همکاری شرکت‌های تکنو و اسکای اسپرت برای عرضه بازی کالاف دیوتی موبایل Pova Cup

شرکت تکنو از همکاری خود با کمپانی اسکای اسپرت جهت عرضه یک تورنمنت 1 ساله برای کاربران موبایلی خبر داد. تورنمنت Call of Duty Mobile Pova Cup طی سال آینده در هندوستان برگزار خواهد شد. این رقابت دارای فرمتی است که چندین فصل را در بر گرفته و فرصتی برای رقابت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

طی این سرمایه‌گذاری مشترک، تکنو نام تجاری پووا (Pova) را برای مسابقات در نظر گرفته است. این مسابقات توسط اسکای اسپرت در کانال‌های رسمی رسانه اجتماعی این شرکت و با 4 زبان انگلیسی، هندی، تامیل و تلوگو سازماندهی و پخش شده و در معرض نمایش قرار می‌گیرند. چنین اقدامی موجب می‌شود که مردم تا حد امکان به این برند مراجعه نمایند.

بر اساس اعلام Arijeet Talapatra؛ مدیرعامل شاخه هندی شرکت تکنو (Tecno India) حدودا نیم میلیارد نفر در این کشور آسیای جنوبی به بازی‌های موبایلی علاقه‌مند هستند. این رقم در واقع یک ادعای بسیار خوش‌بینانه برای بازاری با 600 میلیون کاربر گوشی‌های هوشمند است. مدیرعامل شاخه هندی تکنو اعلام کرد که Pova به‌عنوان یک خانواده از گوشی‌های موبایل نویدبخش ارائه سرعت، قدرت و عملکرد مطلوب خواهد بود. همچنین وی نسل نوجوان را تشویق می‌کند تا از مبارزه دست بر نداشته و کماکان به هجوم خود ادامه دهند.

اما در واقعیت، گوشی‌های Pova جزو مدل‌های میان‌رده تولیدی شرکت تکنو به‌شمار رفته و در جایگاهی کمی بالاتر از دستگاه‌های Spark و Pop قرار می‌گیرند. البته این دستگاه‌ها حداقل از جنبه عملکرد در رتبه‌ای بسیار پایین‌تر از مدل‌های Camon و Phantom جای می‌گیرند.

شیوا نندی؛ مدیرعامل و بنیانگذار شرکت اسکای اسپرت (که در واقع یک نام تجاری از کمپانی JetSynthesis محسوب می‌شود) عدد واقعی‌تری را ارائه کرد. به گفته وی 396 میلیون گیمر در هندوستان فعالیت دارند و این افراد به‌طور متوسط 14 ساعت در هر هفته را صرف بازی کردن می‌کنند. همکاری با Pova به تکنو فرصت خواهد داد تا برای تبلیغ محصولات میان‌رده خود در میان مخاطبان جوان و آگاه به فناوری از این پلتفرم استفاده کند.

 

بر اساس بیانیه مطبوعاتی شرکت تکنو، هندوستان بزرگ‌ترین مصرف‌کنندگان بازی‌های موبایلی در سال 2022 محسوب می‌شود. این بازار در مقایسه با ایالات‌متحده 3 برابر بزرگتر و نسبت به بازار چین 2.5 برابر بزرگتر است. از سال 2020، مجموع تعداد دانلود بازی‌ها از 6.5 میلیارد به 15 میلیارد افزایش یافته است. در این میان هندوستان با سهم 17 درصدی عنوان بزرگ‌ترین بازیگر را به خود اختصاص داده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH