موتورولا موتو E32 با تراشه هلیو G37 و دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی شد

موتورولا پیش‌تر و طی ماه ژوئن از اسمارت‌فون موتو E32s در بازار هندوستان رونمایی کرد. اکنون این شرکت از یک هندست دیگر با نام موتو E32 در هندوستان رونمایی کرده است. با این‌حال ورژن هندی موتو E32 با مدلی که طی ماه مه در بازار اروپا معرفی شد؛ تفاوت دارد. نسخه اروپایی این هندست مجهز به تراشه Unisoc T606، نمایشگر 90 هرتزی LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس، دوربین سه‌گانه 16 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی است. در واقع این اسمارت‌فون نسخه‌ای از موتو E22s با دوربین اصلی متفاوت است.

نسخه هندی موتورولا موتو E32 مجهز به تراشه هلیو G37، نمایشگر 6.5 اینچی LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ از طریق پورت USB-C و با حداکثر توان 10 وات است. این اسمارت‌فون به‌صورت پیش‌فرض با نرم‌افزاری مشابه نسخه خام اندروید 12 روانه بازار می‌شود. بعلاوه موتورولا وعده داده که این هندست از به‌روزرسانی‌های امنیتی اندروید برای مدت 2 سال بهره‌مند خواهد شد. با این‌حال هنوز مشخص نیست که موتو E32 چند آپدیت اصلی اندروید را دریافت خواهد کرد.

ورژن هندی موتو E32 مجهز به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین کاربران در صورت تمایل به ارتقاء فضای ذخیره‌سازی هندست خود می‌توانند از درگاه اختصاصی کارت حافظه میکرو اس‌دی استفاده کنند. از جنبه امکانات تصویربرداری نیز این هندست مجهز به 3 دوربین است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی روی پنل پشتی دستگاه مستقر شده است؛ در حالی‌که دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی روی پنل جلویی و درون یک حفره کروی‌شکل قرار دارد.

اسکنر اثرانگشت در قسمت جانبی بدنه، جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون و طراحی ضد آب سایر ویژگی‌های شاخص مدل جدید موتو E32 را تشکیل می‌دهند. این هندست با 2 مدل رنگی مشکی (Cosmic Black) و آبی (Iceberg Blue) در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

 

تصویر موتو E22s در کنار مدل جدید موتو E32

ورژن جدید موتو E32 با برچسب قیمتی 10499 روپیه (127 دلار/ 130 یورو) عرضه می‌شود. همچنین اکنون مشتریان با مراجعه به فروشگاه Flipkart و برخی خرده فروشی‌های منتخب در هندوستان می‌توانند این هندست را خریداری نمایند.

 

مدل جدید موتورولا موتو E32

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH