آپدیت جدید گوگل کروم

با آپدیت جدید گوگل کروم در اندروید، خرید آنلاین راحت‌تر می‌شود

در آپدیت جدید گوگل کروم اندروید یک ابزار کاربردی منتشر شده است که قصد دارد خریدهای آنلاین را برای کاربران راحت‌تر کند. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید قبل از خرید یک کالا، مطمئن شوید که کمترین قیمت را می‌پردازید، گوگل اخیرا یک ویژگی را معرفی کرده که برای شما جالب و مفید خواهد بود. ویژگی ردیابی قیمت موجود در نسخه دسکتاپ مرورگر کروم اکنون در برنامه اندروید کروم نیز در دسترس خواهد بود.

گوگل می‌گوید: « این ویژگی در ابتدا در ایالات متحده و تنها در رایانه‌های رومیزی و دستگاه‌های Android در دسترس خواهد بود. دفعه بعد که خرید آنلاین می‌کنید، گزینه «ردیابی قیمت» را در نوار آدرس Chrome انتخاب کنید تا ردیابی قیمت آن محصول توسط کروم آغاز شود. می‌توانید محصولاتی را که ردیابی می‌کنید از طریق پنل کناری یا از طریق اعلان‌هایی که دریافت می‌کنید، مدیریت کنید.”

هنگام استفاده از برنامه موبایل Chrome برای Android، صفحات واجد شرایط، یک دکمه لوزی شکل را در بالای صفحه نمایش می‌دهند که روی آن نوشته شده است: «ردیابی قیمت». سمت چپ دکمه نماد ردیابی قیمت را نشان می‌دهد که یک زنگ با نماد “+” در سمت راست بالای زنگ است. این همان تنظیماتی است که در نسخه دسکتاپ کروم مشاهده می‌کنید. ضربه زدن بر روی این نماد باعث می‌شود که یک پنجره در پایین صفحه ظاهر شود. این صفحه شامل یک سوئیچ برای ردیابی قیمت است که می‌گوید “در صورت کاهش قیمت در هر سایتی یک هشدار دریافت کنید”.

اگر قیمت محصولی که دنبال می‌کنید کاهش یابد، اعلانی از Google دریافت خواهید کرد که نه تنها شامل قیمت جدید و پایین‌تر می‌شود، بلکه می‌گوید کجا می‌توانید آن کالا را با آن قیمت پایین‌تر پیدا کنید. این ردیاب در چندین فروشگاه و وب‌سایت به صورت خودکار اجرا می‌شود، بنابراین لازم نیست یک کالا را در چندین فروشگاه ردیابی کنید تا بهترین معامله را به دست آورید.

حتی اگر گوگل می‌گوید که این ویژگی جدید در ایالات متحده برای کاربران اندروید در دسترس است، تا کنون برای برخی از کاربران فعال نشده است. این اتفاق باعث می‌شود که همه کاربران نتوانند از این ویژگی برای خرید‌های تعطیلات میلادی استفاده کنند، اما این ویژگی به زودی برای همه در دسترس خواهد بود تا بتوانید از خرید‌های بعدی از قابلیت ردیابی قیمت استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH