سامسونگ طی مدت یک ماه به اندازه 6 سال فعالیت گوگل گوشی فروخته است!

گوگل اطلاعات مربوط به فروش اسمارت‌فون‌های خود را منتشر نمی‌کند و تحلیل‌گران نیز به ندرت دست به انجام این کار می‌زنند. با این‌حال امروز مشخص شده که غول جستجوگر از زمان عرضه نخستین دستگاه‌های سری پیکسل موفق به فروش 27.6 میلیون دستگاه اسمارت‌فون از این خانواده شده است.

متاسفانه در رابطه با فروش اسمارت‌فون‌های نکسوس هیچ‌گونه اطلاعاتی در دست نیست. با این‌حال نخستین گوشی پیکسلی در سال 2016 عرضه شد؛ بنابراین اکنون در خصوص یک پنجره زمانی 6 ساله صحبت می‌کنیم. به هرحال 27.6 میلیون دستگاه هندست فروخته شده توسط گوگل طی مدت 6 سال تقریبا یک‌دهم فروش سالیانه اسمارت‌فون‌های سامسونگ است.

یکی از روزنامه‌نگاران خبرگزاری بلومبرگ که بر اساس داده‌های ارائه شده توسط موسسه تحقیقاتی IDC اقدام به انتشار این آمار نموده است؛ به این نتیجه رسیده که دستیابی گوگل به جایگاه سامسونگ 60 سال زمان خواهد برد. البته این مقایسه نادرست است؛ چرا که ماهیت دینامیکی فروش همواره در حال تغییر است و در همین راستا نیز گوگل طی سالیان اخیر موفق به افزایش فروش هندست‌های خود شده است. البته از جنبه کمی، گوگل جزو رقبای سامسونگ محسوب نمی‌شود.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که گوشی‌های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو امروز (14 مهر ماه) به‌طور رسمی معرفی خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH