خرید آیفون 14 پرو

فروش بالای آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس اپل را به دردسر انداخته است

تیم کوک، مدیر عامل اجرایی شرکت اپل، گفته است که تقاضا برای خرید پرچم‌داران جدید شرکت، یعنی آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس بسیار بالا است و شرکت نمی‌تواند پاسخگوی این حجم از تقاضا باشد.

این دو محصول جدید اپل به قدری طرفدار دارند که شرکت نمی‌تواند به اندازه نیاز بازار از آنها تولید کند. اپل در خصوص تامین قطعات آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس نیز با محدودیت‌هایی مواجه است، ولی شرکت به شدت در پی رفع این مشکلات است.

ظاهراً تقاضا برای این هندست‌ها بسیار فراتر از چیزی است که شرکت انتظار داشته و پیش‌بینی کرده بود. کوک ابراز کرده است که این مشکل برای مدتی ادامه خواهد داشت، ولی شرکت تمام توان خود را در این زمینه به کار گرفته است.

بررسی فروشگاه آنلاین اپل نیز این موضوع را تایید می‌کند. کاربرانی که آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس خریده‌اند، باید حدود چهار هفته صبر کنند تا گوشی محبوبشان به دستشان برسد.

در عین حال، اوضاع آیفون 14 و آیفون 14 پلاس کاملاً  عادی است و خریداران می‌توانند بلافاصله بعد از سفارش، گوشی خود را تحویل بگیرند. چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر این که اوضاع فروش آیفون 14 پلاس به هیچ وجه خوب نیست و مطابق خواسته شرکت پیش نمی‌رود. در آن خبر عنوان شده بود که شاید شرکت خط تولید این گوشی را برای مدتی متوقف کند، ولی اپل این موضوع را رد کرده بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH