رونمایی از وانت‌بار الکتریکی GMC Sierra با قابلیت تامین برق یک خانه تا 21 روز!

جنرال موتورز اخیرا از وانت‌بار برقی GMC Sierra EV Denali نسخه یک رونمایی کرد. این خودرو ویژگی‌های بسیار جذابی دارد که قرار است در ادامه بیشتر با آن‌ها آشنا شویم؛ با ما همراه باشید.

این خودرو قرار است در سال 2024 وارد بازارها شود؛ گفتنی است که قیمتی معادل با 107000 دلار خواهد داشت.

وانت بار برقی GMC Sierra EV Denali نسخه یک دارای موتوری با برد 645 کیلومتر بوده و شارژر 800 ولتی دارد که می‌تواند تنها در 10 دقیقه باتری آن را شارژ کرده و لذت سفری 100 کیلومتری را به مالک ارائه دهد.

موتور این خودرو قدرتی به اندازه 754 اسب بخار دارد. همچنین با این میزان قدرت، 785 نیوتن متر گشتاور تولید می‌شود.

وانت بار برقی GMC Sierra EV Denali می‌تواند در 4.5 ثانیه تا 96 کیلومتر در ساعت شتاب بگیرد. خب اگر از سایر ویژگی‌ها بگذریم به ویژگی یدک‌کشی می‌رسیم. این وانت‌بار قابلیت این را دارد که محموله 4.3 تنی حمل کرده و ظرفیت آن نیز تا 590 کیلوگرم است.

ویژگی بسیار جالب این خودروی برقی این است که می‌تواند به عنوان منبع تغذیه عمل کند. برای این کار، این وانت بار دارای 10 خروجی در قسمت‌های مختلف بوده و قادر است تا 10.2 کیلووات نیرو نیز ارائه دهد. جنرال موتورز همچنین اعلام کرده است که دستگاهی اینچنینی می‌تواند برق یک خانه را تا 21 روز تامین کند.

در آخر نیز باید گفت که قیمت پیشنهادی این دستگاه همان 107000 دلار است. نسخه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر Sierra EV AT4 و Sierra EV Elevation در سال 2025 عرضه خواهند شد، اما هنوز اطلاعی از قیمت آن‌ها نداریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH