هواوی نوا 10SE با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی رسما معرفی شد

اگرچه هواوی از بازار جهانی اسمارت‌فون کناره‌گیری نکرده است؛ اما دیگر همانند گذشته فعال نیست. این موضوع بدان معناست که کمپانی چینی تولیدکننده اسمارت‌فون به منظور ادامه بقاء خود هر ساله چندین مدل هندست را تولید و روانه بازار می‌کند. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که طی چند ماه گذشته شرکت هواوی سرعت عرضه اسمارت‌فون‌های جدید خود را تسریع نموده است. این پدیده می‌تواند به منزله نشانه‌ای از بازگشت دوباره کمپانی به دوران پرفروغ گذشته باشد. در همین راستا برند چینی اخیرا اسمارت‌فون هواوی نوا 10SE را در آفریقای‌جنوبی عرضه کرد.

هواوی نوا 10SE سومین مدل از خانواده نوا 10 محسوب می‌شود. مدل استاندارد نوا 10 و نوا 10 پرو در اوایل ماه سپتامبر عرضه شدند و در حال حاضر شاهد معرفی سومین عضو از خانواده نوا 10 هستیم. در ادامه به بررسی برجسته‌ترین ویژگی‌های این هندست می‌پردازیم.

مشخصات هواوی نوا 10SE

این هندست مجهز به یک نمایشگر 6.67 اینچی اولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نسبت ابعاد 20:9 و نرخ نوسازی 90 هرتزی است. بنابراین هواوی نوا 10SE قادر به ارائه عملکرد نمایشی در سطحی کاملا مناسب است. این نمایشگر در طیف برترین پنل‌های مورد استفاده توسط گجت‌های اندرویدی طبقه‌بندی نمی‌شود؛ اما بایستی ‌به‌خاطر داشت که ما در حقیقت با یک هندست میان‌رده سروکار داریم.

دوربین 16 مگاپیکسلی تعبیه شده روی پنل جلویی گوشی از قابلیت برقراری تماس‌های ویدیویی و ثبت تصاویر سلفی پشتیبانی می‌کند. همچنین پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی دستگاه از سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. موضوع شگفت‌آور اینکه در خصوص تراشه مورد استفاده توسط این اسمارت‌فون هیچ‌گونه اطلاعاتی منتشر نشده است. بنابراین برای تشخیص پشتیبانی احتمالی هواوی نوا 10SE از اتصال 5G هیچ راهکاری وجود ندارد.

با این‌حال اکنون می‌دانیم که این اسمارت‌فون مجهز به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین انرژی مورد نیاز این گجت از طریق یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی تامین می‌شود. سایر امکانات ارتباطی هواوی نوا 10SE شامل قابلیت دریافت 2 سیم‌کارت، وای‌فای، بلوتوث، GPS و درگاه USB-C است. از جنبه نرم‌افزاری نیز این هندست رابط کاربری Magic UI مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 را اجرا خواهد کرد. متاسفانه این‌بار نیز از اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های گوگل پشتیبانی نمی‌شود.

هواوی نوا 10SE از بدنه‌ای با ضخامت 7.39 میلی‌متر و وزن حدودا 184 گرمی برخوردار است. بنابراین کاربران بدون وارد شدن فشار به دست خود قادر به انجام عملیات مورد نظر با استفاده از تنها یک دست خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH