نخستین آپدیت فریم‌ور برای ایرپادز پرو 2 اپل منتشر شد

ایرفون‌های TWS جدید اپل موسوم به ایرپادز پرو 2 در اوایل ماه جاری میلادی معرفی شدند و فروش آنها نیز از روز 2 مهر ماه آغاز شد. اکنون نخستین به‌روزرسانی فریم‌ور برای این گجت‌ها منتشر شده است.

فریم‌ور جدید دارای شماره ورژن 5A377 بوده و یادداشت ضمیمه شده به آن خاطرنشان می‌کند که این آپدیت با هدف رفع باگ‌ها و اعمال برخی اصلاحات دیگر منتشر شده است. اما هنوز مشخص نیست که آپدیت جدید کدام باگ‌ها را برطرف نموده و چه بهبودهایی را به‌دنبال خواهد داشت. به‌روزرسانی فریم‌ور در ایرپادز معمولا هنگام شارژ شدن آنها یا قرارگیری این گجت‌ها در محدوده برد بلوتوث آی‌فون‌، آی‌پد یا مک ارائه می‌شوند. بنابراین برای نصب آپدیت‌ها به‌صورت دستی هیچ‌گونه روش استانداردی وجود ندارد. در نتیجه کاربران برای دریافت این به‌روزرسانی بایستی منتظر رسیدن آن روی ایرفون‌های خود باشند.

با این‌حال چنان‌چه از شناسه و ورژن فریم‌ور مورد استفاده توسط ایرپادز خود مطلع نیستید؛ در این‌صورت بایستی از اجرای آخرین نسخه سیستم‌عامل روی آی‌فون یا آی‌پد خود اطمینان حاصل نموده و سپس به مسیر Settings > Bluetooth > AirPods مراجعه کنید. اکنون روی دکمه “More Info” که با نماد “i” مشخص شده ضربه زده و پس از مراجعه به قسمت “About” ورژن فریم‌ور مورد استفاده را شناسایی کنید.

در سیستم‌عامل مک نیز کافیست به منوی اپل مراجعه نموده و روی لوگوی اپل آپشن-کلیک کنید. سپس گزینه “System Information” را انتخاب کنید. اکنون با کلیک روی گزینه “Bluetooth” و بررسی قسمت تحتانی نام ایرپادز می‌توان به ورژن فریم‌ور پی برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH