تلویزیون 4K جدید اپل

اپل تی‌وی با قیمت مناسب و پشتیبانی از 4K رونمایی شد

اپل در رویداد امشب خود از اپل تی‌وی رونمایی کرد. این شرکت در معرفی این دستگاه گفته است که «اپل تی‌وی جدید قدرتمندتر، سرگرم‌کننده‌تر و ارزان‌قیمت‌تر از قبل است».

این دستگاه از پردازنده A15 Bionic بهره می‌برد و از فناوری‌های +HDR10 و دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند. این دستگاه در دو مدل اصلی عرضه خواهد شد: مدلی با قابلیت اتصال به شبکه وای‌فای و حافظه داخلی 64 گیگاباتی و مدلی دیگر بهره‌مند از فناوری Wi-Fi+ Ethernet و حافظه داخلی 128 گیگابایتی.

قیمت پایه تلویزیون 4K جدید اپل با 129 دلار شروع می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند از همین امروز اقدام به پیش‌خرید این تلویزیون بکنند و از چهارم نوامبر سفارش خود را تحویل بگیرند.

اپل برای ارائه اطلاعات بیشتر در خصوص تلویزیون‌های جدیدش عنوان کرده است که پردازنده این دستگاه‌ها 50 درصد و کارت گرافیک آنها 30 درصد سریع‌تر از نسل قبلی است. به این ترتیب از این به بعد تلویزیون 4K جدید اپل در بحث بازی‌ها هم می‌تواند سرآمد باشد. پشتیبانی از دالبی دیجیتال 7.1 و 5.1 نیز از دیگر امکانات این دستگاه است.

اما بدون شک جذاب‌ترین ویژگی این تلویزیون برای خریداران، قیمت آن خواهد بود. ظاهراً اپل نیز به این نتیجه رسیده است که کاهش قیمت محصولاتش می‌تواند تاثیر مثبت زیادی در فروش آنها داشته باشد. شاید این سیاست را در عرضه دیگر محصولات این شرکت نیز شاهد باشیم. در این صورت، مسلماً کوپرتینویی‌ها سهم بزرگ‌تری از بازار فناوری را به اشغال خود درخواهند آورد.

تلویزیون 4K جدید اپل

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH