شیائومی Civi 2 دارای یک نسخه سفارشی موسوم به Trend Partner با شخصیت “Hello Kitty” باشد.

شیائومی Civi 2 مجهز به پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی روی پنل پشتی خود خواهد بود. همچنین این هندست از ماژول جزیره‌ای مشابه با سری شیائومی 12 با طراحی ماژولار بهره خواهد برد. دوربین‌های اصلی و فوق‌عریض هندست درون یک حفره دایروی‌شکل بزرگ قرار دارند؛ در حالی‌که حفره کوچک‌تر در کنار فلاش LED دوگانه مستقر شده و احتمالا از یک سنسور 2 مگاپیکسلی میزبانی خواهد کرد.

در حال حاضر پیرامون مشخصات پنل جلویی دستگاه جزئیات محدودی منتشر شده است. با این‌حال میزان برجستگی دکمه پاور نشان می‌دهد که یکپارچه‌سازی اسکنر اثرانگشت با این دکمه امکان‌پذیر نخواهد بود. این موضوع بدان معناست که شیائومی Civi 2 از پنل نمایشگر اولد بهره گرفته و اسکنر اثرانگشت نیز در قسمت تحتانی آن تعبیه خواهد شد.

 

شیائومی Civi 2 

همچنین این نمایشگر حداقل از مشخصاتی مشابه با پنل مورد استفاده در شیائومی Civi 1S برخوردار خواهد بود. بنابراین پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتزی و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس تقریبا حتمی به‌نظر می‌رسد. قیمت‌‌گذاری و زمان عرضه این هندست همزمان با معرفی آن در روز سه‌شنبه اعلام خواهد شد. با این‌حال انتظار می‌رود که طی روزهای آینده شاهد انتشار تیزرهای تبلیغاتی بیش‌تری در خصوص این اسمارت‌فون باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH