به دلیل عدم استقبال خریداران، اپل تولید پرچمدار جدید خود را کاهش داد

پیرو گزارشات اولیه به‌نظر می‌رسد که آیفون 14 پلاس اپل شروع چندان مناسبی در بازار نداشته و اکنون اطلاعات جدیدتر نشان می‌دهد که اپل تولید آیفون‌ 14 پلاس را متوقف نموده و در حال ارزیابی مجدد میزان تقاضا برای این هندست است.

گزارش جدید با استناد به منابع زنجیره تامین نشان می‌دهد که اپل با حداقل یکی از شرکای مونتاژکننده آیفون تماس گرفته و فرمان توقف فوری تولید آیفون‌ 14 پلاس را صادر نموده است. همچنین غول کوپرتینویی با 2 شرکت تولیدکننده قطعه تماس گرفته و از آنها درخواست کرده تا میزان تولید خود را تا 90 درصد کاهش دهند.

همچنین این گزارش خاطرنشان می‌کند که اپل به حداقل یکی از تامین‌کنندگان آیفون‌ دستور داده تا میزان تولید قطعات برای گوشی‌های آیفون‌ 14 پرو و آیفون‌ 14 پرو مکس را افزایش دهد. اپل از هرگونه اظهارنظر رسمی در این رابطه خودداری نموده است. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که مشتریان آیفون مایل به پرداخت هزینه 899 دلاری جهت خریداری یک مدل غیر پرو نیستند.

مشتریان با پرداخت تنها 100 دلار بیش‌تر می‌توانند آیفون 14 پرو را خریداری نمایند. همچنین در صورت پرداخت مبلغ 200 دلار بیش‌تر می‌توان آیفون 14 پرو مکس را خریداری کرد. بنابراین آیفون 14 پلاس احتمالا از محبوبیت چندانی در میان طرفداران اپل برخوردار نیست. علیرغم بلاتکلیفی‌های مداوم در خصوص آیفون 14 پلاس، اطلاعات کنونی نشان می‌دهند که اپل همچنان سرگرم برنامه‌ریزی برای معرفی آیفون‌ 15 پلاس طی سال آینده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH