یک ویژگی جدید دیگر در واتس‌اپ برای چت‌های گروهی

بعد از انتشار چند ویژگی و قابلیت جدید برای واتس‌اپ در سال جدید، حالا شاهد بهبود یک بخش دیگر از این اپلیکیشن هستیم. به زودی تصاویر پروفایل کاربران در چت‌های گروهی نیز به نمایش درمی‌آید تا از این به بعد افراد بهتر متوجه شوند که در گروه با چه کسی صحبت می‌کنند.

این قابلیت پیش از این در پیام‌رسان‌های دیگر از جمله تلگرام و iMessage وجود داشت، اما واتس‌اپ در چت‌های گروهی هرگز تصاویر پروفایل افراد را نشان نمی‌داد. حالا که تعداد اعضای گروه‌های این پیام‌رسان می‌تواند به صدها نفر افزایش یابد، اضافه شدن این قابلیت می‌تواند تا حد زیاد اعضای گروه‌ها را از گم گشتگی نجات دهد.

براساس گزارش‌های مختلف، واتس‌اپ این قابلیت را آماده کرده است، ولی فعلاً فقط آن را بر روی دستگاه‌های iOS و نسخه دسکتاپ امتحان می‌کند. با این حال، کاربران اندرویدی هم به قطع در آینده‌ای نزدیک می‌توانند این قابلیت را امتحان کنند و ویژگی مذکور برای دستگاه‌های اندرویدی نیز عرضه خواهد شد.

همان طور که در تصویر پایین مشخص است، تصویر پروفایل هر کسی در گروه نمایش داده می‌شود و شناسایی فرد راحت است. در صورتی که کاربری تصویر پروفایل نداشته باشد یا در تنظیمات امنیتی خود نمایش آن را محدود کرده باشد، آیکون پیش‌فرض او با سایه‌ای از همان رنگی که نام مخاطب با آن نوشته شده است، به نمایش درمی‌آید.

قابلیت جدید واتس‌اپ

شاید بسیاری عقیده داشته باشند که این قابلیت چندان بزرگ نیست، اما همین تغییر کوچک نیز می‌تواند تجربه کاربری را در این اپلیکیشن تا حد خوبی بهبود بخشد. واتس‌اپ فعلاً تاریخی برای عرضه این ویژگی اعلام نکرده است. در حال حاضر می‌توان با دریافت آخرین به‌روزرسانی این اپلیکیشن، از قابلیت مخفی کردن وضعیت آنلاین، حتی وقتی که فرد آنلاین است، استفاده کرد.

قابلیت واکنش به پیام‌ها، برگرداندن پیام‌های حذف شده و چند قابلیت دیگر از جمله تغییرات سال جاری واتس‌اپ بوده است که برای کاربران عرضه شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH