پورشه ایده‌آل برای زنان؛ رونمایی پورشه از نسخه 718 استایل ادیشن با رنگی جذاب برای خانم‌ها + تصویر

کمپانی پورشه از وقتی که نسخه پورشه 718 خود را معرفی کرده بود، چندین تغییرات بزرگ را نیز به خودرو اضافه کرد. در Cayman سقف‌دار و Boxster با سقف جدا شونده توانسته نسخه‌های تخت شش GTS و GT4/Spyder را اضافه کند.

اکنون این شرکت قصد دارد تا اوایل سال 2023 نسخه‌ Style Editions را به این خانواده اضافه کند. این خودرو ظاهری مشابه با سایر خودروها دارد.

این تریم‌های جدید نیز اول وارد اروپا شده و فروشندگان این کشور قادر خواهند بود آن را به علاقمندان بفروشند.

نکته بسیار حائز اهمیت این خودرو رنگ جذاب آن است که به نام Ruby Star Neo شناخته می‌شود.

پورشه درباره این رنگ اینچنین توضیح داده است که دلیل اصلی انتخاب این رنگ ادای احترام به خودروی 964 Carrera RS یاقوتی رنگ است.

گرچه این خودرو قدیمی شده است ولی همچنان از نظر ظاهری جذابیت خاص خود را دارد. پورشه بار دیگر ثابت کرد که این خودروساز همچنان به رنگ‌ و ظاهر خودرو اهمیت فراوان می‌دهد.

خودروی 964 Carrera RS یاقوتی رنگ در کنار نسخه 718 Style Edition!

خودروی Boxster Spyder 718 دارای چرخ‌های 20 اینچی بودند. اکنون پورشه خواسته از این نوع چرخ‌ها در خودروی جدید Style Edition خود نیز استفاده کند. این چرخ‌ها قرار است به صورت استاندارد در رنگ مشکی براق ساخته شوند (گرچه بدنه ارغوانی خودرو با چرخ‌های سفید هم جذاب است). اگزوزهای مشکی خودرو که در مرکز خودرو قرار گرفته‌اند، زیبایی ظاهری را دو چندان می‌کنند.

در کابین نسخه 718 Style Edition از دوخت با رنگ مشکی استفاده شده است، روی صندلی‌ها در قسمت پشتی سر نیز تاج پورشه به کار رفته است و پایه درب نیز روشن شده است.

تجهیزات استانداردی که در خودرو به کار رفته است بیشتر از قبل است. جلوی خودرو به نورپردازی فعال مجهز شده که سیستم اگزوز اسپرت نیز توجه هر کاربری را به خود جلب می‌کند. در صندلی‌های جلو سیستم گرم شونده خودکار تعبیه شده است و برای راحتی بیشتر راننده نیز سنسورهای پارک در جلو و عقب خودرو قرار گرفته است.

با تمام این تفاسیر، پورشه قصد ندارد شدت قدرت در خودرو را افزایش دهد. شاید این موضوع به این دلیل است که تمام نسخه‌‌های مدل استاندارد 718 به موتور توربوشارژ 2 لیتری تخت چهارگانه مجهز بودند. قرار است مدل‌های پایه به 300 اسب بخار قدرت و 280 پوند فوت گشتاور به دست مشتریان برسند. 718 Style Editions گیربکس شش سرعته دستی یا هفت سرعته PDK دوکلاچه اتوماتیک خواهد داشت.

هنوز قیمت نهایی این خودرو مشخص نشده است و پورشه گفته است که نسخه 718 Style Editions در اوایل سال آینده در نمایندگی‌های فروش اروپا در دسترس خواهند بود. البته زمان عرضه این خودرو در آمریکای شمالی نیز هنوز معلوم نیست و احتمالا در سال 2023 خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH