بی‌ام‌و آلپینا B5 GT با موتور قدرتمند رونمایی شد + گالری تصاویر

بی‌ام‌و که در طی این سال‌ها سعی کرده در تولید و طراحی خودرو بسیار خوش بدرخشد، از خودروی جدید خود با موتور فوق‌العاده قدرتمند رونمایی کرد. این خودرو که بی‌ام‌و آلپینا B5 GT نام دارد، نمونه کامل یک سدان قدرتمند است.

موتور 4.4 لیتری V8 توربوشارژ دوقلوی این دستگاه می‌تواند قدرتی برابر با 634 اسب بخار (466 کیلووات) و گشتاوری معادل 626 پوند فوت (850 نیوتن متر) تولید کند.

بی‌ام‌و علاوه بر ارتقای سیستم نرم‌افزاری موتور، فناوری ورودی هوا را نیز تقویت کرده است. این سدان می‌تواند در کمتر از 3.4 ثانیه به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) برسد. بی‌ام‌و اعلام کرد که قصد دارد در آینده با این میزان از ثانیه، به شتاب 330 کیلومتر در ساعت نیز برسد.

قدرت آلپینا از طریق گیربکس اتوماتیک هشت‌سرعته تامین می‌شود. این خودرو به ترمزهای چهار پیستونی مجهز شده است. در نمای ظاهری خودرو می‌توان دو اگزوز دوقلو را که در نمای پشتی نیز به راحتی قابل‌مشاهده هستند، دید. این اگزوزها از نیترید تیتانیوم طراحی شده‌اند تا نمای رنگ مشکی آنها بیشتر به چشم بیاید.

چرخ‌های بی‌ام‌و آلپینا B5 GT از نوع 20 اینچی کلاسیک 20 پره‌ای هستند که می‌تواند به راحتی توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب کند. رنگ‌هایی که برای این خودرو در نظر گرفته شده، شامل سبز و آبی هستند. گرچه بی‌ام‌و گفته که چند رنگ دیگر نیز در این لیست وجود خواهند داشت که شامل قرمز، بنفش، آبی یخی، مشکی و سبز تیره نیز خواهند بود.

در نمای داخلی در قسمت کابین، صندلی‌های استانداردی قرار گرفته که همگی از جنس چرم ناپا هستند. علاوه بر آن، چرم مرینو نیز به همراه دیگر تزیینات در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

کاربران می‌توانند بسته به سلیقه خودشان، کابین را به طور سفارشی تحویل گرفته و از تودوزی‌های جدید با صندلی‌های اسپرت و محکم‌تر بهره ببرند. جنس صندلی‌ها از چرم داکوتا خواهد بود که در رنگ مشکی طراحی شده‌اند. بی‌ام‌و گفت که حاشیه‌های آن آبی‌رنگ خواهد بود.

قیمت بی‌ام‌و آلپینا B5 GT از 157.889 دلار شروع می‌شود. خریداران می‌توانند در تیرماه سال جدید این خودرو را تحویل بگیرند. آنطور که مشخص شده است، این سدان در حال حاضر تنها در آلمان به فروش خواهد رفت. قیمت نمونه واگن آن نیز 161.144 دلار خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH